Translate

יום שני, 27 במרץ 2017

מציגה טיפים לעיצוב שולחן החג על-פי מספר סגנונות עיצוב מאת: רונית יוכפז ברוק



סיגל כספי, מנהלת מסחרית CO&GOLF מציגה טיפים לעיצוב שולחן החג
על-פי מספר סגנונות עיצוב

השולחן האלגנטי
חיבור בין צבעים בהירים לצבעים כהים, גם בפרטים הקטנים.
מפה לבנה ועליה סט עלים מהודר, המתאים לכל ארוחה חגיגית בשילוב סכו"ם שחור עם כוסות תואמות למראה דרמטי, המוסיף עניין בעיצוב השולחן.
בשולחן האלגנטי מומלץ לשים דגש על פריט מרכזי עדין, לדוגמא זרי פרחים לבנים קטנים, או שילוב עציצים ירוקים קטנים בכלי שטוח שישברו את הדרמה בשחור ולבן. 
אם בכל זאת חסר לכם סממני חג בחרו במוטיב התפוחים המתכתב עם המסורת שיפוזרו בין הסכום או ככלי הגשה ויוסיפו פן חגיגי לשולחן.

השולחן הלבן
הבחירה במראה השולחן הלבן היא הבחירה הקלאסית ולא הטרנדית.
מומלץ לבחור בסט לבן שישמש אתכם לעוד ארוחות רבות בסגנונות ובשילובים שונים. 
אני ממליצה על מפה לבנה עם עיטורים ואת הלבן ניתן "לשבור" עם כלים מעוטרים בכסף או זהב.
במידה ויש לכם כבר  בבית סט לבן קלאסי, ניתן לחדש את מראה השולחן  בכלי הגשה בגדלים ועיטורים שונים, אל תחששו לערבב מספר סגנונות כל עוד כולם בצבע הלבן.
חשוב לזכור כי כאשר מעצבים שולחן חג ארוך במיוחד, יש לחלק כל מנת הגשה לכמה כלים נפרדים כדי שיהיה קל יותר לסועדים לאורך השולחן.  גם כאן ניתן לגוון בכלים.

השולחן הטרנדי \ האופנתי
אל תחששו משולחן חג עשיר וצבעוני. למה לבחור דווקא בסטים תואמים ואחידים אם אפשר לבחור בצלחות בצבעים שונים או עם הדפסים מגוונים.
אפשרות נוספת היא לבחור בסט בצבע אחד בולט או אפילו לבן ולהוסיף את הנגיעות האופנתיות בכלי הגשה בצבעים עזים.  בחרו גם את הכוסות, הסכו"ם והמפיות בצבעוניות מגוונת שתהפוך את מראה שולחן החג לייחודי וחגיגי.

השולחן המהודר
סט לבן עם עיטורי זהב לצד סכו"ם זהב וכוסות בצבע ענבר עדינות. בחרו במפה תואמת מאותו הסט וקעריות גבוהות על רגליים בכלי ההגשה.
בסידור שולחן החג הזה, יתאימו כלים מרכזיים כגון פמוטים דקים מקריסטל או אגרטל מרשים וגבוה ופרחים בצבעי הפסטל או לבנים.



צילום רונן מנגן. התמונות משוחררות מזכויות יוצרים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה