Translate

יום שני, 15 באפריל 2019

מועדון הלקוחות של לנדרובר בטיול שטח לילדים חולי סרטן עם עמותת זיכרון מנחם. מאת: שרית יוכפז




מועדון הלקוחות של לנדרובר בטיול שטח
לילדים חולי סרטן עם עמותת זיכרון מנחם

כ – 50  רכבי שטח של מועדון הלקוחות של לנדרובר "פשטו" אתמול עם בוקר על אזור הכנרת וזאת במטרה לעשות יום כייף לכ-100 ילדים חולי סרטן הנמצאים בקייטנה של עמותת "זיכרון מנחם".  

חברי המועדון והנהלת לנדרובר התייצבו בשעה 09:00 בכפר הנופש "כינר" ויצאו לטיול ברמת הגולן. הטיול עם עמותת "זיכרון מנחם" הוא יוזמה של חברת המזרח, יבואנית לנדרובר והפך זה מכבר למסורת וזו השנה השביעית שהוא מתקיים.

הילדים התחלקו לרכבים וטיילו בין היתר בהרי רמת הגולן, באזור חמת גדר, בכנרת, מגדל ועוד.  הקינוח: ארוחת צהריים משובחת אשר נערכה בשטח, ליד רפטינג נהר הירדן.

לפני היציאה לשטח נערך טקס מרגש, במהלכו העניקה סיון שראל מנהלת מותג לנדרובר תשורה ממועדון הלקוחות של לנדרובר לחיים אהרנטל, שייסד את עמותת זיכרון מנחם יחד עם רעייתו מירי.

לאחר הטקס רמי וקסמן, סמנכ"ל קבוצת המזרח סיכם ואמר: "כל שנה מחדש אנו חווים התרגשות רבה כשרבים מחברי מועדון הלקוחות של לנדרובר מגיעים ומתייצבים מיד כשאנו מודיעים על הטיול. אנשים מחכים לפעילות זו שנערכת בהתנדבות מלאה ומידי שנה אנו חווים את ההתרגשות מחדש."

דני עייני מנכ"ל חברת המזרח הוסיף: "השנה ההתרגשות עוד יותר גדולה, בעקבות זכייתה של עמותת "זיכרון מנחם" בפרס ישראל על מפעל חיים. אנו שמחים וגאים שיש לנו אפשרות להיות ולו חלק קטן ממעשיה של עמותה נפלאה זו".


צילם: אריאל צוקרמן מאת: שרית יוכפז



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה