Translate

יום רביעי, 14 במרץ 2018

סיורי החוף החדשים והייחודיים של אזמארה קלאב קרוזס המעניקים חוויית מסע אחרת ביעדים מסביב לעולם מאת: שרית יוכפז


   

מגלים מחדש את החופים

ארוחות בבתי תושבים מקומיים וסיורים בעקבות האופנה המקומית, הם רק דוגמא לסיורי החוף החדשים והייחודיים של אזמארה קלאב קרוזס המעניקים חוויית מסע אחרת ביעדים מסביב לעולם

חברת אזמארה קלאב קרוזס, יוצאת בקמפיין חדש תחת הכותרת Explore Further  שמטרתו לחבר בין תרבויות  ובין אנשים לעצמם ומציעה מעל 900 סיורי חוף חדשים, המתמקדים בחוויות אישיות הכוללות לילה ועגינה בנמלים קטנים, בהם האורחים יכולים לרדת ליבשה כאחד המקומיים ולחוות את היעד יותר לעומק, באופן אותנטי עם הרבה ערך מוסף. הטיולים החדשים מוסיפים לחוויית הנופש את ההזדמנות לחוות כל יעד באופן אותנטי ומפתיע, ולאפשר למטיילים לחזור עם חוויה בלתי נשכחת של פעם בחיים. 



"על מנת להציע ללקוחותינו חוויה מיוחדת, יצרנו סיורי חוף נוספים, המאפשרים לאורחים לחוות את היעד עם פרספקטיבה רעננה ועמוקה יותר", אמר לארי פימנטל, נשיא ומנכ"ל אזמארה קלאב קרוזס. "אנו רוצים שהאורחים שלנו יחוו עולם בתוך עולם, ינסו טעמים חדשים, ירכשו חברים חדשים, ירגישו בטקסטורות חדשות, ישמעו מנגינות חדשות ובמהלך כל התהליך, גם יגלו על עצמם דברים חדשים. "

"תחום השייט ממשיך לצבור פופולריות בקרב מגוון נרחב של קהל הנופשים בכל רמות השייט, ומשנה לשנה אנו רואים עלייה מתמדת בביקוש להפלגות. גם בתחום הפלגות היוקרה אנו רואים שינוי במגמה ועלייה בביקוש, אם בעבר מירב הנוסעים באניות היוקרה היו מטיילים וותיקים שמכירים את ענף השייט, בשנים האחרונות אנו רואים כי יותר ויותר צעירים בממוצע גילאי 40 בוחרים בחבילות הבוטיק ומחפשים חוויה רגועה ומהנה המשלבת טיולים מעמיקים ולא שיגרתים ביעדי השייט לצד ביקוש לאירועי תרבות שונים בנמלי העגינה". מציין אורי שנבל, מנכ"ל חברת 'סנורמה' נציגת מכירות של תאגיד השייט רויאל קריביאן בישראל.



תוכנית סיורי החוף המורחבת כוללת:

·        בישול עם משפחה פארסית בביתה – מומבאי, הודו : היכרות עם המסורת הקולינרית העשירה של הקהילה הפארסית בהודו עם ביקור מיוחד בבית של אחת המשפחות. החוויה האישית העמוקה מעניקה מבט קרוב על התרבות הפארסית בזמן שהאורחים משתתפים בהכנת המנות המסורתיות.


·        ערב אופנה וייטנאמית מסורתית – הו צ'י מין, וייטנאם : מבט קרוב על אמנות ה-Ao Dai, הלבוש המסורתי הוייטנאמי, הידוע בשל צבעי הפסטל העזים שלו והדוגמאות המורכבות. האורחים יוכלו גם לסייר בגלריה ולצפות בתצוגת אופנה המלווה במוסיקה מסורתית.




מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה