Translate

יום רביעי, 17 באפריל 2019

חתן פרס ישראל, הרב ישראל מאיר לאו אמר באירוע חגיגי לפסח: "אני יהלום"/מאת: שרית יוכפז



חתן פרס ישראל, הרב ישראל מאיר לאו
אמר באירוע חגיגי לפסח: "אני יהלום"

באירוע  שניערך בבורסת היהלומים ברמת גן חשף נשיא הבורסה יורם דבש: "משלחת יהלומנים מהבורסה, תצא במאי הקרוב לפגישות עם בכירי אלרוסה במוסקבה"  

חתן פרס ישראל, הרב ישראל מאיר לאו, ראש העיר של רמת גן כרמל שאמה הכהן ופרופסור אורי רוגובסקי מנהל פנימית ג' במרכז הרפואי איכילוב, היו אורחי הכבוד באירוע חגיגי שערכה הנהלת בורסת היהלומים ברמת-גן, לרגל חג הפסח.

פתח את האירוע נשיא הבורסה, יורם דבש  שציין כי בשותפות עם עריית ר"ג הצליחו לקדם את פרויקט הדגל של הבורסה והעיר רמת גן – בניית המגדל הגבוה ביותר במדינת ישראל, אשר בנייתו אושרה. דבש אמר: "הבניין יוקם בהשקעה של מיליארדי שקלים ויהיה בגובה 520 מ' ויהיו בו 120 קומות. כשהחזון הזה יושלם, נוכל כולנו להגיד כי הקמנו מחדש את מתחם בורסת היהלומים."  

דבש אף חשף כי במאי הקרוב תצא משלחת של יהלומנים מהבורסה, בתיאום עם שגריר ישראל ברוסיה גרי קורן, לפגישות במוסקבה עם ראשי אלרוסה – חברת כריית היהלומים הגדולה ביותר בעולם, במטרה ליצור קשר אישי עם  בכירי החברה, דבר שיכול להביא בעתיד לפתיחת ערוצים חדשים לאספקת גלם ולשיתופי פעולה נוספים. דבש אף הזכיר את משרד החוץ ומשרד הכלכלה איתם מקיימים קשרי עבודה קרובים והם שותפים לארגון המשלחת לרוסיה וציין כי לאחר שנים רבות, עתה נהנים בבורסת היהלומים, גם מרוח גבית במשרדי הממשלה.

ראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן אמר: "בעוד שנה וחצי יחנך קו הרכבת הקלה ועד אז על בכירי הבורסה  לבחור שם לתחנה כשהבחירה הינה בין תחנת יהלום לתחנת הבורסה."

הרב ישראל מאיר לאו אמר כי הוא יהלום, עפ"י ראשי התיבות של שמו: הרב ישראל מאיר לאו. עוד הוסיף הרב: "אני מלווה את בורסת היהלומים שנים רבות, עוד מימי הנשיא משה שניצר אנשי הבורסה התאפיינו באחדות, ובמטרה אחת משותפת לחזק בישראל  את ענף היהלומים".



עוד לקחו חלק באירוע מנכ"ל בורסת היהלומים ערן זיני, משנה לנשיא הבורסה חזי בלום, יו"ר מכון היהלומים בועז מולדבסקי, נשיא התאחדות היהלומנים קובי קורן, מ"מ מקום נשיא הבורסה בן ציון שאשו, נשיאי בורסת היהלומים בעבר וכמובן חברי ועובדי בורסת היהלומים ועוד.


צילם:צפריר  רוזנפלד

מאת: שרית יוכפז -כתבת ועורכת ראשית  good news


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה