Translate

יום שישי, 19 במאי 2017

מבואה בהיכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן, בתל אביב, ביתה של התזמורת הפילהרמונית הישראלית, תיקרא על שמה של מירי שטרית ז"ל, ביתם של השר לשעבר מאיר שטרית ורעייתו רות . מאת: שרית יוכפז




מבואה בהיכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן, בתל אביב, 
ביתה של התזמורת הפילהרמונית הישראלית,








תיקרא על שמה של מירי שטרית ז"ל, ביתם של השר לשעבר 

מאיר שטרית ורעיתו רות

                   

מפעל זה מצטרף לסדרת מפעלי הנצחה ייחודיים שהוקמו לזכרה של מירי שטרית ז"ל, שנפטרה ממחלת הסרטן.
                                          


ביום ו' 16.5.17, יתייצבו בהיכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן בתל אביב, מאות אורחים, חברים ומוזמנים מהארץ ומחו"ל, לטקס הפתיחה החגיגית של המבואה ע"ש מירי שטרית ז"ל, ביתם של השר וח"כ לשעבר מאיר שטרית ורעייתו רותי.

האירוע התקיים במעמד האלוף במי"ל מר יואב גלנט- שר הבינוי והשיכון, מר רון חולדאי, ראש עיריית ת"א, וכן מנהלה המוסיקלי של התזמורת הפילהרמונית הישראלית, מר זובין מהטה.





                                                      
פתיחת המבואה ע"ש מירי שטרית, היא מפעל הנצחה נוסף בסדרת מפעלי הנצחה ייחודים שהוקמו לזכרה של מירי שטרית ז"ל, הכוללים בין השאר את תכנית "תנו לילדים לחיות", בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן, המאתרת ילדים חולי סרטן במצב סופני ומממנת להם ומשפחותיהם שבוע נופש מיוחד באורלנדו. המחלקה האונקולוגית בראשותה של דר' מרים בן הרוש בבית החולים רמב"ם בחיפה, שהפכה למחלקת הדגל המטפלת בילדים חולי סרטן מכל אזור הצפון. 


"בית חם" לילדים ממשפחות מצוקה ביבנה, אולם האודטוריום בבניין של שמואל והרטה עמיר במוזיאון ת"א, המעניק לילדים מהפריפריה ומכל מקום בארץ להתחבר לפעילויות שונות בתחום האמנות והתרבות להגיע למפגשי אמן, הרצאות, ועוד.  


"אהבתה של מירי למוסיקה, שירה ואמנות, היא שהביאה אותנו להקים מפעל זה, בהיכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן בת"א", אומרים מאיר ורותי שטרית. "בכל אחד ממפעלי ההנצחה, אנו רואים את פניה המחייכות, בפניהם של הילדים והאנשים הנהנים ומפיקים מהם תועלת".







ההיכל הוא אבן יסוד בתרבות הישראלית, ובכלל זה משמש כביתה של התזמורת הפילהרמונית הישראלית ואולם הקונצרטים העיקרי של תל אביב-יפו. בנוסף לקונצרטים של התזמורות בהשתתפותם של הנגנים החשובים בעולם, מוצגים בו לעתים קרובות גם מחזות זמר, אופרות מופעים וכנסים, המהווים את גולת הכותרת בהוויתו התרבותית של הציבור הישראלי.

היה אירוע מכובד  ומרגש. 
בין האורחים נצפו:  השר גאלט-שר השיכון והבינוי.  עמיר פרץ.   
 הרצוג.   מר זובין מהטה. ועוד מכובדים.

שהגיעו לכבד את בני הזוג שטרית.



עם השר   אלוף יואב גאלנט שר השיכון והבינוי 
בהיכל התרבות.


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.




   


היה אירוע מרגש ומכובד.


צילום: אביב חופי. שרית יוכפז
מאת: שרית יוכפז -כתבת . ועורכת ראשית.

sarit0404@yahoo.com

תגובה 1:

  1. מבואה בהיכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן, בתל אביב,# ביתה של התזמורת הפילהרמונית הישראלית, תיקרא על שמה של מירי שטרית ז"ל,# ביתם של השר לשעבר מאיר שטרית ורעייתו רות מאת: שרית יוכפז#

    Good news: מגזין תרבות תיירות עיצוב ויופי מאת שרית יוכפז

    השבמחק