Translate

יום שני, 13 בדצמבר 2021

ערב שירים וסיפורים על תולדות רחובות בהנחיית יוסי אלפי עיריית רחובות והחברה העירונית תקיימנה ערב מספרי סיפורים חגיגי בהנחיית יוסי אלפי, מאת: שרית יוכפז

 

צילום-עופר חג'יוב-הזמר דני רובס

"אז מה אם אנחנו מרחובות?"

ערב שירים וסיפורים על תולדות רחובות בהנחיית יוסי אלפי

עיריית רחובות והחברה העירונית תקיימנה ערב מספרי סיפורים חגיגי בהנחיית יוסי אלפי, במעמד ראש העיר רחמים מלול וח"מ ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם. המספרים בערב מיוחד זה – תושבי רחובות בעלי שורשים עמוקים בעיר וביניהם ראש העיר לשעבר שוקי פורר, מספרת הסיפורים אילנה הדני, סגן ראש העיר לשעבר בני שרעבי ועוד. האירוע יצולם וישודר בערוץ כאן 11 בטלוויזיה וברשת כאן ב' ברדיו.

יום שני, 3.1, בשעה 20:00, בית העם רחובות – היכל התרבות העירוני

עיריית רחובות והחברה העירונית תכננו לקיים, בשנת 2020, אירוע מספרי סיפורים חגיגי לרגל חגיגות ה-130 לעיר, אך בשל מגפת הקורונה האירוע נדחה והתאריך החדש נקבע לתחילת שנת 2022, ביום שני, 3.1, בשעה 20:00. "אז מה אם אנחנו מרחובות? – תושבים מספרים בבית העם רחובות", בהנחיית יוסי אלפי ובמעמד ראש העיר רחמים מלול וח"מ ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם.

על מספרי הסיפורים, בערב המיוחד הזה, נמנים ראש העיר לשעבר, שוקי פורר, אשר סבו בנה את הבית הראשון בעיר, אבנר פרליס, מבני החקלאים הראשונים ובוני רחובות, אילנה הדני, מספרת סיפורים מוכרת ובת לראשוני העיר, סגן ראש העיר לשעבר, בני שרעבי, שהוריו הגיעו לרחובות כפליטי כינרת, עו"ד בן ציון צנעני, אשר כילד עבד בבניית תיבות תפוזי jafa ולימים התעשר וקנה את הפרדס בו עבד, אורה פיש, קצינת השלישות הראשונה בצה"ל שגדלה בשכונת שעריים, פאני כהן, הסטודנטית הראשונה מרחובות שגדלה במעברת זרנוגה ותקווה עובדיה, בתה של סביחה, דמות מפוארת בהיסטוריה של רחובות, לימים ניהלה את המחלקה לתרבות, ידע ואמנות בעיריית רחובות.

במהלך האירוע, יופיע הזמר דני רובס, אשר גדל ברחובות בילדותו, ונהנה מקטעי נגינה של הכנרית הבינלאומית, טניה וינוקור, רחובותית במקור גם היא, ומשירי ראשונים של אנסמבל צעירי רחובות בניהולו המוסיקלי של מויש'לה יוסף. כמו כן נהנה מהזמרת נאוה מדינה (שמגלמת את הזמרת שושנה דמארי בתיאטרון) שתשיר שירים בתימנית והזמרת ורד סימני בת העדה האתיופית מקבוצת "ריאקשן".

האירוע יצולם וישודר בערוץ כאן 11 בטלוויזיה וברשת כאן ב' ברדיו.

האירוע יתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הכניסה להיכל בהצגת תו ירוק בתוקף: מחוסנים, מחלימים, או בדיקת קורונה שלילית שהתבצעה ע"י גורם רפואי מוסמך עד 24 שעות לפני הכניסה להיכל. יש לעטות מסכה לאורך כל השהות בהיכל.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: "רחובות היא עיר גדולה עם נשמה של מושבה קטנה. עיר עם עתיד מפואר ועבר מפואר לא פחות ומרתק, ואותו אנו רוצים לחשוף בערב מספרי הסיפורים. אני מזמין את התושבים והתושבות להתרגש ולהתאהב מחדש בסיפור של רחובות״ 

ח"מ ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: "אין זו מקריות כי ערב מכובד זה, אשר בו נספר את סיפוריה המרתקים מעברה של העיר רחובות, מתקיים בהיכל התרבות העירוני החדיש והמפואר אשר שימש בעבר כבית העם המרכזי של המושבה המתהווה. עירנו המתקדמת בתחומי המדע והתרבות, נשענת על עבר מפואר לא פחות וראוי כי כל סיפוריה יקבלו במה מכובדת בערב מיוחד ומרגש".

מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל: "העיר רחובות, אשר בליבה מכון ויצמן המתקדם ופארק מדע משגשג, החלה דרכה כמושבה ציורית קטנה, אשר משכה אליה עוד מראשיתה אנשי רוח ומדע שעיצבו את אופייה הכה מיוחד. זכות גדולה עבורנו לשמר את הסיפורים הנפלאים של דור המייסדים למען הדורות הבאים, והחברה העירונית גאה להפיק ערב מרגש זה עבור התושבות והתושבים חובבי ההיסטוריה. אני מזמין את כולכם להגיע ולהתרפק על הנוסטלגיה העירונית!"

האירוע יתקיים ביום ב', 3.1.22, בשעה 20.00, בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני. כרטיסים במחיר 30 ₪ באתר בית העם >> https://bit.ly/31EMMCj

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה