Translate

יום ראשון, 27 בפברואר 2022

מרתון סמסונג תל-אביב 2022 בהשתתפות 40 אלף רצות ורצים- נשבר שיא מסלול בחצי מרתון נשים/ מאת שרית יוכפז

 מרתון סמסונג תל-אביב 2022 בהשתתפות 40 אלף רצות ורצים- נשבר שיא מסלול בחצי מרתון נשים

המנצח – מקצה מרתון גברים: רונו וינסט קיפנג מקניה 2:12:55.

המנצחת – מקצה מרתון נשים: ביקאיה מינטמר מישראל 02:53:01.

שיא מסלול נשבר בחצי מרתון נשים ע"י בוזונש גטאצ'ו גודטה מאתיופיה 1:09:51.

אירוע הספורט המוביל של עיריית תל אביב- יפו שחזר לראשונה במתכונת מלאה מאז פרוץ הקורונה, הוא המרתון הי
שראלי הראשון שמתקיים תחת תו התקן הרשמי של התאחדות האתלטיקה העולמית, ה-
World Athletics, שהציבה אותו בשורה אחת עם המרתונים המובילים בעולם

באירוע משתתפים 40 אלף רצות ורצים בחמישה מסלולים* הכבישים ייפתחו בהדרגה עד השעה 13:00

ראש העירייה רון חולדאי שהזניק את מקצה המרתון המלא: "גאה לחזור ולהזניק את מרתון סמסונג תל-אביב 2022. כל הכבוד לכל הרצים והרצות שיצאו לרוץ גם במזג אוויר חורפי זה חג מרתון שמח לכולן ולכולם!"


מרתון סמסונג תל אביב 2022, אירוע הספורט המוביל והגדול בישראל, חזר הבוקר (ו', 25.2) במתכונת מלאה בלב העיר תל אביב-יפו. באירוע של עיריית תל אביב-יפו ובהפקת חברת "כפיים", בהשתתפות 40 אלף רצות ורצים בחמשת המסלולים האורבניים והמרהיבים: מרתון (42.195 ק"מ), חצי מרתון (21 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ, מרוץ 5 ק"מ ומקצה מיני מרתון שהתקיים ביום רביעי האחרון בגבעת המופעים בגני יהושע ובמסגרתו גם נערך מקצה מרגש לילדים עם מוגבלות ובני משפחותיהם (500 מטר ו-1 ק"מ). בשל מזג האויר הגשום הוחלט השנה להקדים את מועדי ההזנקות.

מרתון סמסונג תל-אביב 2022 מתקיים לראשונה לאחר שקיבל את ה-Label של התאחדות האתלטיקה העולמית, ה-World Athletics, ובכך הפך למרתון הישראלי הראשון בהיסטוריה להחזיק ברישוי מכובד זה ולהצטרף לרשימת המרתונים הגדולים והמובילים בעולם שנמצא על מפת רצי המרתון ברחבי תבל. תו התקן, הוא תו איכות מיוחד למרוץ, שמחייב את מארגן המרוץ בהערכות מיוחדת על פי הנחיות ההתאחדות הבינלאומית בתחומים ניהוליים כמו: מדידה מדויקת ביותר של מרחק הריצה על-ידי מודד מוסמך בינלאומי, ארגון מקצועי של מסלול הריצה, מפרט רפואי בסטנדרט בינלאומי, מבדקים למניעת שימוש בחומרים ממריצים האסורים בשימוש ועוד, כל זאת בנוסף לשיפוט ולבקרה של איגוד האתלטיקה בישראל. 

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: " גאה לחזור ולהזניק את מרתון סמסונג תל-אביב 2022. כל הכבוד לכל הרצים והרצות שיצאו לרוץ גם במזג אוויר חורפי זה חג מרתון שמח לכולן ולכולם!".

מנהל רשות הספורט בעיריית תל אביב-יפו, אופיר וגמן: "שמח ומרגש שמרתון סמסונג תל אביב חזר למתכונתו הרגילה לאחר שנה של הפסקה בשל הקורונה מרתון סמסונג תל אביב מאופיין בסטנדרטים בין לאומיים גבוהים, והעובדה כי המרתון קיבל השנה תו תקן מטעם איגוד האתלטיקה העולמי מעיד יותר מכל על רמתו הגבוהה העיר תל אביב יפו מאופיינת כעיר ספורטיבית והמרתון שנערך היום מהווה את אירוע השיא בתחום הספורט בעיר.

מחכים לנו השנה עוד אירועי ספורט רבים ותחילת החזרה לשגרה משמחת במיוחד".   

סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל, רונן סלם: "זו הפעם התשיעית ברציפות שסמסונג שותפה ותומכת באירוע הספורט הגדול במדינה, והשנה, בניגוד לשנה שעברה בה לא יכולנו לרוץ יחד, חזרנו לרחובות, לכבישים, לפארק ולטיילת של העיר הכי יפה בעולם, תל אביב-יפו. אין מי שלא הרגישו את העוצמה בכל זינוק והתרגשו מלראות שוב עשרות אלפי אנשים, שואגים משמחה בסיום גם בקור ובגשם, אירוע שסימל במידה מסוימת את ניצחון הרוח על המגיפה. כחלק מהקונספט של מרתון סמסונג 22, ששם למטרה לחגוג ביחד עם כמה שיותר אנשים, השנה ולראשונה בישראל, סמסונג חיבקה ואירחה במתחם Samsung & Friends, לא רק את הרצות והרצים אלא גם את המלווים והמלוות. אני מודה לראש עיריית תל אביב, מר רון חולדאי, ומר אופיר וגמן ראש אגף הספורט בעיריית תל אביב על השותפות והריצה המשותפת לאורך שנים ומודה לכל עשרות אלפי הרצים והרצות, המשפחות, והחברים".   

אירוע המרתון ביוזמת עיריית תל אביב-יפו ובהפקת חברת 'כפיים' לווה לאורך כל המסלול בכ-5,000 אנשי הפקה, אבטחה, סדרנות ורפואה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה