Translate

יום שלישי, 30 באפריל 2019

לראשונה בישראל תציין טנזניה 55 שנה לאיחודה ושנה לחנוכתה של השגרירות הראשונה של טנזניה בישראל. מאת: שרית יוכפז

:

לראשונה בישראל תציין טנזניה 55 שנה לאיחודה ושנה לחנוכתה של השגרירות הראשונה של טנזניה בישראל.
 האירוע יתקיים הערב יום ג' ה-30 באפריל 2019 במלון דן פנורמה בתל אביב 




ב 26 באפריל 1964 נחתם הסכם לאיחוד בין טנגניקה לבין הארכיפלג זנזיבר, והוקמה הרפובליקה המאוחדת של טנזניה. באירוע החשוב ישתתפו דיפלומטים, אנשי עסקים ואנשי תקשורת. שגריר טנזניה בישראל, מר ג'וב מסימה, ציין כי שתי המדינות חולקות ערכים רבים משותפים וכי בכוונתו להדק עוד יותר את שיתוף הפעולה עם ישראל בתחומי התיירות, טכנולוגיה, חקלאות ועוד. לדברי השגריר "למרות המרחק הגיאוגרפי הרב בין טנזניה לישראל, שתי המדינות חולקות קשרים חזקים של חיבה, אמון הדדי, אינטרסים משותפים ותפיסות דומות". 
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏8‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Golan Yossifon‎‏, ‏‎Sarit Yochpaz‎‏ ו‏‎Liubov Zubkova‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏‏

השגריר מסימה הינו השגריר תושב הראשון של טנזניה בישראל. הוא קיבל את כתב ההאמנה מידי נשיא המדינה, ראובן ריבלין,  בטקס מרגש ביוני אשתקד. עד הגעתו של השגריר מסימה עמד בראש הנציגות מטנזניה - קונסול הכבוד של טנזניה בישראל, קסביאן נוריאל צ'יריצ', שפעל רבות להגברת והעמקת שיתוף הפעולה בין המדינות בכל התחומים.



טנזניה, השוכנת במזרח אפריקה, היא גן עדן לאוהבי טבע. יש בה מגוון נופי עצום, הכולל הרי געש ופסגות מושלגות, נופי סוואנה, אגמים, ביצות, יערות גשם ועוד. בשטחה של טנזניה (945,087 קמ"ר) נמצאים כמה מהאגמים הגדולים בעולם. לא סתם הפכה טנזניה לאחד היעדים המרכזיים ביותר לישראלים המטיילים באפריקהטנזניה נחשבת למקום הטוב ביותר בעולם לעשות בו ספארי. יש בה תרבות מיוחדת, אוצרות טבע עשירים, שמורות טבע יפות ומרתקות ואת הארכיפלג זנזיבר, המכונה "אי התבלינים" וזאת בשל הריכוז הגבוה של צמחי תבלין הגדלים בו.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
עם השגרירשל טנזניה.

יותר מ 4 מיליון חיות בר מ-430 מינים שונים נמצאים בטנזניה, הריכוז הגבוה ביותר בעולם של בעלי חיים לקילומטר רבוע. מדובר על 430 זנים שונים של בעלי חיים שמתפרסים על פני עשרות אלפי קילומטרים רבועים של טבע מרהיב ושמורות נפלאות. בצפונה של טנזניה נמצא הקילימנג'רו, ההר הגבוה ביותר ביבשת אפריקה שמתנשא לגובה של 5,895 מטר.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏חליפה‏‏‏‏‏
עם סילבן שלום שר האןצר לשעבר.


ישראלים המבקשים לבקר בטנזניה נדרשים להצטייד בויזה. ישנה גם אופציה להשגת ויזה (E-Visa) באמצעות האינטרנט. הדרכון הביומטרי של טנזניה נבחר לטוב בעולם. ישנן טיסות ישירות מישראל לטנזניה וזנזיבר ואף טיסות צ'רטר במהלך החגים.





הצילומים באדיבות משרד התיירות של טנזניה ושגרירות טנזניה בישראל.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Yitzhak Eldan‎‏ ו‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
כתבה נוספת  שלי בסלונה. מצורף לינק

http://saloona.co.il/sarityochpaz/?p=4670
מאת: שרית יוכפז


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה