Translate

יום שבת, 2 באוקטובר 2021

נשיקה צרפתית מאת קריסטין הרמל. ממליצה מאת שרית יוכפז.

 





במיוחד לימים אלה - להיות בפריז מבלי לטוס אליה...

נשיקה צרפתית מאת קריסטין הרמל

מחברת רבי המכר "המתיקות שבשכחה" ו-"איטלקית למתחילים"

מאנגלית: ניצה פלד הוצאות "הכורסא" ו"מודן"

264 עמודים. מחיר: 98 ₪

 

שום דבר לא מסתדר לאֶמה סאליבן.

הארוס שלה עזב אותה, היא פוטרה מעבודתה והיא צריכה לפנות את הדירה שלה, החברות שלה מאכזבות אותה ואפילו אחותה לא עומדת לצדה.

חייה מקבלים תפנית לא צפויה לאחר שיחה עם חברתה פופי, שמפצירה בה להגיע לפריז ולעבוד איתה בתחום יחסי הציבור. נשמע נהדר, רק שעכשיו היא תקועה בתפקיד היחצנית של אחד מכוכבי הרוק הכי חמים – והכי משוגעים – בצרפת. המצב מסתבך עוד יותר בגלל גבּריאל פרַנקֵר, כַּתב סקסי ועיקש שלא עושה לאמה שום הנחות...

הגיע הזמן שאמה תמציא את עצמה מחדש בעיר האורות – עיר של רומנטיקה, אופנה ושלל רווקים נחשקים.

 

נשיקה צרפתית הוא ספר סוחף, מצחיק ורומנטי, שלוקח את הקוראים והקוראות למסע מהנה ומרגש על רקע רחובותיה היפהפיים של פריז. זהו אחד מספריה המוקדמים של קריסטין הרמל, מחברת רבי המכר המתיקות שבשכחה, החיים שנועדו לי, כשניפגש שנית, רק עוד יום אחד, הדירה ברחוב אמלי, איטלקית למתחילים וסודות בית השמפניה.  

 

🖋️קריסטין הרמל היא סופרת מקסימה, מוכשרת ומצחיקה. פריז מעולם לא הצטיירה נוצצת כמו בין דפי נשיקה צרפתית" לורה קולדוול, מחברת השקרן הטוב.

🖋️"נשיקה צרפתית דומה לבקבוק שמפניה: עם המון הנאות תוססות, רומנטיקה מענגת והרפתקאות פזיזות, וכמובן שיכרון הקסם של פריז. אפשר לבלוע בלגימה אחת זוהרת"             ג'וליה הולדן, מחברת ריקוד אחד בפריז.

🖋️"סיפור מתוק ומרגש להפליא"  MrMedia.com.

 

לפרטים נוספים: שירלי יצחקי יחסי ציבור 0547206348

 

כך נפתח הספר:

"היינו אמורים להתחתן בספטמבר. הייתי במדידה אחרונה של השמלה שלי. בחרתי כבר את השושבינות שלי, ואת הפרחים שלי, והזמנתי קייטרינג. ההזמנות הודפסו והיו מוכנות למשלוח בדואר. וכבר בחרנו להקה. דיברנו על השמות שניתן לילדים שיום אחד יהיו לנו. כבר מילאתי דפים על גבי דפים עם שרבוטים: מר ומרת בְּרֶט לנדסטרוֹם. ברט ואֶמה לנדסטרום. ברט לנדסטרום ואשתו, אמה סאליבן-לנדסטורם. משפחת לנדסטרום. יכולתי כבר לראות בעיני רוחי את העתיד שלנו יחד.

ואז יום אחד הכול קרס.
מומלץ בחום.

מומלץ  . מרגש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה