Translate

יום רביעי, 15 במרץ 2017

מרכז סוזן דלל מציג: " טנגו, בואנוס איירס " עם מרכוס אשלה מגדולי רקדני הטנגו מגיע עם להקתו "טנגו בואנוס איירס מאת: שרית יוכפז


מרכז סוזן דלל מציג:

 עם
מרכוס אשלה מגדולי רקדני הטנגו
מגיע עם להקתו "טנגו
 ארגנטינאי" לישראל למופעים ספורים במרכז סוזן דלל. חוה"מ פסח 12-15 באפריל 2017
מופע כובש וסוחף עם הצלחה גדולה על במות העולם.
*
נשף טנגו ארגנטינאי "מילונגה" ברחבת מרכז סוזן דלל
 כניסה חופשית!
יום שלישי 11 אפריל בשעה 20:00 מוצאי חג הפסח, יום שישי 14 אפריל בשעה 16:00
ברחבה המרכזית של סוזן דלל

הכוראוגרף, הרקדן ומנהיג הלהקה:
מרכוס אשלה, אחד מרקדני הטנגו הטובים ביותר היום.  בשנת 2006, כשהיה בן 20 (!), זכה במקום הראשון ב"אליפות העולם בטנגו" שנערכה ביפן. בשנת 2010 הוא הקים את להקת הטנגו שלו והחל להופיע ברחבי ארגנטינה, ולאחר מכן ברחבי העולם.
אשלה דוגל בחדשנות ובריענון הז'אנר באופן מתמיד תוך שמירה קפדנית על המסורת המפוארת של הטנגו.
אשלה מאמין כי שליחותו - היא לטפח את "תרבות הטנגו", אשר נוצרה במשך דורות. מאמין שעליו לשמור על העכשוויות והרלוונטיות שלה ועל של מורשתה לדורות הבאים.
בשנת 2015, לאחר שסיים סיבוב הופעות ארוך בארה"ב, איגוד מבקרי האמנות של ניו יורק העניק לו את פרס ACE, כאות הוקרה על תרומתו לתחום. ומאז החלה עלייתו המטאורית.
מרקוס כיכב בתפקיד ראשי בתיאטרון בקאלה קוריאנטס בבואנוס איירס וזכה לתשבוחות בעיתונות הארגנטינאית, בארה"ב ובמדינות נוספות רבות. הוא זכה לכינויים "התגלית של הטנגו" ו"סנסציית הטנגו הצעירה".
מרכוס אשלה נולד בבונאוס איירס, ארגנטינה. מגיל צעיר החל להשתתף בקבוצות מחול מסורתי, כשהוא מתבלט במהרה ומסתמן ככישרון עולה. הוא השלים את לימודיו כרקדן והפך למורה לריקוד ארגנטינאי בבית הספר הלאומי למחול. בנוסף, למד טכניקות של מחול קלאסי, מודרני, ג'אז, טנגו ומחול זוגי. כשהוא מפגין את היצירתיות שלו ואת הגישה המשלבת טכניקות מודרניות בסצנת הטנגו, ובכך לוקח אותה לרמות חדשות. 
בשנת 2014, הוא השתתף בתכנית הטלוויזיה הפופולרית של מרצ'לו טינלי, "שואו-מאץ'". בעקבות השתתפותו בתכנית, זכה להכרה נרחבת ברחבי ארגנטינה.
מרכוס אף השתתף במופעי "קרקס השמש", Cirque de Soleil המפורסם וגם ככוריאוגרף אורח בסרטים ובמועדון הטנגו Bajo Fondo. מרכוס אשלה, זכה להערכה בין לאומית ונחשב כיום לאחד מרקדני הטנגו הטובים בעולם, המייצג את הטנגו העכשווי של המאה ה-21.
הלהקה: "טנגו ארגנטינאי" – מגיעה אלינו עם מופע תיאטרלי וריקוד מהפנט המבוצע לצלילי מוסיקה חושנית, סקסית ואקזוטית מהרחובות והבארים של בואנוס איירס. המופע לוהט וחושני ואלגנטי. זאת הזדמנות לקהל להחשף ולהתחבר לריקוד שסוחף את העולם. ריקוד מסחרר בתנועה מתמדת, בזוגות. גברים בחליפות ערב ונעלים מצוחצחות והנשים בנעלי עקב ושמלות, כאלו שיאפשרו את תנועות הרגלים המיוחדות.
מופע מוזיקלי שמטרתו לחשוף את הקהל, ולו לרגע קט, להתפתחות הטנגו במקביל להיסטוריה בבואנוס איירס, דרך סגנונו המוזיקלי, הלבוש והמנהגים, רוח המחול, החושניות והכריזמה השורדים ונותרים עדכניים גם בעידן המודרני.
המופע, כולל 12 רקדנים מצטיינים ומקצועיים ביותר, והוא בעצם התגלמותה של ההיסטוריה כמופע אמנותי.
טנגו הוא ריקוד לזוג, שמקורו בבואנוס איירס. ארגנטינה נחשבת למולדת הטנגו והטנגו נחשב לסמל הלאומי של ארגנטינה. יש חושבים שמשמעות המילה טנגו מהמילה הלטינית tangere לגעת. הטנגו התהווה בשכונות העוני שבפאתי בואנוס איירס, בתקופה בה הייתה עיר בירתה של מדינה בתהליך התפתחות מואץ. בשכונות אלו חיו אנשי שוליים - פליטי מלחמות, נוודים, גאוצ'וס ומהגרים. הייתה זו תרבות של מחסור, שהמוזיקה הייתה ביטויה המובהק והאותנטי. ככלל, משקף הטנגו תודעה קיומית פסימית המודעת למציאות הקשה ולמגבלותיה.
כנהוג בתרבות הטנגו מתקיים ערב ריקודי טנגו הנקרא מילונגה, בין המופעים ברחבת סוזן דלל ניתן יהיה לחוות ללא עלות את חווית המילונגה,   יום שלישי 11 אפריל בשעה 20:00 מוצאי חג הפסח, יום שישי 14 אפריל בשעה 16:00 ברחבה המרכזית של סוזן דלל. בהנחיית סילביה רחשמיר – כניסה חופשית
שיגעון הטנגו הגיע לאולמות הקונצרטים ולבמות המחול בכל רחבי העולם ועכשיו לישראל! 
מופע שלא נרצה שתחמיצו!

המופעים יתקיימו בתאריכים 12-15 באפריל 2017 בחול המועד פסח,  במרכז סוזן דלל
הטבות והנחות דרך מועדונים וכרטיסי האשראי.

 כרטיס: 339/259₪  ן  טל': 03-5105656  ן אתר המרכז:  www.sdc.org.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה