Translate

יום שבת, 9 בנובמבר 2019

מגלים את המוכר והחדש במוזיאון בכירי המשק, אנשי עסקים ואספנים חוגגים במוזיאון נחום גוטמן / מאת: שרית יוכפז



מגלים את המוכר והחדש במוזיאון
בכירי המשק, אנשי עסקים ואספנים
חוגגים במוזיאון נחום גוטמן  

בכירי עולם האמנות, אנשי עסקים ואספנים מהארץ ומהעולם, הגיעו בסופ"ש למוזיאון נחום גוטמן לאמנות, בשכונת נווה צדק, בתל-אביב,  לרגל אירוע חגיגי לפתיחת תערוכת "סטייקייישן: גילויו של המוכר" – תערוכה קבוצתית בה מציגים שישה אמנים המייצגים את הדור הבא של האמנות בישראל: ציקי אייזנברג, דניאל פלאי, רימאן חנדקולו, רוני קרפיול, פאינה פייגין (גיאורגייש) וגיא ברנרד רייכמן ואותה אוצרת טלי קיים.

לאחר מינגלינג משובח, נכנס קהל המוזמנים שכלל בני משפחה נרגשים, אמנים מפרגנים ואנשי עסקים אוהבי אמנות לחלל התערוכה והתבונן ביצירות המוצגות בתערוכה. אוצרת התערוכה טלי קיים אמרה: "התערוכה סטטיקיישן: גילויו של המוכר" מציגה שישה אמניות/ים ישראליות/ים צעירות/ים, חלקן/ם בראשית דרכן/ם, החוקרים מפגשים ראשוניים עם מקום ומזמינים אותנו להכיר מחדש שש נקודות ציון שסימנו על מפה פרטית. העבודות מציגות לקהל הצופים את המקומות בהם בחרו, דרך שימוש בהומור ומשחק, ותוך התעכבות על השולי והמתעתע."

מוניקה לביא, אוצרת ראשית ומנכלי"ת מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, אמרה בדברי ברכתה: "מוזיאון נחום גוטמן לאמנות תמיד שמח להיות בית לאמנות ויצירה ישראלית לאמנים צעירים אשר נמצאים בראשית דרכם ואנו מקווים כי מבין יוצרים אלו יצמח לנו "הגוטמן" הבא".



הגיעו להתרשם מעושר אמצעי הביטוי וצבעוניות העבודות: יגאל וד"ר ציפי לנדאו אשר משמשת כיו"ר הועד המנהל של המוזיאון, האמן דוד טרטקובר שהגיע לראות את הדור הבא באמנות הישראלית, אורלי אשכנזי חברת הועד המנהל של המוזיאון, חמי גוטמן בנו של נחום גוטמן ורעייתו רותי,  עו"ד נחום פיינברג, יבגניה נסטרובה מהצוות הדיפלומטי של שגרירות ליטא בישראל, ועוד....
צילום דפנה טלמון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה