Translate

יום חמישי, 6 בדצמבר 2018

צביקה ברוט ראש העיר החדש של בת ים .מאת: שרית יוכפז

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏

עם פרופסור לאה בם חברתי בטקס  השבעה למועצת העיר בת-ים. לאה בם מקום 2 במפלגתו של  אלי יריב.
התקיים טקס הדלקת נרות  חנוכה עם הרב רוזה .היה מרגש.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏אדם אחד או יותר‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏
צילום: שרית יוכפז.

בחנוכה-התקיימה ישיבה ראשונה וטקס השבעה  בהיכל התרבות בבת ים. בישיבה השתתפו ראש העיר- החדש צביקה ברוט, חברי המועצה ותושבים רבים וחברים. 
הגיעו תושבי בת ים .תומכים וחברים :קבלו סופגניות  -היה שמח.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏חליפה‏‏‏‏‏
צילום: שרית יוכפז

 ראש העיר לשעבר : יוסי בכר עלה על הבמה נרגש . נפרד  מהתושבים  בהתרגשות ואמר  "אני מאחל לצביקה הצלחה, אבל אני שמח שאתה ראש העיר שלנו החדש . ואני פה לרשותך. בניגוד לערים אחרות, אני לא מתכוון לשבת ולהפריע אני רוצה שיהיה לכם התושבים טוב ולכן אני מתפטר מהמועצה".אחזור לעסקי."

צביקה ברוט -אשר שימש בעבר עיתונאי ב'ידיעות אחרונות' ובגל"צ ויועץ אסטרטגי. 
ציין התמונה שהתגלתה בפניי : בת ים נמצאת  במצוקה כלכלית. עם בור תקציבי גדול .  ויש לנו  עבודה קשה -אתגרים לא פשוטים בנושא זה. אני וחברי בקואליציה שיתכן ותתרחב בהמשך, נגייס את הממשלה ונפעל למען שקיפות".
אנו נצא נגד החלטה לאיחוד עם תל אביב ונדאג לעצמאות כלכלית שתשאיר את בת ים כפי שהיא. מהרגע שנכנסתי להיות ראש עיר הבהרתי לכולם, אין מחנות וסכסוכים כולנו "איש אחד למען בת ים." בקהל יושבים הוריי מהם ינקתי את ערכי החינוך ומצויינות".אמי הייתה מורה שנים רבות .ואבי עבד שנים בעיריה.כל חיי גרתי בבת ים והעיר אהובה  עלי.ואדאג  לשגשוגה.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏9‏ אנשים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏
צילום: שרית יוכפז

אלי יריב חבר המועצה ויו"ר סיעת בת ים אחת אמר בטקס ההשבעה  : 
, "יש כאן מועצת עירייה חדשה עם אנשים שרוצים לעשות. עיר שהתושבים מצפים לשינוי, אך היא נמצאת במשבר כלכלי עמוק וגדול. אני בטוח שתעמוד במשימה ותביא לביטול ההחלטה לחיבור בת ים לתל אביב".ואעזור שעסקים  חדשים יקומו בעיר. מקום שני במפלגת אלי יריב . היא חברתי  ושכנתי :פרופסור לאה בם.

חבר המועצה ויו"ר סיעת ש"ס רפאל ברנז שנמצא באופוזיציה אמר :
 ששון עושה עבודה נפלאה . ונעשה  הכל להצלחת העיר  בת ים.

יעקב  מור חיים -נבחר להיות מנהל לשכת ראש העיר.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏6‏ אנשים‏, ‏‏אנשים יושבים‏‏‏
מפגש חגיגי  עם ראש העיר הנבחר . בתמונה מימין:  ששון. ראש העיר   צביקה ברוט. אלי יריב. בוסקילה.

שיהיה בהצלחה לעיר היפה השוכנת על חוף הים היפה ביותר .


מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה