Translate

יום שלישי, 16 במאי 2017

אני ואת נשנה את העולם: עמותת 'אחת מתשע' תקיים אירוע התרמה בהצגת בכורה של המחזמר 'פשוט לאהוב אותך' מאת: שרית יוכפז


אני ואת נשנה את העולם:
עמותת 'אחת מתשע' תקיים אירוע התרמה בהצגת בכורה של המחזמר 'פשוט לאהוב אותך'
ההכנסות מהאירוע יועברו לעמותת 'אחת מתשע' לתמיכה וסיוע לנשים שלקו בסרטן השד ולקרוביהן
 האירוע יתקיים ביום שלישי 16.5.17 בשעה 19:30, בתיאטרון הקאמרי


אירוע ההתרמה השנתי של עמותת 'אחת מתשע', בהנחיית טלי מורנו, יתקיים ביום שלישי 16.5.17 בשעה 19:30 בתיאטרון הקאמרי, ובמרכזו תעלה הצגת בכורה של המחזמר 'פשוט לאהוב אותך'. המחזמר מגולל סיפור אהבה המתרחש בתל-אביב של סוף שנות השישים עם שירים שהפכו לפס-קול חיינו: אני ואתה נשנה את העולם, מה איתי, זמר נוגה (התשמע קולי), אחכה לך ועוד רבים. כתב את המחזמר שלמה מוסקוביץ' ומככבים בו עוז זהבי, אליאנה תדהר, עידית טפרסון, אלה ארמוני ואחרים.
ערב ההתרמה ייפתח בקוקטייל חגיגי, ובמהלכו תוצג תערוכת הצילום "גילוי והתגלות" שיצרו לערב זה סטודנטים במסלול הצילום של לימודי החוץ במרכז האקדמי לעיצוב ויצו חיפה.
ההכנסות מהאירוע יועברו לעמותת 'אחת מתשע' לתמיכה וסיוע לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולקרוביהן, ולקידום גילוי מוקדם ומציל חיים!
סיגל רצין, מנכ"לית עמותת 'אחת מתשע': "לצערנו ישנה עליה מתמדת במספר חולות סרטן השד בישראל, והיקף המחלה עומד כבר על אחת משבע וחצי נשים. מטרתנו להמשיך לפעול, במלוא המרץ, לקידום העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד; לקיים סדנאות, הרצאות, פעילויות הסברה ומהלכים תקשורתיים ולהוביל מאבקים ציבוריים לשינוי מדיניות בתחום בישראל. כמו כן, אנו שואפות להרחיב את שירותי העמותה המוענקים לנשים המתמודדות עם המחלה בכל שלביה; ללוות ולתמוך רגשית באמצעות מתנדבות, שהחלימו מסרטן השד בעצמן, ובאמצעות אנשי מקצוע, ולספק להן מידע חיוני וסיוע משפטי למיצוי זכויות".

צילום: יח"צ הקאמרי.

לרכישת כרטיסים: www.hs-events.co.il/onein9 
מחירי הכרטיסים: 250-1000 ₪ 
מומלץ.
-----------    תמונות  מהאירוע:


אירית פנט יו"ר עמותת 'אחת מתשע', סיגל רצין מנכ"לית עמותת 'אחת מתשע', עם שחקני ההצגה עוז זהבי ואליאנה תדהר


בין מאות האורחים שהגיעו וצפו בהצגת בכורה של המחזמר 'פשוט לאהוב אותך': דליה רבין, אלונה פרידמן, עו"ד אוריאל ויהודית לין, אילן רביב, וטלי מורנו שהנחתה את הערב בהתנדבות.  


 דליה רבין, אירית פנט יו"ר עמותת 'אחת מתשע', סיגל רצין מנכ"לית עמותת 'אחת מתשע',


קרדיט צילום: מוטי זאבי ויח"צ קמארי 

אירוע חשוב ומבורך.
 מאת: שרית יוכפז  עורכת ראשית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה