Translate

יום שלישי, 29 באוקטובר 2019

טרנד הריצה התיירותית שכבש את בירות אירופה והעיר ניו יורק מגיע גם לתל אביב – תכירו את ה- RUN TOUR-מאת שרית יוכפז



טרנד הריצה התיירותית שכבש את בירות אירופה והעיר ניו יורק
מגיע גם לתל אביב – תכירו את ה- RUN TOUR

במיוחד לקהילת חובבי הריצה כל רחבי העולם, המגיעים לביקור בישראל, שרות חדש מושק בימים אלו. ה run tour-, מפגשי ריצה תיירותיים שקוראים לכל תייר לשלב את אהבתו לריצה עם הטיול בישראל.

ידוע לכל כי רצים אמיתיים אף פעם לא מפסיקים, אפילו כשהם בטיול חו"ל, לכן מה יותר טוב מלגלות יעד חדש דרך הרגליים



תכירו אתRUN TOUR TLV  פרויקט עולמי הפועל כיום בערים גדולות כמו ניו יורק, לונדון, פאריז, ברומא וברצלונה וכעת החל מנובמבר גם בתל אביב ובשנה הבאה בירושלים.
מאחורי היוזמה עומדת חברת מרתון ישראל, המנהלת את קהילת הרצים הגדולה בישראל ומפיקה אירועי קונספט של ריצה בכל רחבי הארץ. עופר פדן מנכ"ל מרתון ישראל שחקר את הפורמט בעולם, החליט ליישמו גם בישראל, תחילה בעיר תל אביב ובהמשך גם בירושלים.
כך נבחרו בקפידה מדריכי הריצה של RUN TOUR   המכירים את העיר כמו את כף היד ואוהבים לחלוק את סודותיה עם הרצים. נקודות ההתחלה של הריצה יתמקמו לאורך טיילת TLV ​​ ומסלול הריצה יוביל את התיירים ברחובות, בזמן שהעיר מתעוררת   על הצד המקצועי מופקד מוי אקסמן.

הקצב יהיה קל ועם זאת גמיש ומותאם לקבוצה במהלך הריצה המדריך יעצור כמה פעמים לאורך הדרך במטרה לשתף עובדות, היסטוריה וסיפורים מקומיים.
בכל יום שני בשעה 6:30 בבוקר מפגשי הריצה יצאו לדרך מטיילת תל אביב, לרחבי העיר ונבקר יחד בכיכר "אתרים', תחנת הרכבת הראשונה, נמל יפו העתיק, מגדל השעון של יפו, תיאטרון "הבימה", שוק הפשפשים, בית דיזנגוף, כיכר רבין ועוד.

החל מה- 4/11  כמדי יום שני בשעה 6:30 למשך שעה וחצי, תצא קבוצה לריצה קלילה עם הפסקות וטעימות, טור ריצה יחד עם התיירים השוהים בת"א לריצה באתרים המיוחדים שלה. זו ריצה חברתית אשר מעבר לסיור המרתק זהו מפגש בלתי אמצעי ו-network מעולה.
באירוע ההשקה ויריית הפתיחה שהתקיימה במלון מטרופוליטן בתל אביב נכחו, נציגי מלונות ת"א והתאחדות בתי המלון של ת"א ביניהם עודד גרופמן מנכל התאחדות המלונות בתל  אביב ושרון גוברין מנכל מלון מטרופוליטן.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר המיזם runtourisrael.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה