Translate

יום שבת, 5 באוקטובר 2019

פסטיבל "שמחה" במיני ישראל בחול המועד סוכות (15-17/10) מאת: שרית יוכפז



פסטיבל "שמחה" במיני ישראל  בחול המועד סוכות (15-17/10)


10 הופעות משמחות ביום עם מיטב האומנים, פינות סלפי עם חיוכים, סוכת "שמחה" ואושפיזין עם עודד פז וכוכבת הילדים נתי, הגעתי, הופעתי, מיצגים עם חידות מאתגרות ומתקני לונה פארק שיגרמו לכל ילד/ה להנאה צרופה מובטחת!!!
על רקע נופיו עוצרי הנשימה של עמק איילון, רק 20 דקות מהמרכז, תוכלו למצוא את פארק "מיני ישראל" שלאורכו ולרוחבו פרושה כל מדינת ישראל. הפארק היחיד מסוגו בארץ מציע לילדי ישראל לבקר בחול המועד סוכות (15-17/10)  וליהנות משלל פעילויות במסגרת פסטיבל "שמחה" 
.
מידי יום יוכלו הילדים להנות מ-10 מופעים שונים  של מיטב האומנים של ישראל ביניהם: כוכבת הילדים האהובה "נתי, הגעתי, הופעתי" שתעלה עם מופע חדש ומשמח במיוחד, לצד החברים המוכרים מההופעות בובי הדובי, אליהו התוכי וחברים נוספים, כוכב הילדים עודד פז והקרקס מת מצחוק שהופיעו והדהימו את הקהל בתוכנית הגמר של "גוט טאלנט" במופע מטריף המשלב נבחרת אקרובטים מטנזניה, שלומי וסתם שלא יוריד לכם את החיוך מהפנים, צ'יקולולו במופע "שמח בשכונה" המבוסס על שירי ילדות ישראלית שכולנו גדלנו עליהם ואיציק הליצן שילמד את 
הילדים איך לצחוק ולהצחיק- העיקר להיות שמח.
האוצרות המיניאטורים שמתקיימים בפארק מיני ישראל הם תפאורה מושלמת לפעילות משפחתית חווייתית, תוססת ובלתי נשכחת בשביל כל בני המשפחה, במיוחד בחול המועד סוכות. הפארק מעוצב כמגן דוד המחולק לשישה אזורים עיקריים הכוללים למעלה מ- 385 דגמים ומודלים של מקומות מיוחדים בארץ, החל מקיבוץ/מושב, מגדלי עזריאלי ועד שדה התעופה ואצטדיון כדורגל, המעוטרים במעל 10,000 דמויות זעירות ואלפי כלי תחבורה שעוצבו במיוחד.
במסגרת שדרוג הפארק נשתלו לאחרונה מעל 200 עצים ואלפי פרחים עונתיים להנאתם של 
המבקרים.
סוכות 2019 יתקיים השנה בסימן "סוכות של שמחה במיני ישראל" עם פסטיבל שכולו הנאה צרופה, חוויות מהנות, הופעות שמחות, מפגש אומנים, חידות מהנות, מתקני לונה פארק, פינות סלפי, תחרות צילום בנושא "מיני ישראל ואני" בשיתוף בית הספר לצילום גליץ וכמובן סוכת "שמחה" שתארח לאושפיזין את האומנים למפגש מעריצים עם הילדים בכל יום בחול המועד.
אייל מדני, מנכ"ל מיני ישראל: "אני מזמין את כל המשפחות מצפון לדרום להגיע לפארק מיני ישראל המתחדש , לשלושה ימים של פסטיבל "שמחה" המבטיח הנאה צרופה לכל המשפחה".
פסטיבל "שמחה" במיני ישראל בימים ג'-ה' בין התאריכים 15-17/10
בין השעות_9:00 עד 19:00_

צילום איתן אשרף
ללו"ז המלא של ההופעות ניתן להיכנס לאתר https://www.minisrael.co.il/
מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה