Translate

יום שלישי, 26 במרץ 2019

פסטיבל צלילים בעתיקה הפסטיבל פתוח לקהל הרחב - והכניסה לכל המופעים ללא תשלום! מאת: שרית יוכפז



דג נחש 
חינם בעיר העתיקה - הופעות של מיטב הזמרים
והרכבים מיוחדים,  בהם:  דודו אהרון שיארח את לינה מחול, הדג נחש, אתניקס, זהבה בן, שלומי שבן, עופר לוי נורית גלרון, עופר לוי, מנדי גרופי ועוד....

פסטיבל צלילים בעתיקה

הפסטיבל פתוח לקהל הרחב - והכניסה לכל המופעים ללא תשלום!

משרד ירושלים ומורשת, עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים, יערכו זו השנה ה-8 ברציפות את פסטיבל "צלילים בעתיקה", עם מופעים של מיטב האמנים – כולם בחינם לקהל הרחב.

הפסטיבל, בהפקת החברה העירונית אריאל,  יתקיים במשך 4 ערבים רצופים החל מיום שני ה-1.4.2019 עד יום חמישי ה 4.4.2019, ב-10 מוקדים שונים סביב העיר העתיקה בירושלים.

פסטיבל צלילים בעתיקה הפך זה מכבר להיות נקודת ציון ואבן דרך בחיי התרבות בירושלים ובישראל בכלל. מדובר במסע מוזיקלי, חזיוני, עשיר ומגוון בנופה עוצר הנשימה של העיר העתיקה, אשר הופכים אותה למקום ממנו לא ניתן לשבוע. חלק ממופעי ואירועי הפסטיבל הינם פורצי גבולות וחוצי ז'אנרים ומהווים גשר רחב בין סגנונות וקהלים שונים.

הפסטיבל פתוח לקהל הרחב - והכניסה לכל המופעים ללא תשלום!

ברחבת שער יפו יוקרן מיצג ויזואלי מיוחד על כיפת מבנה ייחודי בחוויית 360 מעלות. המיצג לוקח את הצופה דרך מסע עולמי ועשיר בתוך המוסיקה הישראלית.

מיצג נוסף, שנבנה במיוחד לפסטיבל הוא "התקליטיה". אטרקציה המורכבת מארבעה קירות היוצרים ויטראג' של ספריית תקליטים ענקית. קהל המבקרים יסתובב בין קירות התקליטייה ויאתר בין ציורי התקליטים, את אלו שניתן לשלוף החוצה. כל תקליט שנשלף




מהמדף, יתחיל להתנגן מהרמקולים וכך יוכל כל מבקר להיות העורך המוסיקלי למשך מספר דקות ולנגן חלק מפסקול חייו להנאת מבקרי הפסטיבל.

בגן משעול הפנינים (בין השער החדש לשער שכם), תוקם במה מרכזית שתארח הרכבים מיוחדים של אמנים שיתאחדו באופן חד פעמי ובמיוחד לפסטיבל, ביניהם: להקת פירקת אל נור חוברת לעופר לוי, תזמורת הקאמרטה הישראלית מארחת את שלומי שבן, תזמורת מזרח ומערב שמארחת את נסרין קדרי, הדג נחש נושפים היפ הופ ציוני מגובים בחטיבת נשפנים מפלצתית ועוד.

במה מרכזית נוספת תוקם בגן הבונים (סמוך לחומה המערבית), ובה יתקיימו מידי ערב מופעים של מיטב אמני ישראל, ביניהם: להקת אתניקס שיארחו את זהבה בן, אברהם טל,  לירן דנינו, דודו אהרון שיארח את לינה מחול, שמעון בוסקילה שיארח את הזמרת העולה נרקיס, נורית גלרון, מארינה מקסמיליאן, לירון עמרם והפנתרים, מוניקה סקס ועוד.

גם בגן התקומה שברובע היהודי תוקם במה מרכזית, בה יופיעו האמנים: חיים ישראל, אהרון רזאל, מנדי גרופי וישי לפידות.

במערת צדקיהו יתקיימו שני מופעים במהלך הפסטיבל: ב-3.4 מופע רוק של אביב גפן והטעויות וב-4.4 תופיע הזמרת קרן פלס במופע סוחף משיריה. **המופעים במערה בתשלום.

טברנה המשלבת מוסיקה ואוכל תוקם בשדרת הדקלים. שורת משאיות אוכל צבעוניות יגישו מגוון מאכלי רחוב בהשראת המטבח היווני והים תיכוני לצד הופעות חיות של מוסיקה יוונית ומזרח תיכונית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה