Translate

יום ראשון, 24 בנובמבר 2019

להיטי האספנות החדשים לילדים מגיעים לישראל פלפוט לוקחת את להיטי האספנות לילדים צעד אחד קדימה מאת- שרית יוכפז



להיטי האספנות החדשים לילדים מגיעים לישראל
Funlockets – קופסת הפתעה סודית, גלי את המפתחות ומצא את הצ'ארמס! כל קופסת הפתעה מכילה 18 הפתעות- סובבו את המפתח וגלו את הצ'ארמס שלכם ; מצאו את הצ'ארמס המסתתרים בקופסה והכינו תכשיט בסטייל שלכם! כל תיבת תכשיטים כוללת שרשרת או צמיד
אנימלוסט – לראשונה בארץ- חיית המחמד שלך
צעצוע חדשני שכולל חיה "מלוכלכת", שזקוקה לחום, אהבה ופינוק.
כשתחליטו לאמץ אותן, תקלחו ותטפחו אותן, תעניקו להן תשומת לב ותזכו באהבתן!
היירדוז – קולקציית בובות חדשה ומשודרגת עם תסרוקות מיוחדות ותוספות מפתיעות!
פתחו את הבקבוק, הסירו את מייבש השיער וגלו את התסרוקת של הדוזית.
בין 24 הבובות, מתחבאת בובה נדירה שצבע שיערה זוהר בחושך!
חברת פלפוט לוקחת את להיטי האספנות לילדים צעד אחד קדימה ומשיקה בישראל את האוספים החדשים בקרב הילדים:
Funlockets – קופסת הפתעה סודית, גלי את המפתחות ומצא את הצ'ארמס!
הלהיט שכבש את הילדים ברחבי העולם – Funlockets – להיט איסוף חדש שמשלב בין עולם חדרי הבריחה לעולם האספנות ומציע קופסת הפתעות סודית.
הקופסאות הן פריטי אספנות מהנים ומלאי סודות. הילדים צריכים לעקוב ולמצוא איזה מפתח מתאים לאיזו דלת, לפתוח את המגירות ולגלות צ'ארמס שניתן לענוד. הילדים מחליפים ביניהם, משתפים וצוחקים המרכיבים להם תכשיטים ייחודיים.
כל קופסה כוללת 18 הפתעות- קופסת תכשיטים עם מראה, תיקי אורגנזה, מפתח לב, מפתחות סודיים, תליון לב, צמיד או שרשרת, עלון כספיים עם כל 75 סוגי הצ'אנס הקיימים ועוד. כל קופסה עשויה להכיל את מגירת הלב הסודית ובה הצ'ארם מבושם, צמיד או שרשרת. מפתחות נסתרים ניתן למצוא בכל מגירה, חפשו את הצ'ארמס הנדירים, המנצנצים והריחניים (יש מעל 75 צ'ארמס לאיסוף בקופסאות).
מלבד הקופסה Funlockets מציעים גם טבעת סודית הכוללת טבעת, מפתח, צ'ארם וקונפטי זהב מושלם. (יש מעל 30 צ'ארמס לאיסוף בטבעות)
מחיר: קופסת Funlockets 59.9 ₪ / טבעת Funlockets – 19.9 ₪ / מתאים לגילאי: 4+
קישור לסרטון ביו טיוב: https://www.youtube.com/watch?v=2_ogfiLKNHE

אנימלוסט- חיית המחמד שלך שזקוקה לחום, אהבה ופינוק
אנימלוסט: החיות זקוקות לעזרתכם! הן ננטשו בארגז, מלוכלכות נורא ועצובות וזקוקות לאמבטיה חמה וליטופים. הצילו אותן, רחצו אותן והן יהפכו לחיות קטנות מקסימות שתוכלו לשחק איתן ורק לאחר האמבטיה תגלו איזו חיה קיבלתם! אז קדימה - אספו את כולן! ישנן 12 חיות מחמד שונות מסדרה מספר 1 ו- 12 חיות בר מסדרה מספר 2 - הצילו, שחקו ואספו! בנוסף, כל אנימלוסט כולל 2 אביזרים אקראיים שאפשר לשחק איתם ((מברשת, קצף אמבט, סבון או צעצוע לחיה) ועלון איסוף. עכשיו הן נקיות, הצלתם את חיות המחמד שלכם! הביטו בעיניהן המאושרות, שחקו איתן ויחד - תהיו החברים הכי טובים!
מחיר: 29.9 ליחידה, 49.9 לזוג במהדורה מוגבלת / מתאים לגילאי: 4+ (לא מומלץ לילדים מתחת לגיל 3 מכיוון שהוא מכיל חלקים קטנים. סכנת חנק)


היירדוז – קולקציית בובות בתסרוקות שמגניבות את הילדים!
'היירדוז': ליין ייחודי של בובות בסטייל עם תסרוקות מוטרפות - כבש ילדים ברחבי העולם ומגיע שוב לישראל! אחרי ההצלחה האדירה של הסבב הראשון בסדרת ההיירדוז, מגיעה הסדרה החדשה בלהיט- צבעונית יותר, ריחנית יותר ומתוקה הרבה יותר. הצעצוע המוכר והאהוב, רק עם תסרוקות חדשות בצבעי ניאון - הכי טרנדי, הכי באופנה, הכי עכשווי! בנוסף לכל הבובות היפהפיות, קיימת גם בובה נדירה אחת שמסתירה סוד - השיער שלה זוהר בחושך!
כל אחת מהדוזיות ההורסות מגיעה בבקבוק מעוצב וססגוני, בריח פירות ממכר. הדמות יושבת בתוך הבקבוק, מתחת למייבש שיער. סובבו את הבקבוק כדי לגלות את הדמות, הסירו את מייבש השיער כדי לגלות את התסרוקת והסירו את החלוק כדי לחשוף את התלבושת! האם תוכלו למצוא באוסף את הבובה הנדירה אשר צבע שיערה זוהר בחושך? את הבובות ניתן לחבר לפקק הווקום שמגיע באריזה שקיבלתם וכך ניתן להצמיד אותן למשטחים חלקים כמו מראות, חלונות ועוד. בסדרה ישנן 24 דוזיות לאיסוף, כאשר כל אריזה כוללת בקבוק קפסולה, דמות היירדוז, כיסא מספרה, חלוק לדמות, פקק ואקום לתלייה ועלון אספנים.
מחיר: 59.9 ₪ / מתאים לגילאי: 4+
קישור לסרטון ביו טיוב: https://www.youtube.com/watch?v=jq5N7ms8KLw

את להיטי האספנות החדשים- ההיירדוז, האנימלוסט וערכת Funlockets, ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר פלפוט אונליין: http://wמומלץ 
ww.palphot.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה