Translate

יום חמישי, 11 במאי 2017

ב-24 במאי תחגוג ירושלים 50 שנה לאיחודה מחדש. קבלו כמה סיבות טובות לעלות לירושלים ולבלות באטרקציות השונות בעיר .מאת: שרית יוכפז

מעלית  הזמן.
ב-24 במאי תחגוג ירושלים 50 שנה לאיחודה מחדש

קבלו כמה סיבות טובות לעלות לירושלים ולבלות באטרקציות השונות בעיר חלקן פתוחות חינם או במחירים מיוחדים במיוחד ליום ירושלים.

החלל האפריקאי

ירושלים חוגגת 50 ולרגל ציון חגיגות היובל לאיחודה של עיר הבירה שיתקיימו בתאריך ה-24/05, יום רביעי, ליקטנו בעבורכם את ההמלצות הטובות ביותר לבילוי בבירה. כל שנותר הוא לארוז את המשפחה ולעלות לביקור בירושלים.


מה לעשות:
מוזיאון המדע- צילום: יעל אילן

מוזיאון המדע בירושלים מזמין את ההורים והילדים לפעילות חווייתית שתכלול שלל סדנאות ופעילויות בנושא פרחים, חרקים ומה שביניהם. מרבד תלוי במהופך של אלפי פרחי נייר ענקיים וצבעוניים - מיצג אמנותי של האמנית נורית גרינברג יקדם את פני המבקרים. סדנאות בנייה כגון:  'פרח פנוי להובלה'.. 'מעוף הדבורה' –בשיתוף פעולה עם 'הסדנה לצעצועים זזים', סיור בחממה, סדנת התנסות חווייתית למשפחה: 'תראו אותי! הפרח כפרסומת' ילדים  מוזמנים להתחפש לחרקים שונים, "לצלול" למעמקי פרחי ענק, "לטפס" על עלי כותרת "ולאסוף" אבקנים ולהעבירם  הלאה..הדגמה מדעית: 'רעיונות מהטבע' הדגמה פעילה, מסקרנת ומשעשעת העונה על השאלות:  מה בין אצטרובל לבגדי ספורט? איך עטלפים עוזרים לעיוורים?  מה בין קוץ של דורבן לתפירת חתכים  או בין צפרדעים לסכיני גילוח.

ולקנח בסרט טבע בתלת ממד 'מעוף החיים' מבית היוצר של דיסני NATURE. מלווה בקריינות בעברית. (בתוספת 10 ₪( .  לפרטים נוספים בטל' 02-6544888 /  www.mada.org.il



הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם כניסה חינם ביום ירושלים

מזמין את הקהל הרחב לחגיגת פריחה חינמית מרהיבה בלב ירושלים. הגן המצוי בימים אלו בשיא פריחתו בכל חלקות הגן הייחודיות מאפשר למבקרים לחזות בנופים משתנים בתקופה היפה בשנה ולהנות מאתר טבע ירוק בליבה של ירושלים.

כניסה חינם ביום ירושלים. לפרטים נוספים: הגן הבוטני 02-6794012 www.botanic.co.il



מעלית הזמן בירושלים – 1+1 חינם ביום ירושלים לרוכשים כרטיס במחיר מלא.

50 שנה לאיחוד ירושלים כמעט כאן ובאטרקציה המחודשת מעלית הזמן בירושלים, שהשתדרגה ועברה למתחם חדש בקניון הסגור בשד' ממילא, מזמינים אתכם להצטרף למסע מדהים ורב חושי בהטבה של 1+1 ברכישת כרטיס במחיר מלא. הבילוי באטרקציה כולל 2 מיצגים חדשניים בהם משולבים אפקטים ייחודיים: מסע במעלית הזמן אל סודות ירושלים, ו'אני ירושלים' על ההווה והעתיד של בירת ישראל.

באולם המעוצב והחדשני בקניון הסגור בממילא הכולל 250 מ"ר של מסכי לד היקפיים העוטפים את הקהל ב-180 מעלות, מערכות שמע ותאורה מהמתקדמות בעולם, 104  מושבים כאשר  98 מהם נעים על 6 צירי תנועה ו- 6 מהם נייחים (כאשר עפ"י דרישה מראש ניתן לקבע מספר מושבים רב יותר).

המיצגים הייחודיים מעניקים לצופה חוויה עוצרת נשימה ויחד עם המושבים החדישים והנעימים ומסכי הענק העוטפים את המבקר מכל עבר, יוצרים אצל הצופה תחושה מרתקת ורב חושית, עד כדי תחושה שהוא נמצא בתוך המיצג.

כניסה מגיל 5 ומעלה - בתיאום מראש בלבד. הטבה של 1+1 ברכישת כרטיס במחיר מלא.

עלות: 54 ₪ ברכישת כרטיס בקופת האתר. 46 ₪  לרוכשים דרך האתר. לפרטים נוספים:

 02-6248381 או באתר www.time-elevator.co.il


מוזיאון המוזיקה העברי בירושלים – 

ילדים עד גיל 10 וחיילים במדים חינם ביום ירושלים, מזמין את הקטנים והגדולים לבקר במוזיאון היחיד בישראל המוקדש למוסיקה ושירה עברית מהתפוצות. הביקור ב-7 חללי המוזיאון מתבצעת באמצעות 'סבא לוי', המדריך הוירטואלי המלווה את מבקרי המוזיאון, באמצעות הטאבלט הניתן בכניסה למוזיאון.

מבקרי המוזיאון מוזמנים להצטרף למשחקים האינטראקטיביים הקיימים בכל חלל לדוגמה: בחלל מרכז אסיה: מוזמנים המבקרים להשתתף במשחק אינטראקטיבי בסגנון 'גיטר הירו' ולהנות מהתנסות בכלי נגינה עתיקים כמו זורנה כורדית, זארב פרסי, רובאב בוכרי, פאנדור קווקזי ועוד.

בחלל המוקדש למסורת המרוקאית ולהשפעות ספרדיות – מרוקו אנדלוסיה – יהנו מהבקרים מסרטון המציג את התרבות המקומית וכלי הנגינה הייחודיים לאזור זה ולהצטרף למשחק אינטראקטיבי.

פינת האזנה מיוחדת ימצאו המבקרים בחלל המאפיין מוסיקה מאזור עיראק סוריה מצרים והודו והזמנה להצטרף למשחק האינטראקטיבי העוסק בסגנון המוסיקלי הייחודי לארצות אלו.

בחלל ארצות הבלקן מוזמנים המבקרים לבדוק את מיומנותם בכלי נשיפה אופייניים לאזור ולצפות בסרטון בו יספרו יהודים שחיו באזור על התרבות המיוחדת ואורח החיים המוסיקלי הייחודי בבלקן.

התנסות בכלי הקשה אלקטרוניים, הכרת כלי הנגינה אפריקאים כמו פעמון דון דון, תוף גינאה, נבל אתיופי שופרות תימנים ועוד ממתינה למבקרים בחלל אפריקה ותימן.

ובגולת הכותרת של המוזיאון, החלל העברי, המוקדש לקיבוץ הגלויות ולעבר המוסיקלי המיוחד של ארץ ישראל וירושלים, יוכלו ליהנות המבקרים מסיור בדגם בית המקדש הוירטואלי באמצעות משקפי מציאות מדומה (במוזיאון 16 עמדות) מה שהופך את הביקור במוזיאון לחוויה מרגשת וייחודית. במהלך הסיור ילמדו המשתתפים על הסגנונות מוזיקליים שונים אשר השפיעו על המוזיקה והשירה שהיו נהוגים בתפוצות בהם חי העם היהודי.

מוזיאון המוזיקה העברי – רחוב יואל משה סולומון 10 נחלת שבעה.

ילדים עד גיל 10 וחיילים במדים כניסה חינם ביום ירושלים.

יום ירושלים שעות פתיחה – 09:30-20:30  לפרטים נוספים ו בטלפון 02-5406505



הרובע היהודי-  מרכז דוידזון  צילום:  מאיר אליפור

הרובע היהודי: לרגל יום ירושלים ו-50 שנה לאיחוד העיר מתחדש הרובע היהודי בירושלים בתערוכה חדשה במרכז דוידסון - לגעת ברגע - סמלים מעצבים זיכרון המספרת את סיפורו של הרגע בו שוחרר הכותל בצורה חווייתית ואינטראקטיבית בין הפריטים האותנטיים מרגע שחרור העיר המוצגים בתערוכה ניתן למצוא את השופר בו השתמש הרב שלמה גורן בכותל המערבי ברגע ההכרזה, העתק כתב ידה של נעמי שמר לשיר ירושלים של זהב, מפות הכניסה לעיר העתיקה בעת המלחמה באדיבות ארכיון צה"ל, פריטים מקוריים של לוחמים מתש"ח עם סיפורים מרגשים, קטעי הקול המקוריים של כתב קול ישראל כשהגיע לכותל, עיתוני היום שאחרי הרגע המרגש, פרוטוקולים מישיבת ממשלה שמראים איך תוכנן הרגע, קטעים מקוריים ומצולמים שתועדו בכניסה לעיר העתיקה בצבע ועוד. קהל המבקרים בתערוכה מוזמן להוסיף לקיר 'הרגע שלי' את החוויה האישית שלו מרגע איחוד העיר ירושלים.



                                תערוכה לגעת ברגע- צילום: מאיר  דוידזון.

בנוסף נחנכו מספר פרוייקטים חדשים ברובע היהודי לרגל יום ירושלים - מעבר חדש בין הקארדו לחורבה, פסיפס רביעי בפרויקט הפסיפסים, מרכז מידע חדש לתייר ואתר הנצחה מחודש ללוחמי תש"ח.

ההגעה לאתר בתחבורה ציבורית – תחנת הכותל המערבי, או בשאטל חינם ממתחם התחנה הראשונה לפרטים: מוקד ההזמנות של תיירות הרובע היהודי בטלפון 4987* באינטרנט

www.rova-yehudi.org.il בפייסבוק F תיירות הרובע היהודי בירושלים.

יום ירושלים   בקיפצובה - צילום: הדר גל.

קיפצובה- פארק השעשועים קיפצובה שבקיבוץ צובה מתפרש על פני כ-12 דונם. קיפצובה 

הינו המיני לונה פארק הראשון באזור ירושלים. הפארק מציע למבקריו חוויה משפחתית עם מגוון פעילויות לטווח רחב של גילאים: מגוון מתקנים, הכולל רכבת הרים, סירה בסערה, משחקייה משודרגת עם ג'ימבורי ממונע הכולל חבית מסתובבת, קרוסלת פעוטות, נדנדת שקי אגרוף, חללית מסתובבת, מגדל מספרים וחדר הבלונים שמהווה אטרקציה מיוחדת. עוד בפארק: בריכת סירות אבובים, קרוסלת פיראטים, רכבת הרים לקטנטנים, מכוניות מתנגשות, בריכת כדורים, ג'מבורי, חדר תחפושות, אולם משחקי וידאו, פלייסטיישן וXBOX ועוד.

הפארק פתוח רק בסופי שבוע (לא כל יום) ביולי ואוגוסט כל יום עם שעות פתיחה מאוחרות יותר.

מחירים 78 ₪ ילד 53 ₪  מבוגר. מבצעים דרך הוועדים וחברות כרטיסי האשראי

יום שישי: 10:00-16:00 שבת: 10:00-18:00

לפרטים: 02-5347952 / www.kiftzuba.co.il / facebook חפשו בפייסבוק "קיפצובה"



גליתא - בחוות השוקולד גליתא צובה, יכולים הילדים ליהנות יחד עם ההורים ממגוון סדנאות יצירה בשוקולד ביניהם: בניית בית משוקולד, פרצופי שוקולד מקושטים, אוטו משוקולד ועוד. את היצירות לוקחים הביתה בסיום הסדנא ונהנים כפליים. בחוות השוקולד מתקיימות גם סדנאות שוקולד משפחתיות ואף סדנאות לקבוצות.

ביקור במקום מעניק חוויה מיוחדת ואיכותית הכוללת סרט המספר את סיפור השוקולד וסיפור גליתא (ללא תשלום), במקום חנות שוקולדים מיוחדת ומגוונת בה כל אורח יכול להרכיב קופסאות שוקולד על פי טעמו האישי.  בית קפה המציע קינוחים ומשקאות גלידה וקפה הייחודיים לגליתא.

משך כל סדנא בין 30-45 דק' המחירים נעים בין 55-75 ₪.

לפרטים נוספים  והזמנת סדנאות מראש: 02-5347650 www.galita.co.il


איפה לאכול:



קפה קדוש: הפטיסרי הירושלמי המוכר והמפורסם של בני הזוג קרן ואיציק קדוש חוגג 50 שנה. קפה קדוש הינה מסעדה חלבית וקונדיטוריה בה מיוצרים המוצרים במקום, מלחמי השאור והמחמצת, דרך המאפים המצויינים ועד לפסטות הביתיות, לזניה, וקינוחים שהם גולת הכותרת. המקום מצליח לשמור על אופיו הביתי לאורך השנים וכיאה לירושלים, קדוש הוא מוסד ירושלמי עם היסטוריה מכובדת שמוסיפה לו נופך מיוחד והופכת את הבילוי בו לחוויה של ממש. כשר

שלומציון המלכה 6, ירושלים 02-6254210

שעות פתיחה: א'-ה' 07:00-24:30, ו' 07:00 עד כניסת השבת, שבת: מוצ"ש עד 01:00



'נחמן': מסעדת 'נחמן', נקראת על שם נצר למשפחת יואל משה סולומון, ממייסדי שכונת נחלת שבעה ועל שם סמטת נחמן המובילה אל קומפלקס 'כיכר המוזיקה'. 'נחמן' היא התוספת החדשה למגוון הקולינרי הרחב בכיכר המוזיקה, שם מתקיימות הופעות חיות במשך כל ימות השבוע.

התפריט במסעדה מורכב ממנות חלביות, צמחוניות, טבעוניות וללא גלוטן המשלב ארוחות בוקר ובראנץ' עשירות המוגשות משעות הבוקר ועד שעות אחר הצהריים המאוחרות, בר פיצות בסגנון נפוליטני הנאפות במיומנות על ידי פיצאולו בטאבון אבן מרשים מחופה באבני פסיפס שחורות, מנות דגים טריים מהיום, פסטות טריות מקמח דורום המוכנות במקום מדי יום במבחר רטבים עשירים (ניתן להזמין את מנות הפסטה גם ללא גלוטן), לחמים ומאפים חמים הנאפים לכל לקוח במיוחד בקונדיטוריה של המסעדה ותפריט קינוחים קלאסי משתנה. לאחרונה השיקו במסעדה תפריט מנות עסקיות בין השעות 11:00-16:00: מנה ראשונה לבחירה, מנה עיקרית ושתיה במחיר המנה העיקרית.

כיכר נחמן,  מבוא בית דוד 12, כיכר המוזיקה, נחלת שבעה. כשר למהדרין – הרבנות ירושלים

02-9920540


כינור בכיכר: מסעדת גריל הבשרים שנפתחה לפני מספר חודשים וכבר הפכה לאחת המסעדות הכשרות המדוברות בעיר. כינור בכיכר משתרעת על שטח של כ- 200 מ"ר עם כ- 200 מקומות ישיבה. התפריט מבוסס על מנות גריל של בשרים מובחרים צלויים בתנור ג'וספר חדיש, דגים טריים, מגוון סלטים רעננים ממרכיבים עונתיים ולחמים חמים הנאפים לכל סועד, במיוחד, בטאבון. היושבים בחוץ יוכלו ליהנות מצפייה בהופעות החיות המתקיימות במתחם לאורך כל ימות השבוע, כמו גם מארוחה באוויר הירושלמי.

לקראת יום ירושלים הושק תפריט עסקי לצהריים בין השעות 12:00-17:00 הכולל פוקאצ'ה מהטאבון עם שלושה מטבלים, מנה עיקרית מתנור הג'וספר עם תוספת לבחירה, שתיה ומנה ראשונה או קינוח בעלות של 110 ₪.

מעבר בית הכנסת 12, כיכר המוזיקה, נחלת שבעה. כשרות מהודרת- רבנות ירושלים. 02-9944902



מדיטה: מסעדת מדיטה חוגגת שלוש שנים עם תפריט חדש שבנה השף קובי סבג בו ניתן למצוא מנות ממטבח המזרח התיכון החדש, תוך הישענות על מנות ירושלמיות קלאסיות, לצד חידושים מהמטבח המודרני. מדיטה שוכנת במתחם בית הנציב, במבנה מרהיב ביופיו ועצום ומשתרעת על פני כ - 350 מ"ר, עם כ- 180 מקומות ישיבה. בנוסף לתפריט החדש, במדיטה תפריט עסקיות צהריים שנבחר להיות תפריט העסקית הטוב ביותר בירושלים. בית הנציב, דרך חברון 101 א'. כשר 02-5664466



דולפין ים: אחת המסעדות הוותיקות והמוכרות בירושלים חוגגת 50 שנה. דולפין ים פתחה את שעריה לראשונה בשנת 1967, עם שחרור העיר, והייתה למסעדה הישראלית הראשונה שנפתחה בירושלים המזרחית ברחוב סלאח א-דין. עם פרוץ האינתיפאדה הראשונה נסגרה המסעדה במזרח העיר ועברה לת"א עד לתחילת שנות האלפיים, אז חזרה לבירה ומאז ועד היום מסעדת דולפין ים שוכנת במרכז העיר ירושלים.  התפריט בדולפין ים כולל מגוון דגים ופירות ים טריים, לצד בשרים משובחים, פסטות, מנות צמחוניות ומנות ילדים, מחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר המטופלים במקצועיות ומיומנות גבוהה שיצרו למסעדה שם ומוניטין בכל רחבי העיר ירושלים ומחוצה לה.

לרגל חגיגות ה-50 משיקים בדולפין ים תפריט עסקיות חדש - פוקאצ'ה חמה אישית, פלטת סלטים, שתיה קלה וחמה, במחיר מנה עיקרית מוזלת בכל יום מלבד, יום שבת, בין השעות 12:00-17:00.

רח' שמעון בן שטח 9, מרכז העיר, לא כשר 02-6232272



החצר:  מסעדת שף ים-תיכונית של השף המוערך מוטי אוחנה חוגגת עשר שנים. מסעדת החצר שוכנת במתחם הרכבת הישנה בחלל מעוצב בעל מטבח פתוח ולרגל חגיגות העשור בנה שף אוחנה תפריט חדש עם מנות ראשונות ממרכיבים טריים בלבד ומנות עיקריות מהמטבח הים-תיכוני עם השפעות ארץ ישראליות. שף אוחנה עושה שימוש במיטב התוצרת המקומית ולא מוותר לעולם על בחירה קפדנית של חומרי גלם איכותיים. המסעדה מתמחה במנות גורמה של בבשרים על הגריל,  בתבשילי קדירה  ובדגים. דרך בית לחם 7, כשר רבנות ירושלים, 057-9443390


'פאלאס': מסעדת השף הבשרית היוקרתית של מלון וולדורף אסטוריה בה מוגשות מנות מוקפדות ומרעננות של שף המלון איציק מזרחי ברק, המתבססות על המטבח הצרפתי עם השפעות של המטבח הים התיכוני המודרני. בהרכבת המנות נעשה שימוש במוצרים ובחומרי גלם איכותיים ביותר ובמרכיבים המקומיים שיש לעיר ירושלים להציע. גרשון אגרון 26-28, ירושלים, 02-542-3333, כשר למהדרין



'בר המרתף': בר 'המרתף' (Cellar Bar) מקום מפלט אינטימי ומרגיע הניחן באווירה מזרחית של המאה ה-19 במלון אמריקן קולוני ירושלים. הבר ממוקם במרתף עשוי אבן ירושלמית מקורית, רצפה מאבן ורודה עתיקה וכולל שלושה חדרים עם פינות ישיבה אפלוליות ורבות קסם, בחדר האחורי של הבר מוצב באר מים אשר סיפק בימים עברו את כל צרכי המים של משפחת אמריקן קולוני.


לינק: הביסטרו-בר הוותיק 'לינק' של יהודה אסלן חוגג 20 שנה. 'לינק' שוכן בבניין עתיק בן מאה שנים ברחוב המעלות, בין שכונת רחביה למרכז העיר. הלינק הוא מוסד ירושלמי שהחל מיומו הראשון ועד היום נחשב לחלק בלתי נפרד בחיי העיר.

לילות שמחים על הבר, ימי שישי שטופי שמש במרפסת ומנות בלתי נשכחות כמו 'קציצות לאה' האלמותיות, השניצל האגדים, מנת ה'קיקו ווינגס' ועוגת גבינה פירורים שבעבר הובילה למחאות לאחר ניסיון הוצאתה מהתפריט. בלינק יוכלו כל אחת ואחד מבני המשפחה למצוא את המנה שהוא אוהב. רחוב המעלות 3 ירושלים 02-6253446 לא כשר


בראנץ' של שישי במלון צובה

מידי שישי מתקיימת בלובי מלון צובה ארוחת בראנץ' המציעה מגוון תבשילים ולחמים כפריים, שקשוקות, פשטידות, לזניה, גראטן, פסטות, אנטיפסטי, סלטי העונה, סלט קינואה וסלטי פסטה קרים, גבינות ממשק צובה, מגוון גבינות רכות, ריבות הבית ועמדת קינוחים מפנקת הכולל מגוון עוגות פאי ועוגיות.

מלון צובה 02-5347000 www.tzubahotel.co.il להזמנת בראנץ' 02-5347090


איפה לישון:


מלון רמת רחל - אל מול נוף הררי וירוק, במרחק נסיעה קצרה ממרכז העיר ירושלים ממוקם בתוך קיבוץ רמת רחל, טובל בצמחיה ירוקה ובאווירה כפרית, מתחם התיירות של רמת רחל הכולל את מלון רמת רחל החוגג 30 שנות פעילות, ושלל פעילויות ואטרקציות ייחודיות לכל המשפחה.

במלון 165 חדרים מפנקים בקטגוריות שונות המעניקים לאורחיו, זוגות ומשפחות, חופשה עם ערך מוסף  כל החדרים חדישים ומרווחים, מאובזרים בפינוקים הנדרשים שיחד עם צוות מקצועי המעניק שירות מיידי לאורח מציבים אותו בשורה הראשונה של מלונות הנופש באזור.

מתחם התיירות נפרס על שטח של למעלה מ-100,000 מ"ר ומציע מגוון של פעילויות ואטרקציות ייחודיות לכל המשפחה ביניהם סיורים וטיולים הכוללים את הכרת החקלאות האורגנית שסביב מלון רמת רחל: קטיף דובדבנים עונתי לכל המשפחה, סיור במטעים והכרת מכוורות הדבש המייצרים כחצי טון דבש מדי שנה, טיול בפארק עצי הזית המעוצבים שהפכו לסמל המקום והצטרפות למסיק זיתים בעונה, ביקור בגן ארכיאולוגי מרשים המעניק הצצה להיסטוריה של המקום, סדנאות בחווה אקולוגית עכשווית, ביקור בפינת חי ידידותית, הנאה צרופה ממתקני הנופש והספורט במלון ובמרכז הספורט, מגלשת המים הארוכה בארץ, מרחבים ירוקים, חורש טבעי ועוד. בנוסף משמש המלון נקודת יציאה לטיולים ומספק מדריכים מקצועיים לטיולים יומיים באזור ההרודיון, ים המלח, מדבר יהודה ואתרים נוספים.


מלון אמריקן קולוני: המלון ששימש בעבר כארמונו המפואר של הפאשה בירושלים, הוא המלון הראשון והוותיק בעיר הממוקם בליבה של ירושלים ובעל מסורת של איכות ושירות כבר למעלה מ-120 שנה.

אמריקן קולוני הינו חלק מארגון בתי המלון היוקרתי "The Leading Hotels of the World" המחייב אותו לשמור על רמת שירות ואירוח מהטובים בעולם. לאחרונה נבחר המלון בפעם השלישית, והשנייה ברציפות בתואר מלון הבוטיק הטוב בישראל על ידי ''"World Travel Awards.


בית הקפה, 'קפה הטרסה' מציע מגוון משקאות ונשנושים, בסמוך לחנויות המלון וצופה אל חזית המלון המדהים ביופיו.

לואי ונסן 1, ירושלים, 02-627-9777 www.americalcolony.com 



מלון צובה - הוקם בשנת 2000 ע"י קיבוץ צובה. במלון 64 סוויטות משפחתיות מצוידות הכוללות: חדר שינה, סלון ומטבח קטן. במלון בריכת שחייה (פעילה בעונה) וגישה למסלולי סיור רגליים ורכובים. אורחי המלון זכאים לכניסה חינם לפארק הקיפצובה.

בימי שישי מתקיימת בלובי המלון ארוחת בראנץ' המציעה מגוון תבשילים ולחמים כפריים, שקשוקות, פשטידות, לזניה, גראטן, פסטות, אנטיפסטי, סלטי העונה, סלט קינואה וסלטי פסטה קרים, גבינות ממשק צובה, מגוון גבינות רכות, ריבות הבית ועמדת קינוחים מפנקת הכולל מגוון עוגות פאי ועוגיות.

מלובי המלון יוצא בכל יום שישי סיור אל הכרמים והגת העתיקה שסביב המלון המקנח בטעימות יין ביקב צובה האיכותי. בנוסף יוצאים סיורים מלובי המלון אל האתרים ההיסטוריים והארכיאולוגיים הממוקמים בסביבת המלון ביניהם: תל צובה, המצודה,  עצי הזית והאלון העתיקים בישראל, תצפית נוף אל הרי יהודה ועוד. אורחי המלון נהנים מכניסה חינם לפארק האטרקציות קיפצובה במהלך כל שהותם במלון כמו כן ניתן להזמין סדנאות שוקולד בחוות השוקולד גליתא צובה.

לפרטים נוספים והזמנת בראנץ' 02-5347090 www.tzubahotel.co.il



מלון וולדורף אסטוריה ירושלים: במרחק הליכה מחומות העיר העתיקה עומד מלון היוקרה הבינלאומי של רשת "וולדורף אסטוריה", שזכה בתואר המלון הטוב במזרח התיכון ושם את ירושלים במקום של כבוד ברשימת הבירות המתיירות  בעולם. במלון תוכלו להינות מארוחת הבוקר הידועה של המלון המוגשת מידי בוקר במסעדת ה- King's Courtהחלבית ונחשבת כארוחת הבוקר הכשרה הטובה והמגוונת ביותר בישראל שזכתה לציונים ושבחים רבים.


גרשון אגרון 26-28, ירושלים, 02-542-3333 www.waldorfastoria.com
מומלץ
יום ירושלים שמח.
מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה