Translate

יום רביעי, 6 בנובמבר 2019

"חיים -שלי " Last Christmas -סרט מומלץ . מאת: שרית יוכפז









סרט מומלץ-חיים שלי Last Christmas

הקומדיה הרומנטית המקסימה של הסתיו,
מהיוצרים של "מסיבת רווקות"
"חיים שלי"
Last Christmas

Loading Last Christmas Pics 1 -  תמונה מספר 1 מהסרט חיים שלי ...

אמיליה קלארק ("משחקי הכס"), הנרי גולדינג ("עשיר בהפתעה"), מישל יאו, וזוכת האוסקר - אמה תומפסון
בהשראת שיריו של ג'ורג' מייקל

פסקול הסרט כולל את מיטב הלהיטים של ג'ורג' מייקל בהוצאת NMC יונייטד

7/11/2019 בבתי הקולנוע ברחבי הארץ
בהפצת Tulip Entertainment

טריילר מתורגם רשמי:

ז'אנר: קומדיה רומנטית, 103 דקות
בימוי: פול פייג ("מסיבת רווקות")

קומדיה רומנטית מקסימה של אולפני יוניברסל בבימויו של פול פיג ("מסיבת רווקות") ובכיכובה של אמיליה קלארק 

קייט (אמיליה קלארק) היא שחקנית וזמרת צעירה ואנרגטית שהחיים שלה הם פחות או יותר אסון אחד גדול ומתמשך. לאחר שרשרת טעויות משעשעת, היא מגורשת מדירתה, רבה עם אמא שלה (אמה תומפסון) והמזל צוחק לה בפרצוף בלי בושה. דווקא אז, כשהיא נוגעת בתחתית והכל נראה אבוד, היא מכירה בחור מסתורי בשם טום (הנרי גולדינג) שעושה לה בית ספר לאהבה, וחייה מקבלים תפנית חדשה ומעניינת.  סרט מרגש, מהנה, מלא בבדיחות שנונות ומתובל במוזיקה הנפלאה של ג'ורג' מייקל.
"חיים שלי", מהתסריטאית זוכת האוסקר אמה תומפסון.



תודה על ההזמנה  להקרנה חגיגית של סרט חדש "חיים שלי"
 קומדיה רומנטית מרגשת . 


הסרט מלווה במוזיקה של הזמר ג'ורג' מייקל , השיר הידוע והמפורסם Last Christmas   העניק השראה לסרט על שם השיר נקרא הסרט באנגלית. בסרט מושמעים בנוסף  להיטים רבים של ג'ורג' מייקל 




תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏‏
לכו לראות את הסרט..מומלץ באהבה- מרגש עד דמעות.

תהנו    בסרט  מחוויה  -מנופים מאווירה של חו"ל  -המקושטת לקראת הקריסמס  .

ומוסיקה סוחפת  ומרגשת-מוסיקה שירים של ג'ורג מייקל - 
סוף הסרט -מרגש עד דמעות ומפתיע..
 משחק טוב. שחקנים נפלאים.
אלך לראות את הסרט שוב עברתי חוויה מיוחדת..
אהבתי...
מומלץ בחום ואהבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה