Translate

יום ראשון, 12 במרץ 2017

TLV FASHION MALL חברת קניון העיר תל אביב בבעלות גינדי השקעות, ריבוע כחול נדל"ן ומשה ויגאל גינדי מכריזים על פתיחת קניון האופנה מאת: שרית יוכפז




חברת קניון העיר תל אביב בבעלות גינדי השקעות, ריבוע כחול נדל"ן ומשה ויגאל גינדי מכריזים על פתיחת קניון האופנה :
 TLV FASHION MALL   
בהשקה "רכה"
הקניון הממוקם בין הרחובות חשמונאים לקרליבך, מהווה חלק ממתחם המגורים GINDI TLV, מצוי בשלבי אכלוס סופיים וצפוי לפתוח את שעריו לקהל הרחב
ביום 23 במרץ בשעה 19:00. תוך מספר חודשים הקניון יאוכלס במלואו




הקניון עוצב בסטנדרטים בינלאומיים ויכלול 180 חנויות ממיטב מותגי האופנה והלייף סטייל הנחשקים, תחת קורת גג אחת, ביניהם חנויות שיושקו לראשונה בארץ - Zara Home (זארה הום), COS  (קוס), Dior Boutique (דיור בוטיק), Adidas Originals (אדידס אוריג'ינלס),Rug and Bone  (ראג אנד בון), Juicy Couture  (ג'וסי קוטור),  מותג התכשיטים מניויורק Meira t

לצד מגוון מותגים אהובים כגון:  פקטורי 54, Zara (זארה), H&M , Forever 21 (פוראוור 21),  Michael Kors (מייקל קורס), MAC (מאק), Nespresso (נספרסו),  Swarovski(סברובסקי(,  Longchamp(לונג שאמפ),  Pull&Bear (פול אנד בר), מותג התכשיטים
 Bershka(ברשקה), Massimo Dutti (מאסימו דוטי), Billabong (בילבונג), Mango (מנגו), Calvin Klein (קלוין קליין),Jo Malone  (ג'ו מלון), Bobbi Brown (בובי בראון) Adidas Originals (אדידס אוריג'ינלס), Nike (נייק), Desigual (דזיגואל), Cliniqe (קליניק), Kiehl's  (קילס), Under Armour (אנדר ארמור), Nike (נייק), Foot Locker (פוט לוקר), Asics (אסיקס), ונדום,  סאקס, קסטרו, הוניגמן, פוקס,





פוקס הום, עמנואל, גלביה, ללין, אפריל, סופר פארם ועוד.

אחד העוגנים המרכזים והייחודים בקניון הינו מרכז ספורט המתפרס על פני  7500 מ"ר, הכולל 3 בריכות שחיה, אולם כדורסל, חדר כושר, אולמות חוגים וספא מפואר.
הקניון נבנה בהשקעה של 1.5 מיליארד ₪
היקף הפדיון השנתי הצפוי מוערך בלמעלה מ- 1.2 מיליארד ₪.
מורדי שבת מנכ"ל גינדי: "התמהיל המדויק של החנויות, הכולל שליטה בכל קטגוריה, יהפוך את הקניון למרכז עלייה לרגל ויהווה מרכז האופנה הגדול והחשוב במטרופלין גוש דן. אנו צופים כי למעלה מ-12 מיליון איש יבקרו בקניון בשנה הראשונה "

קניון האופנה  TLV FASHION MALLהמהווה חלק ממתחם המגורים GINDI TLV, פרויקט מעורב שימושיים המשלב מגורים, מוסדות חינוך, מרכז ספורט, בליבה החדש של העיר, בלב מתחם TLV, במשולש הרחובות חשמונאים, מנחם בגין וקרליבך, צפוי לפתוח שעריו ב- 23 במרץ בהשקה "רכה". בעת הפתיחה הקניון יאוכלס ברובו ותוך מספר חודשים הקניון יאוכלס במלואו. הקניון נבנה בהשקעה של כ- 1.5 מיליארד ש"ח, עם צפי פדיון שנתי מוערך בלמעלה מ- 1.2 מיליארד ₪.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


רני רהב- יח"צ ותקשורת  . צילום שרית יוכפז


TLV FASHION MALL קניון האופנה עוצב בסטנדרטים בינלאומיים ע"י משרד האדריכלים יסקי, מור, סיון, מתפרס על כ-33,000 מ"ר, על פני שתי קומות מסחריות.
תמהיל מותגים – שליטה בכל הקטגוריות
הקניון ירכז בתוכו תחת קורת גג אחת את כל הקטגוריות, כגון, הלבשה, ספורט, הנעלה וטיפוח, של מותגי יוקרה ומותגים אהובים הפונים לקהל הרחב, קשת רחבה ומגוונת של מותגים שייתנו מענה למגוון קהלים.
הקניון יכלול את מותגי האופנה הבינלאומיים והישראלים הכי נחשקים ופופולריים בקרב הצרכנים, כולל מותגים שיושקו לראשונה בארץ. כגון , Zara Home (זארה הום), COS  (קוס), Dior Boutique (דיור בוטיק), Adidas Originals (אדידס אוריג'ינלס),  Rug and Bone  (ראג אנד בון), Juicy Couture  (ג'וסי קוטור) Foot Locker (פוט לוקר), מותג התכשיטים מניויורק Meira t, מותג האיפור נטשה דנונה ועוד.
וזאת לצד מגוון מותגים אהובים כגוןפקטורי 54, Zara (זארה), H&M , Forever 21 (פוראוור 21),  Michael Kors (מייקל קורס), MAC (מאק), Armani Exchange (ארמני אקסצ'יינג'), Nespresso (נספרסו),  Swarovski(סברובסקי(,  Longchamp(לונג שאמפ),  Pull&Bear (פול אנד בר),Bershka (ברשקה), Massimo Dutti (מאסימו דוטי), Billabong (בילבונג), Mango (מנגו), Calvin Klein (קלוין קליין),Jo Malone  (ג'ו מלון), Bobbi Brown (בובי בראון), Desigual (דזיגואל), Under Armour (אנדר ארמור), Mango  (מנגו),  ונדום,  סאקס, קסטרו, הוניגמן, פוקס, פוקס הום, הודיס, עמנואל, גלביה, ללין, אפריל, סופר פארם ועוד.
 בתחום הביוטי והקוסמטיקה –Cliniqe (קליניק), Jo Malone (ג'ו מלון), MAC (מאק), Bobbi Brown (בובי בראון), Smashbox (סמשבוקס), (מאק) MAC, Dior Boutique (דיור בוטיק),  Kiehl's (קילס) ונטשה דנונה.
בתחום הספורט: Under Armour (אנדר ארמור),  Nike (נייק), Adidas Originals (אדידס אוריג'ינלס),  ספורט הוד, Foot Locker (פוט לוקר) ו)  Asicsאסיקס).
(רשימה מלאה של כל המותגים בקניון מצ"ב במסמך נפרד).
מרכז ספורט ייחודי
אחד העוגנים המרכזים שהכניסה אליו הינה מהקניון, הינו מרכז ספורט בשטח של כ- 7500 מ"ר, המשתרע על פני 3 קומות, וכולל 3 בריכות שחיה (חצי אולימפית, לימודית ולפעוטות), חדר כושר מתקדם המשתרע על פני כ- 1000 מ"ר, אולם כדורסל מקצועי, חדר חוגים וספא מפנק הכולל 2  בריכות ג'קוזי, חדרי טיפולים, חמאם טורקי, סאונה יבשה ורטובה.
מורדי שבת מנכ"ל  מגדלי גינדי TLV: "התמהיל המדויק של החנויות, הכולל שליטה בכל קטגוריה, יהפוך את הקניון למרכז עלייה לרגל ויהווה מרכז האופנה הגדול והחשוב במטרופולין גוש דן. אנו צופים כי יבקרו בקניון למעלה מ- 40 אלף איש ביום, ובשנה הראשונה נגיע ל-12 מיליון מבקרים.  הצרכן הסופי ייהנה משלל העולמות, גם קניון אופנה וגם ממתחם קולינרי איכותי"
אבי זמיר מנכ"ל TLV מתחם המגורים הכולל את הקניון: " TLV FASHION MALL הינו  חלק ממתחם המגורים GINDI TLV, פרוייקט מרכזי שצפוי לשנות את פני העיר ת"א, על גודלו, ועל מגוון השירותים שמציע לקהילה. הקניון אשר מהווה נדבך חשוב בפרוייקט, צפוי להפוך לחוד החנית של קמעונאות האופנה בישראל.
יזמי  TLV FASHION MALL רואים חשיבות עצומה בחיזוק תעשיית האופנה הישראלית ומתכוונים להקצות משאבים רבים למען מטרה נעלה זו, באמצעות השקעה כלכלית וחשיבה יצירתית. מעבר לחיבור לשבוע האופנה המסורתי, קניון האופנה יהיה עשיר בתכני ואירועי אופנה, לרבות תערוכות, תצוגות אופנה ושיתופי פעולה עם גורמי אופנה בינ"ל".
זאב שטיין, מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה, ברך על השותפות עם משפחת גינדי ואמר: "חלקה של רבוע כחול נדל"ן ב-50% מהפרויקט,  הינו נדבך נוסף בישום האסטרטגיה להגדלת מצבת הנכסים האיכותית של רבוע כחול נדל"ן, שמגיעה כבר היום להיקף של כ-4 מיליארד ₪, אנו שמחים ונרגשים לראות את רמת הביקושים הגבוהה והחלטת הרשתות הבינלאומיות והישראליות להקים בקניון האופנהTLV  את חנויות הדגל שלהן בישראל. הקניון הופך בימים אלה מפרויקט נדל"ן בהקמה ליצירה אורבנית מדהימה. הודות לאיתנות הפיננסית המשמעותית של בעל השליטה החדש בחברה, מוטי בן משה, רבוע כחול נדל"ן תמשיך ותתרום להשבחת המתחם ופיתוח מתחמים נוספים בבעלות החברה, בעיר תל אביב"


 צילומים: שוקה כהן.

חוויה קולינרית
בחזית הקניון, ברחובות החשמונאים וקרליבך מתוכנן לקום Street Courte  קולינרי בצמוד לשתי הכניסות המרכזיות, שצפוי להיפתח בהמשך ויהיה עשיר במותגים קולינריים מובילים. המתחם יכלול, מסעדות קבע ומסעדות פופ אפ חדשניות.
נגישות
הקניון ממוקם בליבה המתחדש של העיר, בין הרחובות חשמונאים לקרליבך, בסמוך לצירי תנועה מרכזיים ולתחבורה ציבורית נוחה. לנוחיות המבקרים, חניון ציבורי תת קרקעי עם כ- 2,000 מקומות חניה. (שעת חניה ראשונה חינם) ועוד כ-1000 מקומות חניה בחניון גבעון  TLV Parking הצמוד.
חווית שירות מתקדמת
לרגל השקת הקניון תושק בקרוב אפליקציה ייחודית, אשר תשדרג את חווית השירות והקניה למבקרים בקניון. האפלקציה תחולק ל-3 רבדי תוכן
·        כתבות עדכניות בנושא אופנה וצרכנות
·        שירותים- גישה לכל השירותים הייחודיים של הקניון כגון, הזמנת valet parking, חניית VIP (בתשלום), תשלום חניה באמצעות האפליקציה, שירותי סטיילינג אישי ועוד.
·        מועדון נאמנות המבוסס על צבירת נקודות על הקניות בקניון . נקודות אלו יומרו להטבות למימוש בקניון.
פירוט כל השירותים בקניון
סטיילינג אישי - הסטייליסטים יקבלו את הלקוח/ה בחדר סטיילינג יעודי בקניון, שבו הם יציעו בתיאום מראש שירות הכולל מפגש וסיבוב איסוף בגדים בקניון לפי צרכי הלקוח/ה ומה שמותאם לו/ה. בראש מערך הסטיילינג עומדים הסטייליסט גל אפל וצלם האופנה רון קדמי, המנהלים בית ספר לסטיילינג. שירותי הסטיילינג יציעו תכנית עשירה שתכלול הרצאות וחבילות ייעודיות לנערות, נשים וגם גברים. תהיה אפשרות לתאם את הפגישה ולהזמין את השירות דרך האפליקציה.
 Valet parking - בקניון יוצעו ללקוחות שירותי חנייה אישיים בתשלום, למי שמעדיף שיחנו לו את הרכב כמקובל בקניונים המובילים בעולם.
find my car- שירות של ניווט בחניון. הניווט ילווה את הלקוח מהמיקום שהוא נמצא עד מציאת מקום החניה.
ניווט בתוך הקניון - שירות ניווט מתקדם מאד המלווה את הלקוח/ה מהמיקום שהוא נמצא לכל מקום / חנות שהוא רוצה להגיע בקניון.
שירות wifi המתקדם ביותר בעולם הקמעונאות המאפשר חיבור רציף ומעודכן בכל שטחי הקניון והחניון.
שירותי מוניות-  ללקוחות הקניון יהיה שירות מוניות זמין, 'נקודה חמה', שתמוקם בחניון בדומה לקניונים מובילים בעולם.
שירות משלוחים של הקניות עד הבית- לאחר הקניה בקניון יתאפשר ללקוחות הקניון שירות של הובלת השקיות עד הבית בתשלום.
שטיפת רכבים –תמוקם בקומת החניון

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

בתמונה :עם גינדי.


אודות עיצוב הקניון – יסקי, מור, סיון אדריכלים
כהשראה וכמחווה לעיצוב ככלל ולעיצוב אופנה בפרט, עיצוב הקניון התבסס על אלמנטים, גוונים, טקסטורות וחומרים הלקוחים מעולם הטקסטיל והתכשיטנות. בשונה מפרויקטים מסחריים רבים בארץ, (בהם יש קומת קרקע וקומה  עליונה) קניון זה ייחודי בכך שמבואותיו הראשיות ממוקמות בקומה העליונה (קומת הרחוב) ו"המול" פתוח כלפי מטה לקומת המסחר התחתונה. הקניון מחולק לשתי שדרות המאופיינות בקווים שונים.

שדרת המוזיאון  - שדרה ישרה המקשרת בין רחוב החשמונאים לרחוב קרליבך, מעין רחוב פנימי ומקורה המאופיין בגיאומטריה ישרה.

שדרת הפארק - השדרה הפנימית של הקניון, ממוקמת תחת פארק רחב ממדים. אופיה האורגני של השדרה שואבת השראה מהפארק שמעל ומבוטאת בגיאומטריה מעגלית וזורמת.
תקרות הסקיילייט – בשדרת המוזיאון הסקיילייט כולו עשוי על טהרת הזכוכית וללא שימוש בקורות פלדה על מנת לייצר שקיפות מקסימאלית ותחושה של הליכה ברחוב עירוני פתוח.
מאידך, בשדרת הפארק מדובר על אינטרפרטציה לתכנון הנופי של הפארק שמעל הקניון אשר מאופיין במדשאות על גבי גבעות של דשא וירק. בהתאם תוכננה תקרת שדרת הפארק כך שתשקף את הטופוגרפיה שלמעלה ביצירת פתחים ענקיים דמוי "הרי געש" המחדירים אור יום טבעי דרך הסקיילייט שבהם.
התקרות – בשדרת המוזיאון התקרה היא תהודה למקצב קולונדת העמודים תוך שימוש בצורניות טרפזית. ה ""VERTICAL EDGE  (הדופן שמתחת למעקה) בתקרת המוזיאון הוא ישר, מחופה זכוכית לבנה שמוארת בדפנות כחזרה על החומריות של הסקיילייט בשדרה זו.
בפארק ה ""VERTICAL EDGE מעוצב ומעוגל בצורניות רכה וזורמת.  אלמנט המלווה גם את תקרת הסקיילייט של ה"הרי הגעש" בחלק זה.
הריצוף – הריצוף נבחר להיות הגורם המאחד של שתי השדרות הנ"ל ומתאפיין בקווים מתעגלים והמשכיים, בסקאלת גווני שחור-אפור-לבן עם שברי מראה מנצנצים ובתוכם מוטמנים פסי פליז רחבים כולל אלמנט מרכזי באזור המיועד לתצוגות אופנה, שברבות הזמן כונה "המדליון". עיצוב הרצפה באופן הכולל הטבעת פליז בתוך החומר הינו מקורי וייחודי בעולם.
חיפוי עמודים -  בשדרת המוזיאון, המקום היחיד שיש נראים עמודים חשופים בחלל הציבורי – העמודים מחופים קוריאן לבן מכופף תלת מימדי, כמחווה לטקסטורת בד.

אדריכלי הפרויקט - משרד יסקי, מור, סיון: אדריכל עמי מור שותף בכיר, אדריכל אלון יצחקי שותף, אדריכל אלכס שפילר

סטודיו עיצוב פנים - משרד יסקי, מור, סיון: אדריכלית זהבית ליברמן סימוביץ - ראש סטודיו עיצוב פנים, אדריכלית קורן קורדובה


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

עם מונדי שבת -  מנכ"ל גנדי  tlv במסיבת עיתונאים במקום.

קניון האופנה, חלק ממתחם המגורים  GINDI TLV

קניון האופנה, הינו חלק ממתחם TLV  GINDI, בלב מתחם TLV, במשולש הרחובות חשמונאים, מנחם בגין וקרליבך. מדובר בשכונה הגדולה ביותר שהוקמה בעיר ת"א בעשרים השנים האחרונות, אשר תכלול כ- 2400 משפחות שצפויות להתגורר בה, ובנוסף צפויים עשרות אלפי תושבי תל אביב והסביבה שיבקרו בה וייהנו מידי יום ממגוון השירותים שהמתחם יציע, הכולל בנוסף לקניון בית ספר יסודי, גני ילדים, פארק ציבורי בגודל של כ- 15 דונם ומרכז ספורט עירוני.
הפרויקט כולו משתרע על פני 55 דונם וכולל:

·        4 מגדלי מגורים  בני 48 קומות (שניים מהם משווקים בימים אלו). ו-11 בניינים בני 14 קומות, (שווקו ב-2010). 
·        פארק ציבורי בלב העיר ת"א, בשטח של כ-15 דונם, פתוח לקהל הרחב.
·        בית ספר יסודי עירוני ומתחם של 11 גני ילדים ומעונות יום.
·        מרכז ספורט עירוני בשטח של כ-7500 מ"ר הכולל: 3 בריכות שחיה (אחת חצי אולימפית), חדר כושר, אולם כדורסל, אולמות חוגים וספא.
·        חניון ציבורי ובו כ- 2000 מקומות חנייה ובנוסף חניוני מגורים הכוללים כ- 3500 חניות נוספות.

·        חניון גבעון TLV PARKING הנמצא בסמוך וכולל כ- 1000 מקומות חניה נוספים. 

צילום: שוקה כהן.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית

תגובה 1:

  1. TLV FASHION MALL חברת קניון העיר תל אביב בבעלות גינדי השקעות, ריבוע כחול נדל"ן ומשה ויגאל גינדי מכריזים על פתיחת קניון האופנה מאת: שרית יוכפז
    Good news: מגזין תרבות תיירות עיצוב ויופי מאת שרית יוכפז
    # TLV FASHION MALL

    השבמחק