Translate

יום שלישי, 22 במרץ 2022

Wake AP- להתעורר לחיים מלאי משמעות .: הספר : פצועה- . וספר : "מי ראה את המשקפיים שלי" ?ספרים חדשים בהוצאת צמרת- מומלץ .מאת: שרית יוכפז

 



 



Wake AP- להתעורר לחיים מלאי משמעות


יפעת ויינשטיין וחי לוגסי
(עיון, העצמה)

הפסיכולוגיה ההישגית, מושג אשר קבעו המחברים, משלב למעשה מספר גישות בפסיכולוגיה. הספר מאוד פרקטי ומעשי ומציע לקורא כלים פשוטים והצעות לשיפור חייו. מודל 12 החוקים המופיעים בו מאפשרים לקוראים להבין סיטואציות באופן מיטבי וע"י כך ללמוד להתנהל מול בעיות וקונפליקטים בחייהם הפרטיים.

ניכר כי ספר זה נכתב לאחר מחקרים רבים ולא מעט עבודה. ספר מעניין ומועיל!

 

 

החיים קצרים מדי בשביל לבזבז אותם בפחדים, בתירוצים וב'חלומות למגירה'. מתוך הקריאה הזו – 'להתעורר' – מביאים יפעת וחי את בשורת ה'פסיכולוגיה ההישגית'Achievement psychology – AP.
באמצעות 12 חוקים פשוטים, קלים להבנה וליישום, תגלו כיצד להביא תוצאות רצויות והישגים לחייכם.

  • ספר מעורר 
  • מניע לפעולה 
  • כתוב בגובה העיניים 
  • עשיר בדוגמאות מבוסס על ניסיון חיים הכולל התמודדויות עם קשיים, אכזבות ו... הצלחות

זה הזמן שלכם לנוע קדימה ולצאת לדרך...אל עבר חיים מלאי משמעות.

ד"ר יפעת וינשטיין-זהר
מרצה, מנחת קבוצות, מאמנת, סופרת ו־NLP Trainer מייסדת מרכזי NLP-Plus ו-NLP-Tvision. לימדה והכשירה אלפי תלמידים בתחום ה־NLP:  פרקטישינר, מאסטר, דמיון מודרך, ופיתחה קורס לטיפול בטראומה בכלי ה־NLP. תואר הדוקטור הוענק ליפעת על מחקר בתחום הפוסט־טראומה מטעם הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל־אביב. ספריה הקודמים: "לילדים טוב" (ביחד עם ירון קולטון), המדריך המקצועי השלם ל־NLP Practitioner.

סא"ל (מיל') חי לוגסי
החל את דרכו בחיל האוויר כלוחם בתפקידי פיקוד – בשטח, במטה ובהדרכה. המשיך ביחידת דובר צה"ל, שם מילא מספר תפקידים משמעותיים, וביניהם: מפקד בית הספר הצבאי לתקשורת, דוברו של רא"ל גדי איזנקוט, ודובר חיל האוויר. שימש כיועץ תקשורת בפוליטיקה וכיועץ התקשורת הראשון של נשיאת בית המשפט העליון ומערכת המשפט. מנחה ומרצה בתחום החוסן המנטלי, מומחה ב-NLP, 'מרתוניסט', 'תריאתלט' ו'איש ברזל'.

 

הספר זמין לרכישה באתר נטבוק- https://www.netbook.co.il/Book.aspx?id=13588

 

 מומלץ בחום.







פצועה
אילנה וייסבך
(סיפורת)

ספר זה מציג למעשה את סיפורן של משפחות ישראליות רבות, המתמודדות בחיי היומיום עם פצועי מלחמה בתוך המשפחה. האב, שהפך למשותק בחלק גופו התחתון, הופך עקב הפציעה למדוכדך ומסוגר כאשר אשתו נאלצת לתמרן בין כל חלקי המשוואה המורכבת הזאת. ספר מרתק שידבר לכל אחד!

 

הסיפור מגולל את סיפורה של משפחה בת חמש נפשות, הנאלצת להתמודד עם פציעתו של האב בפעולה קרבית. בני המשפחה מנסים בדרכם להתמודד עם המצב, תוך גישוש אחר הדרך הנכונה להחזיר את האב, את הבעל, למקום בו היו לפני הפציעה. הכעס, העצב, והחיפוש אחר הקרבה, מהווים רקע בחיי היום יום שלהם. מערכות היחסים מתחדדות כאשר מאורעות מן העבר משפיעים על ההווה ומחוללים קשיים בזוגיות, במערכות בין-אישיות, ובנורמה החברתית שהתקבעה בחברה הישראלית. על רקע זאת נבדקים גבולות היחסים שבין הפצוע הנכה, המקבל את טיפולה של אשתו כנתון מובן מאליו, בעוד מידת ההקרבה שלה נמדדת גם על ידי החברה, דרך ציפיות המשפחה ממנה והציפיות שלה מעצמה. מערכת היחסים חושפת תהליכים בין בני הזוג, שסופם לוט בערפל. האם ניתן להחזיר את חייו של האב וחיי המשפחה לנקודה בה הם נגדעו?

אילנה וייסבך רוקמת ביד אומן דרמה משפחתית רגישה, סוחפת, נוגעת ללב עד מאוד ומטלטלת, שאף נטועה בכאב הישראלי המוכר זה שנים. זהו ספרה השני של אילנה וייסבך, ילידת הארץ, הכותבת זה שנים למגירה, בעברה מורה להיסטוריה ואזרחות בבית הספר הריאלי בחיפה, פעילה בהתנדבויות חברתיות רבות, בעיקר עם נוער במצוקה. ספרה הראשון "לקרוע מסך" יצא בשנת 2013 בהוצאת סטימצקי והיה מועמד לפרס רמת-גן לספרות.

 

הספר זמין לרכישה באתר נטבוק- https://www.netbook.co.il/Book.aspx?id=13540

 מומלץ.





מי ראה את המשקפיים שלי?
שוש בר חן
(הומור)

קיימים מספר שלבי זקנה אשר כל אחד מהם מתאפיין בהתנהגויות אחרות. נכון, הזקנה היא לא תמיד יפה ומחמיאה, ולחלק אפילו לא נעימה. אך בחוש הומור סרקסטי ושנון מצליחה המחברת להפוך את הלימון ללימונדה ולהוריד דמעות של צחוק להרבה קוראים בגילאי הזקנה הצעירה (גילאי 65-75). הכנות בה נחשפים רגעים אינטימיים, מצחיקים, עצובים ומרגשים, ידברו לכל קורא בגילאים אלה. מומלץ!

 

ספר זה מציג זוויות ראייה שונות על הגיל השלישי – ספר מלא באנקדוטות מהחיים בשלב הזקנה הצעירה (גיל 65 עד גיל 75). המחברת מתארת באופן סרקסטי ומשעשע, בשנינות ובכנות מרירה-מצחיקה את הרגעים האופייניים לשלב זה בחיים, שבו מתחילים להזדקן – והפרספקטיבה על החיים מתחילה להשתנות.
זהו ספר יחיד מסוגו שמספק הצצה לעולם, שלרוב סמוי מהעין ומהלב. הוא קליל, ומציב מראה בפני הקורא, ובעיקר – מסייע לנו להתמסר לשלב תהליך ההזדקנות בהומור כי האלטרנטיבה פחות מושכת...

לצחצח שיניים, בשלב הזה הן שלך, כולן. בשלב הבא, תיפרד מהן והן יסתכלו עליך מתוך כוס“.
להירדם לפני הסקס ולא מייד אחריו“.
לרשום מה אתה צריך לעשות היום, ואז לא לזכור איפה שמת את הפתק“.

אלו מעט הגיגים מהדרך האופטימית שמעלים חיוך.

המחברת שוש בר-חן, סבתא לשלושה, ילידת ירושלים, קצינת משטרה בגמלאות. זהו ספרה הראשון למבוגרים. ספריה הקודמים: “סבתא שושטויות – שירים וחוויות“, “סבתא שושטויות – האם גם חיות פוחדות?"

 

הספר זמין לרכישה באתר נטבוק- https://www.netbook.co.il/Book.aspx?id=13615

 מומלץ בחום  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה