Translate

יום שני, 23 ביולי 2018

קופצים בין כוכבים לכוכבים: פסטיבל מדעטק חווייתי, יריד מתנפחים ענק ועשרות מופעים והצגות חינם לילדים מאת: שרית יוכפז



קופצים בין כוכבים לכוכבים: פסטיבל מדעטק חווייתי, יריד מתנפחים ענק ועשרות מופעים והצגות חינם לילדים

חופשת הקיץ בשיאה והחופש הגדול מרגיש גדול מאי פעם (וכך גם החור בכיס). אז איך אפשר להעסיק את הילדים במקסימום הנאה ומינימום תקציב? מיטב המופעים, יריד עם מתנפחי ענק, מגוון סדנאות ויריד מדע אינטרקטיבי – כולם בחינם לחלוטין, ולכם נשאר רק לבחור
 
מסע בין כוכבים – פסטיבל מדעטק לכל המשפחה

לטייל בשמיים, לבקר בפלנטות שכנות ולהכיר יקום עצום עם מיליארדי כוכבים שמשתנים כל הזמן – פלנטריום מיוחד, שפתוח לקהל הרחב, יוקם בקניון שער הצפון במסגרת יריד מדעטק ענק. פרופסור אור המצחיק יראה, במופע תיאטרלי, ממה נוצרים הצבעים, מהו אור לבן, כיצד נוצרת קרן לייזר, ומופע המבוסס על הסיפור "מעשה בחמישה בלונים" יחשוף את הסודות המדעיים של הקסמים - בליווי תצוגת אור, קול, אש, מים וצבע.

אל כל אלו יצטרפו סדנאות יצירה לבניית טיסנים, הליקופטרים ואפילו מערכת השמש כולה, ניסויים שיראו ולמעלה מ- 20 מייצגים אינטראקטיביים אשר יגלו בפשטות את כל עקרונות המדע: פיסיקה, כימיה, אופטיקה ועוד.

9/8/2018 – 29/7, ימים א'-ה', בין השעות 19:00 – 11:00 


קופצים עד השמים ביריד מתנפחים ענק

שבועיים שלמים שבהם במקום לקפוץ על הספה משעמום, הילדים יכולים להוציא אנרגיות במגוון ענק של מתנפחים: החל מקיר טיפוס, דרך כדורסל מתנפחים, בנג'י רן, 4 תחנות ועד קליעה למטרה בגודל שמעולם לא ראיתם.

29/7/18 – 22, 23/8/18 – 12, ימים א'-ה', בין השעות 19:00- 11:00



הצגות ומופעים – סבא טוביה ושאר כוכבים

מוגלי יהפוך למלך הג'ונגל במחזמר שובה לב (24.7), סבא טוביה ייצא  למסע מרתק בעקבות ההווי הארצישראלי במופע מוזיקלי  יומהולדת למולדת ביחד עם צבר, הקקטוס המדבר (15.8), עמי ותמי יציגו איך ביחד אפשר להתגבר על כל צרה (27.8),
וגם ההצגות המוכרות והאהובות איה פלוטו(13.8), זהבה ושלושת הדובים (20.8), איה! אאוץ'! אווה!(22.8) והביצה שהתחפשה (29.8) יהפכו את הבילוי המשפחתי לבלתי נשכח.

כניסה חופשית
כתובת: קניון שער הצפון, כביש 22, מתחם איקאה, קרית אתא
פרטים נוספים באתר האינטרנט ובפייסבוק

קיץ של הרפתקאות לכל המשפחה:

מתחם לייזר,מתחם מוטורי,מתחם קוביות ענק סדנאות והצגות תיאטרליות  -בחינם.

להכריע את האויבים בקרב לייזר גורלי, לקרוע את מסלול המירוצים במהירות האור, לבנות טירה מלכותית עם אביר אצילי, להצטרף לדמויות האהובות מהסרטים וליהנות ממופעים והצגות – בקיץ הקרוב הילדים יכולים לצאת לכל ההרפתקאות שהם רק חלמו עליהם -בחינם.
בין אם הם חולי אקשן, מכורים לאדרנלין או מתחברים דווקא לעולם האגדות, בקיץ הזה, החלומות של הילדים שלכם עומדים להתגשם בשישה מתחמים ייחודיים:
מתחם לייזר טאג – טענו את רובי הלייזר ותכננו את היטב את המהלך הבא, כי את הקרב הזה אתם רוצים לנצח, ואת האויבים, שיכולים להסתתר מאחורי כל פינה, חבית או רשת – להכריע.
מתחם מוטורי - לעקוף את כולם במסלול מרוצים עם שלט במהירות האור, ולהוכיח מי באמת מלך השלט (לפחות כשמדובר במכוניות);
מתחם קוביות ענק - לבנות ארמון מלכותי מקוביות ענק בעזרתו של אביר אצילי, בהפעלה קסומה ונוסטלגית.
(שלושת המתחמים פתוחים בין התאריכים 25/7-27/8, בכל יום שני ורביעי, בין השעות: 11:00-14:00 ו- 16:00-19:00)
אחרי שהילדים הוציאו אנרגיות, הגיע הזמן להרפתקה צבעונית ומפתחת במתחם יצירה קיצי עם סדנת הכנת עפיפונים, יצירת פריזבי, ואפילו קישוט קלמר לקראת החזרה ללימודים (בכל שלישי וחמישי, בין השעות: 11:00-14:00 ו- 16:00-19:00)
במתחם קיץ מהסרטים יוכלו הילדים לצפות בסרטים אהובים תחת כיפת השמים על מסך מתנפח ע-נ-ק: שודדי הפיצוחים 2, לרקוד, דרדסים, אימוג'י, לגו באטמן ועוד. (בכל יום ראשון בשעה 20:00) 
וההדרן – מתחם מופעים והצגות שיזמין את הדמויות האהובות ביותר אליסה בארץ הפלאות, אלאדין, רובין הוד והנסיכה אמיליה ושלגייה, לקחת את הילדים איתם למסע עד לאושר ועושר החל מה-31 ליולי בימי שלישי בשעה 18:00. בסיום החופש הגדול יארח המתחם מחזות זמר פופולאריים: פיטר פן (28.8) שיעיף את כל הילדים (גם מי שעדיין ילד מבפנים) לארץ לעולם-לא הקסומה, סבא טוביה שיזמין אתכם לחגיגה מוזיקלית סוחפת עם שירי ארץ ישראל שכולנו גדלנו עליהם בשם' יום הולדת למולדת'(29.8)
הכניסה חופשית
פרטים נוספים ב F קניון עיר ימים 
קניון "עיר ימים"
מכוכבי הילדים ועד רובוטים:
חוגגים את הקיץ בפסטיבל ענק לילדים
ללכת לים ולבריכה, לישון עד מאוחר, והכי חשוב: לא להכין שיעורי בית. אין ספק שהחופש הגדול הוא התקופה האהובה ביותר על כל הילדים. רגע לפני החזרה לשגרה, יש להם הזדמנות לחגוג, ליהנות ואפילו להשתולל בפסטיבל ענק לאורך חודש אוגוסט
בכל יום שני במהלך חודש אוגוסט יגיעו למתחם אושילנד כוכבי הילדים האהובים למופע מרגש ובלתי נשכח: הראשונה תגיע אנה זק, כוכבת הנוער הבינלאומית הראשונה של ישראל, ביחד עם מור ואלדד למופע ריקודים סוחף (6.8), בשבוע שאחרי, תותי גיבורת העל תסחוף  את הילדים במופע רובוטים מרתק עם שירים מקוריים ורקדניות (13.8), וב-20 לחודש פרופסור פוקס, הפרופסור המצחיק והמפוזר מסדרת הטלוויזיה "מר עגבנייה" ו"גיבורי האור" יגיע לעשות הרבה שמח במופע בידור חדש לכל המשפחה.

בימי שלישי ורביעי יערכו במתחם סדנאות מיוחדות לילדים – בימי שלישי אלה יהיו סדנאות יצירה קיציות, שבהם נלמד להכין אקווריום (7.8), חיות מצדפים וקונכיות (14.8) וסירה מעץ בסדנת נגרות (21.8), ובימי רביעי נלמד לבשל בריא ובכיף – כריכים בריאים לבית הספר (אפילו בטעם פיצה, וגם כריך מתוק - 1.8),  עוגיות דגני בוקר (8.8), אלפחורס, העוגייה הדרום אמריקאית (15.8), וסלט פירות עם כפיות פריזיין.
  
גולת הכותרת של הפסטיבל היא ללא ספק השבוע האחרון של החופש (26-30.8), אז יוקם במתחם יריד ענק, עם מתחם אוהלי יריד עם משחקי פריזבי והפלת פחיות כמו פעם, מתקן דנסבול מתנפח, סימולטור "השור הזועם" ממש כמו בסרטים, מתחם יצירה, ומתחם צבעוני של איפור וקעקועים שבו כל החלומות מתגשמים.
תאריכים- 1-8/30-8
הכניסה בחינם
אושילנד,
עתיר ידע 4, כפר סבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה