Translate

יום שלישי, 26 במרץ 2019

תתכוננו להתפלש בבוץ:Tel Aviv Reebok Mud Run חוזר בגדול/ מאת: שרית יוכפז

תתכוננו להתפלש בבוץ:Tel Aviv  Reebok Mud Run 

יום שישי, 29.3.19 בגני יהושע, תל-אביב, התכנסות למרוץ החל מ6:00 בבוקר וההזנקות יתקיימו בין השעות 7:00-14:00

מרוץ  Reebok Mud Run Tel Aviv  - מרוץ המכשולים הגדול ביותר בארץ חוזר בפעם השלישית, ויתקיים גם השנה בגני יהושע בת"א. במרוץ המאד ראן יש שלושה מקצים 10 ק"מ, 5 ק"מ ו-2 ק"מ ובכולם עשרות מכשולים ברמות קושי ואתגר מגוונים המתאימים לכל הרמות. המכשולים הייחודיים מתוכננים כך שהם מודדים שיתוף פעולה ועבודת צוות. לאורך המסלול המשתתפים יסתייעו בחבריהם כדי לעבור חלק מהמכשולים ולעמוד ביחד באתגר.הרצים במקצה ה-10 ק"מ יצטרכו לעבור 18 מכשולים ביניהם זחילה בבוץ, בריכות בוץ, מכשולי טיפוס, מתקני 'קופים' ועוד.  במקצה ה-5 ק"מ יחכו לרצים 11 מכשולים, גם הם יגרמו לרצים לקפוץ, לזחול ולהזיע. מקצה ה-2 ק"מ מתאים במיוחד לילדים מגיל 9, מציע 6 מכשולים המותאמים לילדים ומשפחות.

יעל דהן, מנהלת מותג Reebok בישראל: "ב-Reebok אנו מכירים בכך שאופי הכושר משתנה. יותר ויותר אנשים מתחילים לראות כושר כחלק מאורח חייהם ולא רק כפעילות. Reebok Mud Run נמצא בחוד החנית של אירועי הספורט החדשניים של עולם הכושר החדש, ומאפשר לנו להפיץ את החזון של Reebok בצורה האידיאלית ולשים בקדמת הבמה את הערכים החשובים לנו ולעתיד הכושר בישראל".

המשתתפים יקבלו חוויה ייחודית ומלאה באנרגיות. רגע לפני ההזנקות המשתתפים יתקשטו בצבעי מלחמה ויבצעו את ריקוד ה-HAKAהמפורסם - ריקוד מלחמה של שבט המאורים מניו-זילנד. ואיך אפשר בלי - The Mud Run  הפנינג   -מוזיקה, שוק פליאו עשיר שמציע קרנבל צבעוני של אוכל, מתחמי מקלחות, בירה צוננת ועוד שלל הפתעות.

.
בואו במצב רוח טוב - מסבירה גורו הספורט אירה דולפין:
בכדי להבין את הגוף לרכבת ההפתעות של ה-MudRun, להתגבר על המחשבה שמעולם לא התלכלכת ככה בחייך. תחרות ה-MudRunטומנת בחובה אתגרים ייחודיים, גם בפן הספורטיבי וגם בפן הפסיכולוגי. "בכדי לצלוח את ה-MudRun ישנו הצורך לצאת במעט מתחום הנוחות שלנו באימוני הכושר השגרתיים שלנו. מסלול המכשולים במרוץ יאלץ אותנו לפצוח במשטר אימונים מחוץ לבית, לאו דווקא לבד, אשר מומלץ כי יכלול אימוני כוח שונים, CrossFit ואפילו אימוני טיפוס". כמובן שלכל אלו מתלווה המנטרה הפשוטה: "העיקר שנסיים את הדבר הזה בשלום".
אז איך אפשר להתגבר על להיזרק לבריכת קרח? או על לטפס על חבלים כשבוץ מכביד עלינו? מומלץ תמיד להיעזר בחברים. גם באימונים וגם בקרב. בשנים האחרונות אירוע ה-MudRun הפך גם לאירוע העצמה נשית של ממש. קבוצות של מתאמנות, אשר מדרבנות אחת את השנייה ועוזרות אחת לשנייה הינה מראה שכיח בתחרויות האחרונות. התחרות ניראת אמנם מאיימת מבחוץ, אך כמות האדרנלין שהיא מייצרת היא ייחודית. צחוק היסטרי לראות את סובביך שוחים בבוץ, מותשים אך לא מפסיקים לעודד האחד את השני.

נותנת החסות הרשמית למרוץ היא Reebok והוא נערך בשיתוף NissanEco 99 וקפה עלי
הזנקת סלבס: 09:00



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה