Translate

יום שני, 30 באפריל 2018

ישראל 70 במבט פנורמי -איתי בודל ממליצה על הספר שרית יוכפז

מסע מרתק בנופיה של ישראל בצילומים פנורמיים מדהימים שיגרמו לכל אחד להתרגש ולהתאהב בארץ

ישראל במבט פנורמי – 70 מקומות ונופים קסומים
מאת איתי בודל

להעשרת החוויה כל המקומות בספר מלווים בצילומים אינטראקטיביים וסיורים וירטואליים ב- 360 מעלות, הסברים ומפה אינטראקטיבית להתמצאות. לצפייה סרקו את הקוד המופיע ליד כל תמונה או בקרו באתר הספר www.israel70book.co.il


"ישראל במבט פנורמי - 70 מקומות ונופים קסומים" מאת איתי בודל, הנו אלבום צילומים מקסים, איכותי ומושקע הלוקח אותנו למסע קסום ומרגש בנופיה ואתריה של ארץ ישראל, חלקם מוכרים וחלקם מוכרים פחות.

האלבום מציג את ישראל בצורה ייחודית ומרתקת, הממחישה את מגוון נופיה ואתריה הקסומים וכולל 70 פנורמות של מקומות ונופים קסומים מכל רחבי הארץ: מהחרמון, מטולה וראש הנקרה בצפון ועד הנגב והרי אילת בדרום. מאזור הערבה, ים המלח והבקעה במזרח ועד אזור מישור החוף במערב.

להעשרת החוויה כל המקומות בספר מלווים בצילומים אינטראקטיביים וסיורים וירטואליים ב- 360 מעלות, הסברים ומפה אינטראקטיבית להתמצאות. לצפייה סרקו את הקוד המופיע ליד כל תמונה או בקרו באתר הספר www.israel70book.co.il

ישראל במבט פנורמי – 70 מקומות ונופים קסומים הנו אלבום מקסים ומושקע, ספר איכותי ומכובד שכיף לקבל ושתמיד תשמחו להעניק, אידיאלי למתנות, לחברים ואורחים מחו"ל, לחברות ועסקים, כמתנה נהדרת מישראל, לוועדי עובדים, לבר/בת מצווה ולכל המטיילים והאוהבים את ארץ ישראל.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.איתי בודל, נשוי, אב לחמישה ומתגורר במרכז הארץ. צלם מקצועי, מעצב ומומחה אינטראקטיב. נולד בקיבוץ נתיב הל"ה. שנות ילדותו בקיבוץ ובהמשך בעיר רחובות התאפיינו בעיסוק אינטנסיבי במגוון רחב של תחומים יצירתיים. בגיל 13 החל להתעניין בצילום, עיסוק שנמשך עד היום. את עיקר השכלתו המקצועית רכש כאוטודידקט בשילוב השתלמויות מקצועיות רבות ומגוונות. בשנת 1993 פתח את הסטודיו שלו והחל לעסוק בצילום מסחרי, עיצוב והפקות דפוס.

בתחילת שנות האלפיים היה מחלוצי העוסקים בטכניקות מתקדמות לצילום פנורמי בפורמט דיגיטלי. בשנת 2005 הקים את חברת Panovision המתמחה בהפקות איכותיות של סיורים וירטואליים ב- 360 מעלות והנה מהחברות המובילות והוותיקות בתחומה בארץ.

בין לקוחות החברה נמנים הגופים, החברות והעסקים המובילים בארץ ביניהם מוזיאונים, מרכזים רפואיים, חברות נדל"ן, גופים ציבוריים וממשלתיים, מוסדות לימוד ומחקר, משרדי פרסום, חברות אינטרנט ומגוון גדול של עסקים פרטיים.
איתי בודל מעורב במיזמים שונים ופרויקטים מגוונים בתחומי הצילום והמולטימדיה.

"ישראל במבט פנורמי – 70 מקומות ונופים קסומים" הוא ספר הצילומים השמיני של איתי בודל.  בין ספריו הקודמים רבי המכר "ירושלים בתלת מימד" בהוצאת ווקסברגר, "בית הבובות הוורודות" מאת פ. הרצוג בהוצאת פלדהיים.

"ישראל במבט פנורמי – 70 מקומות ונופים קסומים" -  צילום: איתי בודל, הוצאת "דני ספרים". 160 עמודי כרומו בפורמט פנורמי, מחיר לצרכן 178 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il    
מומלץ בחום ספר אלבום מקסים שמראה לנו את ארץ ישראל המיוחדת להתאהב. הוקסמתי מהצילומים והספר חובה בכל בית. . מתנה נפלאה.
נכדתי   אלה מצולמת עם הספר-צילום: שרית יוכפז
ממליצה: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה