Translate

יום שני, 23 ביולי 2018

טיסת הבכורה של ארקיע לבגקוק יצאה הערב לדרכה. היסטוריה בתעופה הישראלית-מאת-שרית יוכפז




היסטוריה בתעופה הישראלית

טיסת הבכורה של ארקיע לבגקוק יצאה הערב לדרכה.
שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ: "תאילנד היא אחד היעדים המועדפים כיום על הנוסעים הישראלים והצטרפותה של ארקיע כמוביל נקוב בקו, מרחיבה את התחרות בשוק התעופה ותוזיל את המחירים לצרכן"
ניר דגן מנכ״ל קבוצת ארקיע - ארקיע גדלה, מוסיפה מטוסים ומרחיבה את היצע יעדי החופש לישראלים בטיסות ישירות וזולות המאפשרות להגיע ליעדים רחוקים במחירים ללא תקדים במחלקות עסקים ותיירים.
בתום אירוע חגיגי בנתב"ג בנוכחות שר התחבורה והמודיעים ישראל כ"ץ, מנהל רשות התעופה האזרחית יואל פלדשו מנהל רשות  שדות התעופה יעקב גנות המריאה היום (ג) מעט אחר חצות טיסת הבכורה של ארקיע לבנגקוק.
ארקיע הכריזה לפני מספר חודשים על מהפכה בשוק הטיסות הישירות לתאילנד ומפעילה החל מהיום 2 טיסות שבועיות לבנגקוק במחירים שוברי שוק של החל מ 349 דולר לאדם לכיוון.
החל מחודש ספטמבר יופעלו 3 טיסות שבועיות ליעד.
מחירי הכרטיסים: החל מ 349 דולר לכיוון במחלקת תיירים והחל מ 999 דולר לכיוון במחלקת עסקים.
הטיסות מופעלות במטוס בואינג 767-300 רחב גוף.
השירות בטיסה ניתן במלואו על ידי דיילי ארקיע, ומחיר הכרטיס כולל מזוודה, שתי ארוחות מלאות ושימוש במערכת הבידור המשדרת תכנים של חברת HOT  .


שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ ציין בדבריו באירוע כי כניסתה של חברת ארקיע לתחרות בקו נתב"ג – בנגקוק מבוצעת במסגרת רפורמת השמיים הפתוחים ותביא לגידול משמעותי במספר הנוסעים ולהוזלה של תעריפי הטיסה. "תאילנד היא אחד היעדים המועדפים כיום על הנוסעים הישראלים והצטרפותה של ארקיע כמוביל נקוב בקו, מרחיבה את התחרות בשוק התעופה ותוזיל את המחירים לצרכן. הסכם השמיים הפתוחים הינו אחד המהפכות הצרכניות החברתיות הגדולות של השנים האחרונות, ממנה מרוויח הציבור בישראל".


לדברי ניר דגן מנכ"ל קבוצת ארקיע: הקו לתאילנד הוא תחילתה של מהפכה בתחום היעדים הישירים שארקיע מציעה לישראלים: "ארקיע ממשיכה להתפתח ,היום אנו  פותחת את הקו לתאילנד ובמקביל רכשה ותקבל החברה בשנתיים הקרובות מטוסים חדשים ממשפחת ה״Neo” (ניאו) של איירבס ובאמצעותם תפתח טיסות ישירות ליעדי טיסה רחוקים, במחלקות עסקים ותיירים במחירים שלא היו מוכרים לקבל הישראלי עד כה. מדובר במטוסים החדישים ביותר, בנוחות ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם.



שר התחבורה, משרדו ורשות התעופה האזרחית פועלים במרץ לשינוי ושיפור הסכמי תעופה היסטוריים בין מדינות כדי לאפשר לארקיע להיכנס ליעדים שהיו מוגבלים עד כה, כך קרה בקו לתאילנד וכך יהיה ביעדים נוספים. ארקיע מוכרת יעדי חופש אטרקטיביים ואקזוטיים לקהל הישראלי, חבילות מפנקות והכל בטיסה ישירה וזולה. 
צילום: סיון פארג'
מאת-שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה