Translate

יום חמישי, 17 באוגוסט 2017

ב 16.8.17 העולם מציין את לכתו של אלביס פרסלי . הייתי במופע לזכרו נגנים חברי להקת "The Moses Sea Band ו-moshe simantov .מאת: שרית יוכפז


התמונה של ‏‎Moshe Simantov‎‏.


ב 16.8.17 העולם מציין את לכתו של אחד הזמרים המהפכניים בתולדות המוסיקה.

ב 25 שנה שאלביס פרסלי היה פעיל בתחום המוסיקה והבידור, תקופה שנחשבת קצרה יחסית במובן אמנותיים, אלביס הצליח להשריש פסקול וסגנון מוסיקלי ייחודי, וכך להשפיע על דורות של זמרים ומוסיקאיים עד עצם היום הזה.

לציון 40 שנה למותו של מלך הרוקנרול, היכל התרבות פתח תקווה יהיה עד למופע ראוותני ומפואר בליווי 8 נגנים לתחייתו של אלביס פרסלי. המופע שנקרא בפשטותו ״אלביס״ עלה לפני 4 שנים בבמות ישראל אך מאז הגיעה להכרה בינלאומית כאשר עלה לכמה במות באירופה.

הזמר והשחקן מוזס סי מגלם את אלביס בחן רב, בין אם זה באנגלית הממפיסית האופיינית למלך, תנועותיו האייקוניות ושפע התלבושות שמתחלפות במהלך המופע באופן כרונולוגי.

לא מעט רגעי קסם מרגשים נרשמים במהלך המופע כש״אלביס״ מסתובב בין הצופים כשהוא שר להם ו״מפלרטט״ עם קהל הצופים.

במופע של שעה ו 45 דק , הזמן פשוט טס כשמוזס שומר אמונים לדמותו המורכבת של אלביס ומשאיר לא מעט עיניים דומעות בקהל מתוך געגועים לנוסטלגיה מתוקה.





“ אם אלביס לא היה קיים, לא היינו כאן היום״, כך אמרו ברוס ספירנגסטין, ג׳ ון לנון ואמנים אחרים. כזמר וכפרפורמראלביס פרסלי שינה את פניי המוזיקה הפופולרית. שיריו ומורשתו חיים ותוססים עד היום. הוא היה מגדולי הזמרים האמריקאיים לאורך שלושה עשורים, זמר מוכשר, כריזמטי, מודל לחיקוי, יפה תואר, או לסיכום כפי שאנחנו נוהגים לקרוא לו: ״ מלך הרוק׳ נרול״.

להקת מוזס סי גאה להציג: 
״ELVIS״ - מופע הוקרה הרץ בשנתו הרביעית ברצף, קצר שבחים כמופע המחווה המרהיב למלך הרוקנרול.  המופע  לוקח אותנו למסע נוסטלגי לאורך שנותיו הפעילות של אלביס מתחילת שנות ה 50 עד כמה שנים לפטירתו בביצוע מדויק ומרטיט.

המופע ”ELVIS" מתמקד כרונולוגית בתחנות חשובות בחייו של האליל המוזיקלי ומשלב להיטים כגון: hound dog,jailhouse rocksuspicious minds ועוד להיטים רבים וטובים.

המופע מורכב משמונה נגנים: שילוב של זמרי ליווי, כלי נשיפה וחטיבת כלי קצב, ובמרכז המופע - הזמר והשחקן מוזס סי שנכנס לנעלי הזמש הכחולות בשלל תלבושות ואיפור מקצועי היוצרים אל מול עינינו את דמותו האגדית של המלך. 



אני צפיתי במופע  זה שהתקיים  ביולי. ואהבתי מאוד   נגנים חברי להקת "The Moses Sea Band ומוזס  .מופע אותנטי. שפת גוף ריקוד שירה תלבושות. האולם היה מלא כולם רקדו שרו  היה חשמל באוויר 

מומלץ בחום.

https://youtu.be/7cNhiNd4GYA


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
 שוחחנו לפני המופע והצטלמנו. מוזס סיפר לי שחי שנים בחו"ל
והושפע מדמותו האהובה של מלך הרוקנרול -אלביס פרסלי.

מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית. sarit0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה