Translate

יום ראשון, 17 במרץ 2019

שמחה גדולה בחי-פארק- שמשון ודלילה, אריה ולביאה, אחים בני 16, עברו מגן החיות בראשל"צ אל מתחם ענק ומרווח של כ-2 דונם. מאת: שרית יוכפז



היפים והטורפים

החי-פארק- גן החיות היפה בישראל הממוקם בקריית-מוצקין- פתח מתחם נוסף מותאם לדייריו החדשים- שמשון ודלילה, אריה ולביאה,
ולשרה ואנה הטיגריסיות הסיביריות.

שמחה גדולה בחי-פארק- שמשון ודלילה, אריה ולביאה, אחים בני 16, עברו מגן החיות בראשל"צ אל מתחם ענק ומרווח של כ-2 דונם.
בנוסף שרה ואנה הטיגריסיות הסיביריות הועברו גם הן.
יש לציין שהאריות שייכים למין אריה ברברי שנכחד בטבע ונמצא רק בגני חיות.
וכן הטיגריס הסיבירי נחשב למין בסכנת הכחדה חמורה ונשארו מאות בודדות ממנו בטבע.



ב"חי פארק" הכינו באופן יסודי את כל התנאים האופטימליים על מנת לקבל את החיות, ואף הצמידו מומחית לאריות, מטפלת בעלת ותק של 20 שנה מאוקראינה שטיפלה בטורפים גדולים ועלתה לישראל במיוחד כדי לטפל בטורפים.

ראש עיריית קריית-מוצקין חיים צורי, שהקים את ה"חי פארק" לפני כ-17 שנים, היה נרגש והגיע לפקח מקרוב על העברת הטורפים ולוודא את שלומם, צורי: "בא לשכונה בחור חדש. החי פארק הוא גן החיות המוביל בישראל. אנו שמחים שהטורפים שהגיעו יהוו אטרקציה לכל המשפחה ולכל עם ישראל שמטייל בצפון ויזכו לראות את מלך החיות, ויש בזה גם מסר ערכי שהגיעו הנה בעלי חיים מיוחדים שאת שארית חייהם יעבירו כאן בכבוד".

בסוף החודש תתקיים השקה חווייתית חגיגית בארגונו של משרד יח"צ לימור כרסנטי
החי-פארק- 180 דונם של חי ופארק עוצרי נשימה!
במקום בעלי חיים בבתי גידול ותצוגות המדמות את סביבתם הטבעית. צמחייה טרופית עשירה, אגם ברבורים יפיפה, מזרקות, צמחיית מים מעוצבת, שבילים רחבים, גישה נוחה לנכים, פינות ישיבה מוצלות, מתקני שירותים, פינות משחק לילדים, אמפי פארק לקיום מופעי ענק תחת כיפת השמים, מיני לונה פארק, משחקי שעשוע לילדים ומתקנים חשמליים. רכיבה על גמלים וסוסי פוני, מזנונים במתחם הפארק, גן החיות והלונה פארק. החי פארק משמש כמרכז בילוי חינוכי עבור אלפי תלמידים ממערכת החינוך בישראל המגיעים לביקורים לימודיים בנושאי עניין דרך התבוננות אחר אורח חייהם של בעלי החיים. נושאי הלימוד מחולקים ע"פ גיל הילדים ותוכנית הלימודים השנתית בעידוד ובפיקוח משרד החינוך.

החי פארק -  מעניק למבקריו חווית בילוי מושלמת
!
מומלץ  לבקר עם המשפחה.
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה