Translate

יום שבת, 22 בינואר 2022

עיריית תל אביב- יפו למען העסקים- הטבות ומיזמים מיוחדים לעידוד צריכה בעסקים המקומיים מאת שרית יוכפז

 



עיריית תל אביב- יפו למען העסקים-

הטבות ומיזמים מיוחדים לעידוד צריכה בעסקים המקומיים מאת שרית יוכפז

#סלי פיקניק מסובסדים #סיורים קולינריים ברחבי העיר

# עמדות בדיקה מהירות במוקדי הבילוי הליליים #אישור מתווה הקלות ופטורים לעסקים

 

עיריית תל אביב-יפו ממשיכה במאמצים לסייע לעסקים המקומיים בעיר ומקדמת עם בעלי העסקים שיתופי פעולה תוך סבסוד הטבות לתושבות והתושבים דרך מועדון התושבים העירוני "דיגיתל", לעידוד רכישה בעסקים המקומיים וסיוע בפעילותם. ההטבות מצטרפות למהלך שמקדם ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי לתיקון חוק עזר עירוני שיאפשר מתן פטור לעסקים מאגרות שילוט, אגרת היתרי לילה, אגרת שולחנות וכסאות ואגרת פרגודים. בנוסף, כולל המתווה דחיית מועד תשלום הארנונה. המתווה עבר את אישור ועדת כספים ומותנה באישור משרד הפנים ומועצת העירייה ויובא לאישור בישיבתה הקרובה.

 

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "העסקים הם הלב הפועם של העיר ללא הפסקה. המדינה אמנם לא הכריזה על מגבלות אבל בעקבות השתוללות האומיקרון, עסקים רבים עומדים בפני קריסה. ולכן, הנחיתי להפעיל את כל הכלים העומדים לרשות העירייה כדי לסייע לעסקים בשעתם הקשה. אני קורא לתושבות ותושבי העיר לצאת בסוף השבוע הקרוב שצפוי להיות שמשי וליהנות מההטבות שאנו מקדמים עם העסקים בעיר- לאכול ארוחת בוקר מסל פיקניק באחת מפינות החמד בעיר, להתחדש בתיק מעוצב שקורא לחזק את העסקים המקומיים, ולטעום מאכלים טעימים באחד מהסיורים שלנו."

 

בין ההטבות והפעילויות שמקיימת העירייה לעידוד צריכה בעסקים המקומיים:

  • פיקניק זוגי באוויר הפתוח עם סלי פיקניק מסובסדים- בסוף השבוע הקרוב, יוכלו ליהנות התושבים מרכישה מראש של סלי פיקניק מעסקים מקומיים ברחבי העיר. כל תושב שקונה את הסל יגיע במועד הנקבע מראש, לאסוף אותו ויקבל המלצה על גינה ציבורית סמוכה לשבת בה. בין בתי העסק המשתתפים: בנדיקט גני יהושוע, לה שוק, השישה במאי, שישקו, שה דלאל Chez Dalla סל פיקניק זוגי בשווי 120 ₪ בעלות מסובסדת של 70 ₪ להזמנת סל פיקניק ופרטים נוספים https://bit.ly/3GIJqOd
  • שלל סיורים קולינריים בשווקים וברחובות ברחבי העיר. בין הסיורים: קרנבל של טעמים מכל העולם בנווה שאנן, שיק בשוק הפשפשים, תעביר את החומוס - על אנשים ומאכלים ביפו, גדרות מחייכות- טעימות, אמנות והיסטוריה בשדרות ירושלים ועוד.

    להרשמה ופרטים נוספים https://bit.ly/3AbrBoP
  • בהמשך תקדם העירייה הטבת קפה ומאפה בבתי קפה ותחלק תיקים מעוצבים עם הסלוגן "אני מחזק.ת עסקים מקומיים בתל אביב- יפו": קמפיין "עסקים מקומיים על המפה" – משפיענים ממליצים על העסק המקומי האהוב עליהם. כשבעקבות המלצותיהם יעלה שרשור המלצות תושבות ותושבים, כאשר כל ממליץ יקבל הטבה של קפה ומאפה בבתי עסק ברחבי העיר.

    חלוקת תיקי בד ממותגים לכל מי שיקנה בעסק מקומי מעל סכום של 50 ₪ או לכל מי שיציג קבלות בסכום של מעל 120 ₪ מאזור קניות כמו שוק התקווה או כיכר דיזינגוף. התיק המעוצב יהיה מעוטר בצד אחד בציור המסמל את תל אביב- יפו ובצידו השני יופיע הסלוגן "אני מחזק.ת עסקים מקומיים בתל אביב- יפו".
  • בנוסף, שיתוף פעולה עם ארגוני המסעדות וחיי הלילה להארכת שעות הפעילות של עמדות הבדיקה הפועלות בסופי שבוע בסמוך לאתרי בילוי בעיר כדוגמת לונדון מיניסטור וכיכר דיזנגוף עד לחצות והוספת עמדות נוספות לבדיקות אנטיגן ברחבי העיר, שמתווספות לפריסה הרחבה של מרכזי הבדיקות העירוניים.  לפרטים על מרכזי הבדיקות  https://bit.ly/36jA7DQ

 

צילום: אילן ספירא
מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה