Translate

יום ראשון, 2 בדצמבר 2018

"הנסיכות הפירטיות – טופז" מאת רוז לייסי "באושר ועושר כאילו – נשיקה ירוקה" מאת שרה מלינובסקי בהוצאת: דני ספרים. מאת: : שרית יוכפז


סדרה חדשה לראשית קריאה:


"הנסיכות הפירטיות – טופז"  מאת רוז לייסי


"טופז" מאת רוז לייסי בהוצאת דני ספרים, הוא הראשון בסדרת "הנסיכות הפיראטיות", סדרה חדשה ונהדרת לראשית קריאה, המתפוצצת מאקשן ומעלה על נס ערכים כמו עבודת צוות, חברות, כוח בנות, אומץ לב ונאמנות. הרימו מפרשים והיכונו לצאת להפלגה קסומה ועמוסת הרפתקאות.

טופז לומדת עם חברותיה קורל, ספיר, אופל וג'ייד בבית הספר "קצף-גלים". לילה אחד קורא קול מסתורי לבנות החבורה לצאת אל אגם התכלת שלחופו שוכן בית הספר, והן מגלות להפתעתן שהן בעצם נסיכות – בנותיהן של מלכי ממלכת למוריה המסתורית.

על הממלכה מאיימת להשתלט המכשפה אובסידיאן, ועל הבנות מוטלת המשימה להציל את האנשים ובעלי החיים של למוריה בעזרת אוצר עתיק שאבד לפני שנים רבות.

האם הן יצליחו למצוא את האוצר העתיק לפני שאובסידיאן המרשעת תשים עליו את ידה?

"הנסיכות הפיראטיות - טופז" מאת רוז לייסי. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 144 עמודים, כריכה קשה, מנוקד. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il    

"באושר ועושר כאילו – נשיקה ירוקה"
מאת שרה מלינובסקי

ספר שמיני בסדרה המצליחה



שלום, קוראים לי אֶבִּי. פעם החיים שלי היו נורמליים, ואז המראה במרתף בלעה אותי ואת אחי ג'ונה...

"נשיקה ירוקה" מאת שרה מלינובסקי בהוצאת דני ספרים, הוא הספר השמיני בסדרה המצליחה לראשית קריאה, "באושר ועושר כאילו", בו נכנסת הגיבורה בכל פעם לאגדה אחרת. הפעם אחיה ג'ונה והיא עוברים במראת הקסמים ונוחתים הישר באגדה על "הנסיך הצפרדע".

אבל אוי, הנסיכה שאמורה לנשק את הצפרדע החמוד ולהפוך אותו בחזרה לנסיך, מתגלה כמרושעת וגסת רוח. ג'ונה ואבי מחליטים שהם לא זקוקים לעזרתה – הם יכולים להפוך את הצפרדע לנסיך בכוחות עצמם. או שלא? אז עכשיו הם רק צריכים לצאת החוצה מתוך באר מסריחה, לשוט בנהר שוצף שבסופו מפל, להתגנב לארמון הנסיכה ולנשק צפרדע (איכס!). ואין להם שנייה לבזבז, אחרת לא יצליחו לחזור הביתה לעולם.

"אֶבִּי היא גיבורה מגניבה שמצליחה להכניס הרבה פלפל לתוך סיפורי האגדות המכרים לנו. טונות של כיף מחכים לכם בספר הזה!" מג קאבוט, הסופרת האהובה שכתבה את "יומני הנסיכה" ו"ספר החוקים של אלי פינקל".

כל ספר בסדרה עוסק בגיבורה שונה מעולם האגדות. הספרים בסדרה: ראי ראי שעל הקיר, הלוקח את הקוראים היישר לתוך הרפתקה מופלאה עם שלגיה ושבעת הגמדים - נבחר למצעד הספרים לכיתות א-ג לשנת 2014הקסם פג בחצות, הלוקח את הקוראים היישר לתוך האגדה של סינדרלה. נבחר למצעד הספרים לכיתות א-ג לשנת 2015. לשחות או לא לשחות הלוקח את הקוראים הפעם היישר לתוך אגדת בת הים הקטנה בנחיתה רטובה מתמיד. חלומות מתוקים הלוקח את הקוראים היישר לתוך האגדה של היפהפייה הנרדמת. שערה בכוס מים הלוקח את הקוראים לתוך האגדה של רפונזל. לשבור את הקרח הלוקח את הקוראים לתוך האגדה של מלכת השלג. מלכת היופי הלוקח את הקוראים היישר לתוך האגדה של היפה והחיה.



"באושר ועושר כאילו – נשיקה ירוקה" מאת שרה מלינובסקי. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 172 עמודים, כריכה קשה, מנוקד. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il     

מומלץ בחום.
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה