Translate

יום שישי, 11 במרץ 2022

"להפוך לסיפור הצלחה בשיטת ארכיטקטורת חיים" מהספרייה של מדיה 10 - אודליה אלכסנדרוביץ, -ממליצה שרית יוכפז

  

להפוך לסיפור הצלחה בשיטת ארכיטקטורת חיים"                         

כמו שארכיטקט בונה בתים ומגשים חלומות לאנשים

גם אנחנו יכולים להגשים חלומות לעצמנו באמצעות שיטת ארכיטקטורת חיים

 

 

אודליה אלכסנדרוביץ, בת 46, מרעננה, נשואה לאסף + 3 בנות, מגיל מאוד צעיר ידעה להיות אמיצה וללכת בעקבות החלומות שלה הכי רחוק שאפשר. בגיל 14 היא עזבה את הבית ועברה למצפה רמון, כדי ללמוד תיאטרון. אודליה התגוררה בדירת שותפים, מידי בוקר היתה קמה לבית ספר ואחר הצהרים היתה הולכת לחוגי אומנות. אחרי שנה הבינה שזה לא מה שהיא מחפשת והחליטה לעבור לגור בקיבוץ כברי, לא רחוק מבית הוריה בנהריה.

 

כל חייה היא חלמה על אופנוע ומיד כשהגיעה לגיל 16 קנתה את האופנוע הראשון שלה. האהבה הזו מלווה אותה עד היום בחיים. האופנוע נותן לה חופש, כמו תרפיה, היא רוכבת עליו בשטח עם טיפוסים וירידות מטורפות וכשהיא בשטח עם האופנוע – היא נטו אודליה, לא אמא של...ולא אשתו של...או מטפלת של...רק אודליה.

 

בשרותה הצבאי היא הכירה את בעלה אסף ועם סיום השרות, השניים טסו יחדיו לטיול בדרום אמריקה עם הכסף שעשו במהלך שרות הקבע. הם טיילו במקסיקו, גואטמאלה, קוסטה ריקה, עברו ממדינה למדינה וכשחזרו אחרי 8 חודשים היא התחילה את הקריירה שלה בתחום הטלמרקטינג בחברות ביטוח. תוך מספר שנים בודדות התקדמה לתפקידי גיוס כוח אדם, הקימה וניהלה מחלקות שלמות, למדה תואר ראשון בתקשורת, עברה לעבוד בתחום השיווק וקד"מ, היתה תקציבאית ומנהלת לקוחות בתעשייה במשך 8 שנים.

 

המפנה הראשון הגיע בגיל 30 , זה קרה בעקבות לידת בתה השניה, אז הגיעה תחושת המיצוי

ואודליה החלה לשאול את עצמה "מה היא אוהבת", "מה בא לה להיות" במה היא טובה" ואז נפלה ההחלטה להיות עצמאית. אודליה בחרה לעשות הסבה מקצועית, למדה קורס לאיפור והחלה לעבוד עם תוכניות טלוויזיה, תצוגות אופנה, בנתה לעצמה קריירה מפוארת בעבודה קשה ובמשך כמעט כעשור הכירה את כל אנשי התעשייה והחשובים ביותר בתחום.

 

גם פה הגיעה תחושת המיצוי אחרי עשור ואודליה שוב החלה לחשוב על הדבר הבא: אולי להביא מותג איפור משלה לארץ, לפתוח עוד עסק, והשאלות שאודליה החלה לשאול את עצמה בשנית "במה אני טובה", "מה הניסיון שלי" "מה אני אוהבת", "מה החזון שלי" – אותן שאלות שחזרו על עצמן, הובילו את אודליה ללכת ללמוד הפעם אימון כדי לעזור לאנשים לקחת החלטות בצומת דרכים, במיוחד בתחומי הקריירה. היה לה חשוב לעזור לאנשים, תוך כדי העצמה, להגשים את החלומות שלהם, למצוא את הייעוד שלהם - את הדבר שנכון עבורם.

 

אודליה המשיכה לעבוד בענף האיפור ובמקביל החלה לכתוב הרצאות, ספרי אימון ולפתח שיטת אימון משלה, שיטה שעוזרת לאנשים לקבל החלטות טובות בדגש על קריירה: מה ללמוד, במה לעבוד, האם לעשות הסבה מקצועית, האם לפתוח עסק - לשיטה קראה "ארכיטקטורת חיים". "השיטה שלי עובדת כמו שארכיטקט עובד כשהוא מתכנן את בית החלומות, מצד אחד הוא אוסף נתונים על הפנטזיה, מה הרצונות, החלומות, השאיפות ומצד שני בודק את תנאי השטח: מה התקציב, הגודל, כמה זמן יש לפרויקט? ורק כשכל הנתונים בידיו הוא יכול לתכנן מבנה מקורי המוצאם למידותיך. כך גם באימון , אנחנו מאבחנים את החלומות , הרצונות והשאיפות של המתאמן אבל גם בודקים את תנאי החיים שלו: מחויבויות, משפחה, קריירה. ורק כשבידינו כל הנתונים אפשר לקבל החלטות טובות ומושכלות. "

 

מסבירה אודליה. "המטרה באימון לקבל החלטות טובות שמתאימות לך ולמבנה החיים שלך והשיטה כוללת גם אבחונים, תרגילים, שיחה ממוקדת למציאת הייעוד ועוד".

 

לפני 8 שנים היתה אודליה מעורבת בתאונת אופנוע קשה, כתוצאה מהתאונה היא רסקה את רגל שמאל ו-3 חודשים היתה מרותקת לכסא גלגלים ולאחריו 8 חודשים בליווי של קביים ממקום למקום. מדובר היה על שנה מטלטלת שבה לא יכלה לדרוך על כף הרגל ורוב הזמן היתה מרותקת למיטה. אז כתבה ספר שהפך לרב מכר באמזון הנקרא "להיות אני במיטבי – המדריך למציאת הייעוד

 

בשנים האחרונות אודליה החלה להתמקד בכתיבת קורסים, אימונים אישיים וקבוצתיים, הנחייה של  פודקאסט בשם "להפוך לסיפור הצלחה" וכתיבת ספרי אימון, שכבר הפכו לרב מכר ונמכרים גם באמזון, ביניהם: "אשרך וטוב לך מדריך לאושר", "להיות אני במיטבי" מדריך למציאת ייעוד, שתורגם לאנגלית והפך לרב מכר באמזון . כעת, בימים אלו מוציאה אודליה לאור בהוצאת מדיה 10, את ספרה השלישי "להפוך לסיפור הצלחה בשיטת ארכיטקטורת חיים", ספר שמעביר מסר שכל אחד יכול להפוך לסיפור הצלחה , לשגשג ולהצליח.

 

אחד הפרקים בספרה החדש של אודליה "להפוך לסיפור הצלחה בשיטת ארכיטקטורת חיים", מבוסס על 8 טיפוסים של מצליחים והוא כולל 8 ראיונות עם דמויות מובילות ומצליחות בישראל ביניהם: דב מורן, אריק זאבי, פנינה טורנה, שירה ורסמן, צביקה הדר, מושיק גלמין, מיכל קורט ארבל , פרופסור רפי קרסו. מדובר על ספר חדשני, ידידותי למשתמש, הכולל 3 פרקים שמצולמים בוידאו ועוד לא מעט אבחונים ותרגולים online  שתוכלו לעשות לעצמכם במהלך הקריאה כדי לקבל תוצאות אישיות.  חשוב לאודליה באמצעות הספר להעביר מסר ברור: ההצלחה לא מתרחשת רק בקרב אנשים מיוחדים, או כאלו שנולדו עם כסף או עם כשרון ענק, אלא שכל אדם יכול להיות סיפור הצלחה, לעשות משהו משמעותי בחייו וזה תלוי רק בו – ושם חבוי גם סוד האושר.

 

 

זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10 - הוצאת ספרים לאנשים פרטיים, הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת ספרים וסטימצקי או ישירות מאתר החברה:

http://www.media-10.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה