Translate

יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

קונצרט גאלה נעילה בבית האופרה, המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב,התקיים ב-9.8.17 הקונצרט יסכם את שלל הפעילויות של קשת אילון במהלך השנה ובקורס הקיץ ויופיעו בו סולנים, הרכבים קאמריים מאת: שרית יוכפז



קשת של צלילים בגליל המערבי

מיזם 'אוצרות הגליל' מזמין
לאירועי קשת אילון ה-27
חוויה מוסיקלית בהשתתפות אמנים מכל העולם

התקיים :24.7-9.8 קיבוץ אילון - הגליל המערבי




מיזם 'אוצרות הגליל' מיסודה של התעשיינית רעיה שטראוס, מזמינים לאירועי "קשת אילון", שיתקיימו בסוף חודש יולי, חגיגה של מוסיקה קלאסית לכל המשפחה, פתוחה לקהל הרחב: קונצרטים תחת כיפת השמיים, כיתות אמן ושיעורים פתוחים, חזרות לקונצרטים, ירי בקשת אולימפית וביקור בסדנה לבנייה ולתיקון כינורות (אטליה), בניצוחו של המנהל המוסיקלי יצחק רשקובסקי.

במופע הפתיחה ביום שלישי 25.7 בשעה 20:15, תופיע הכנרת הבריטית ליאה זו (Leia Zhu), בת עשרהאמנית הצעירה ביותר באירוע, המופיעה מגיל 4, זכתה בפרסים יוקרתיים ומופיעה עם תזמורות מפורסמות באירופה ובארה"ב.

במסגרת הפסטיבל יתקיימו מספר קונצרטים ללא תשלוםתחת כיפת השמיים, באולם הקונכייה האקוסטית- "קונצרט טרום פתיחה בסגנון לטיני", שיתקיים ביום שני 24.7 בשעה 20:15. קונצרט "מוסיקה בחיוך" יתקיים ביום שבת 29.7 בשעה 20:15, וקונצרט "מיתרים מסביב לעולם" ביום ראשון, 6.8 בשעה 20:15.

כמו כן, ייערך קונצרט מיוחד לזכרו של ברוניסלב הוברמן, מייסד התזמורת הפילהרמונית, לציון 70 שנה לפטירתו. הוברמן הקים בשנת 1936 תזמורת של נגנים יהודים בארץ ישראל ובכך הציל את חייהם של מאות נגנים ובני משפחותיהם (חמישי, 27.7 בשעה 20:15).

בנוסף, יתקיים יום המוקדש לקשת, האביזר המשלים לכינור, ששילוב בין שניהם מפיק את הצלילים השמימיים. במסגרת האירוע (יום שישי 4.8), יערכו יצחק רשקובסקי, המנהל המוסיקלי ודניאל שמידט, מומחה בינלאומי לבניית קשתות, הרצאה הסוקרת את ההיסטוריה של הקשת (וכן יתקיים קונצרט בו ישתמשו הנגנים בקשתות מסוגים שונים ומתקופות שונות (20:00).
בנוסף, יתקיימו קונצרט מחווה לכנר היהודי-אמריקאי מישה אלמן וקריאת ספריית קשת איילון על שמו.

קונצרט גאלה נעילה בבית האופרה, המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב, יתקיים ב-9.8.17 בשעה 20:00. הקונצרט יסכם את שלל הפעילויות של קשת אילון במהלך השנה ובקורס הקיץ ויופיעו בו סולנים, הרכבים קאמריים ואף אנסמבל של כלל המורים והתלמידים בקורס.
הייתי בקונצרט נהנתי.. 
את הביקור באירועי קשת אילון ניתן לשלב בטיול יומי בגליל המערבי וליהנות ממגוון עצום של אטרקציות, טיולים, מסעדות, מקומות לינה ואירועים לכל המשפחה.

פרטים לאירועי "קשת אילון" ותיירות בגליל המערבי באתר ובאפליקציה של מיזם "אוצרות הגליל" www.ozrothagalil.org.il.

צילום: עוזיאל.
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה