Translate

יום חמישי, 7 באוקטובר 2021

פסטיבל סרטי הגלישה תל אביב מתארח בגן הפסגה ביפו/ מאת שרית יוכפז

 



פסטיבל סרטי הגלישה תל אביב

מתארח בגן הפסגה ביפו

עם הקרנות סרטי גלישה ייחודיים מרחבי העולם

 



ב-13.10 יארח "קולנוע הפסגה" ביפו העתיקה את פסטיבל סרטי הגלישה של תל אביב, להקרנה של סרט קצר -  Lessons From Japan"7" וסרט גלישה ארוך חדש בשם "SNAPT4", אשר זו אחת ההקרנות הראשונות שלו מחוץ לארה"ב.

תכנית האירוע:

20:30 – הקרנת 7 Lessons From Japan 

21:00 – הקרנת SNAPT4

 

תקצירי הסרטים:

7 Lessons From Japan
במאים: רפאל מלין וגוסטבו פרולה

כשחושבים על יפן, מרבית אנשי החברה המערבית חושבים על סושי, סומו וקימונו. מעט יודעים כי התרבות היפנית העתיקה עשירה בניגודים. למרות אופיין הכאוטי של הערים היפנים, האזורים הכפריים מספקים לוקיישנים מרתקים להרפתקאות בטבע – איים יפהפיים באמצע האוקיינוס הפסיפי, מוקפים גלים, הרים ונהרות, ושורת רכסי הרים בהם ניתן לתרגל מגוון סוגי ספורט אתגרי. הסרט חושף את כל הללו לקהל הרחב.

SNAPT4
במאי: לוגאן דוליאן

הסרט ה-4 בסדרת סרטי סנאפט, בכיכובם של 15 מטובי הגולשים בעולם במרדף אחר קטע הגלישה הטוב ביותר. הסדרה נועדה להחזיר לעולם סרטי הגלישה את ז'אנר האקשן. הבמאי לוגאן דוליאן ליצור פורמט חדש ומרגש, סרט שמשמש גם כתחרות בין הגולשים על קטע הגלישה הטוב ביותר: כל גולש קיבל משבצת של עד שלוש וחצי דקות בהן יציג את מיטב קטעי הגלישה שאסף לאורך השנה ושעדיין לא עלו לרשתות. המקום הראשון יאסוף 50 אלף דולר והרבה כבוד!

 

פסטיבל סרטי הגלישה של תל אביב פסטיבל סרטי הגלישה של תל אביב מוקדש כל כולו ליוצרים של תעשיית הגלישה המקומית והבין לאומית. כמעט בכל עיר מרכזית באירופה ובעולם מתקיים מדי שנה פסטיבל סרטי גלישה בינלאומי המושך אליו קהל רב של גולשים, יוצרים וחובבי גלישה כאחד. תרבות הגלישה החלה בתל אביב בשנת 1956, העיר שנבחרת במגזיני גלישה שונים ומוכרים מידי שנה לאחת מעשרת ערי הגלישה הטובות בעולם. הניגוד האדיר המתקיים בעיר שוקקת חיים כתל-אביב - תרבות, קולינריה וחיי לילה אל מול רצועת החוף והים הפתוח שנמצאים תמיד במרחק הליכה - הפכו את תל אביב ליעד גלישה בינלאומי. לינק לאינסטגרם של הפסטיבל: instagram.com/tlvsurffest/

 

רביעי 13.10 | גן הפסגה ביפו העתיקה
הכניסה חופשית

מומלץ מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה