Translate

יום שני, 14 במרץ 2022

אמש התקיימה בתיאטרון הקאמרי הצגה חגיגית, "הטנק", העוסקת בסיפור הטנק המיתולוגי בקיבוץ דגניה: מאת: שרית יוכפז


הטנק- בתמונה עם הנשיא הרצוג . ראש העיר ת"א  צילום: רפי דלוייה


אמש התקיימה בתיאטרון הקאמרי הצגה חגיגית, "הטנק", העוסקת בסיפור הטנק המיתולוגי בקיבוץ דגניה: 5 לוחמים שטוענים - כ"א בנפרד - שהם אלה שעצרו את הטנק הסורי בשער דגניה במלחמת העצמאות. מבוסס על רב המכר של אסף ענברי.


השחקנים עם מנכ"ל התיאטרון מר גאוטה צילום  רפי  דלוייה

בין האורחים: נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש עיריית ת״א רון חולדאי, מנכל תיאטרון הקאמרי רן גואטה, יו״ר הועד המנהל של הקאמרי ליאורה מינקה, אנשי צבר בכירים לשעבר בהם אביגדור קהלני ואלעזר שטרן, וצמרת עולם העסקים: דוד ומיכל פורר, ליאורה עופר, נורית הירש, הילל מיטלפונקט ויעל דן, אלכס אנסקי, דובי ואנה שיף, ענת ובני פדני, עמי וליזיקה שגיא, דוד ואורנה בן עמי, רותי ואברהם (לולו) אסף, עליזה ואריאל יפו, אלעזר שטרן, תמר ויורם שוחט, אלישבע ג'בלי, חנה וגדעון המבורגר ,יצחק ולינדה סגול , ג׳ניס ודני גילרמן ,יואב הורביץ ורעייתו, אורי סלונים 


צילום רפי דלויה

משמאל השחקן אלכס אנסקי צילום רפי דלויה

 הצגה הטנק- הקאמרי

מפיק: תיאטרון הקאמרי - רשימת הופעותמשך: שעה ו-40 דקות



אירוע תיאטרלי חד פעמי, לקראת 50 שנה למלחמת יום כיפור

מי היה הגיבור שעצר את הטנק הסורי בשערי דגניה, ובכך הכריע את מלחמת העצמאות? סיפורם האמיתי של חמישה טוענים לכתר - כל אחד מהם משוכנע שהוא זה שעצר את הטנק. הקרב על הקרדיט בין חמשת הגיבורים, המגיעים מחמישה קצוות של החברה הישראלית, הופך למאבק גדול יותר, על המיתוס שעליו קמה המדינה.

אלא שעשרים וחמש שנה מאוחר יותר, במלחמת יום כיפור, המיתוס מתנפץ. השבר האישי-לאומי מוביל את חמשת הגיבורים לחשבון נפש, שנע בין הטרגי לקומי, בין מה שקורע את הלב למה שמגוחך, ובין העלוב לנשגב.

משתתפים:

 מיכה סלקטר, נדב אסולין, יואב לוי, דודו ניב, שמחה ברבירו, מורן ארביב גנס, שון מונגוזה, טל וייס, דולב אוחנה וגל סרי.
בימוי: עירד רובינשטיין

   מימין: מתי סרי השחקנים ומנכ"ל התיאטרון המקסים -רון  גואטה


מומלץ בחום.

הצגה מרגשת . אותנטית משחק מצויין שאפו.

מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה