Translate

יום ראשון, 26 במאי 2019

מלון DAVID TOWER נתניה -אירופה זה כאן. מאת: שרית יוכפז



                          מלון DAVID TOWER נתניה 

נסענו להתארח במלון הבוטיק DAVID TOWER  בנתניה שלאחרונה מיתג עצמו כמלון ספא עירוני מסדרת היוקרה BY SOFITEL    MGALLERY של רשת המלונות הבינלאומית Accor . קיבלנו מהמלון חוויית אירוח מהודרת ואלגנטית בסגנון אירופאי מוקפד ואנין המשולבת בספא יוקרתי.


העיצוב היוקרתי והמפואר של הלובי עוצר נשימה, ההרגשה היתה כאילו נכנסנו לארמון מלכים, לעולם שכולו קסם ופנטזיה. צבע הזהב שמעטר את המלון צבע את החופשה בגווני מלכות, הצבע מלווה את האורחים מרגע כניסתם למלון ועובר כחוט השני דרך הלובי, המעליות, המסדרונות ועד הגעתם של האורחים לחדרם.


מקור ההשראה למלון TOWER DAVID הוא השילוב בין קסם תרבויות שונות לבין עולם הפנטזיה והמציאות ומהווה מקום מפלט ורוגע מחיי היומיום. זהו מלון יוקרה המציב סטנדרטים חדשים של יופי ופאר ומשרה אווירה רגועה, מפנקת ומלכותית לאורך כל ימי החופשה והשהות. עם פתיחת הדלת, גילינו חדר מפנק, המעוצב כחדר שינה בארמון יוקרתי. שפע של פינוקים שנועדו להעניק חופשה שכולה זהב.
מלון  DAVID TOWER שהוקם לפני כשנתיים, ממוקם בקו הראשון לחוף הים של נתניה, בלב ליבה של העיר נתניה, סמוך לכיכר העצמאות שהינה הכיכר האינטראקטיבית הראשונה בישראל ו- 500 מטר משוק נתניה הנחשב לאחד מהשווקים היפים והססגוניים בארץ. לאחרונה זכה מלון DAVID TOWER של המותג MGALLERY  by Sofitel  באות המצוינות לשנת 2019 מאתר התיירות היוקרתי והגדול ביותר ברשת tripadvisor  .



במלון DAVID TOWER  75 חדרים וסוויטות המעוצבים בסגנון אקלקטי המשלב בין מזרח ומערב ומכילים את כל פריטי האבזור והנוחות בסטנדרטים הגבוהים והנודעים של רשת ACCOR הבינלאומית, לחוויית אירוח מושלמת המשלבת בין עסקים למרגוע מפנק. מרבית חדרי המלון צופים לים, בהם: חדרי סופריור, דלקס,CLASSIC , אקזקיוטיב, ו-2 סוויטות עם נוף מלא לים. כל החדרים מכילים: מכונת נספרסו עם אספקה יומיומית של תה וקפסולות קפה, מייבש שיער, טלוויזיה חכמה, יציאת USB לטעינת מכשירים סלולריים, ארונות אחסון עם תאורה חכמה, כספת המותאמת למחשבים ניידים, חלוקים ונעלי בית.

בחלק מהחדרים: ספות הנפתחות למיטה, אפשרות לדלת מקשרת, עמדת איפור/שולחן עבודה, מיטות מופרדות. האורחים מוזמנים ליהנות משרותי כביסה, אינטרנט WI-FI חופשי. חניה במלון בחניון תת קרקעי, חדר תקשורת מתקדם ואולם כנסים וישיבות מפואר בגודל של 65 מ”ר, המצויד בציוד האודיו-וידאו העדכני ביותר לקיום מפגשים עסקיים.
הספא MARIS  VIA
משתרע על שטח של 1000 מ”ר ונותן מענה מושלם ויוקרתי לכל מהווי עולם הספא: חדרי הטיפול מאובזרים במיטות חשמליות, מתכווננות אקסקלוסיביות עם מזרן מתחמם, סוויטת טיפולים זוגית עם ג’קוזי ואמבט שמנים פרטי, חמאם טורקי אותנטי המקבלים בו טיפול טורקי מסורתי, סאונה רטובה, סאונה פינית, פינות מנוחה והתרעננות, חדר כושר מאובזר ומצויד במכשירי כושר המתקדמים ביותר ובליווי צמוד של מאמן חדר כושר מוסמך, בריכת שחייה פנימית ומחוממת ופינת רביצה ומנוחה בסגנון אותנטי מסורתי כיאה לסולטאנים וכל אלו עם נוף פנורמי לחוף ימה עוצר הנשימה של נתניה -
 ממליצה התנסיתי בטיפול  מסאג'  שבדי  ע"י אלכס. 
מקצועית ביותר. משולב עם אבנים חמות.צוות   מצויין.

בנוסף קיימים במלון  חדרי ישיבות מאובזרים, ארוחת בוקר עשירה ועוד.



ארוחת הבוקר של המלון
בתפריט ארוחת הבוקר הקייצי החדש של מלון היוקרה DAVID TOWER ניתן למצוא בין השאר גבינות בוטיק קשות ורכות, דגים כבושים ומעושנים (סלמון מעושן, הרינג, מטיאס), סלמון אפוי, מגוון סלטים, מבחר לחמי מחמצת טריים, עמדת בריאות הכוללת יוגורט, פירות יבשים ומגוון גרעינים, חלווה תוצרת בוטיק, תפוחי אדמה אפויים מוקרמים, 

תמונה יכולה לכלול: ‏‏מזון‏‏
אנטי פסטי – מבחר ירקות קלויים, עמדת מנות חמות אקטיבית הכוללת אומלטים, פסטות, שקשוקותמגוון פשטידות, ומנות אחרונות ביניהם פנקייקים, פירות שלמים וחתוכים, מגוון עוגות, מיצים טבעיים וקפה איכותי במגוון טעמים. עלות ארוחת הבוקר 119 ₪

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏קינוח‏, ‏שולחן‏‏ ו‏מזון‏‏‏
טעים מגוון ממליצה בחום. 
מלון DAVID TOWER  רח’ דוד המלך 8 נתניה

תוויות: 
מומלץ בחום סטייל .5 כוכבים שירות אדיב ומפנק.
צילום: 
 איתי סקולסקי ויח"צ המלון.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏


תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Tal Marom‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
יח"צ  מימין:  טל מרום.


תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏אנשים יושבים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏‏
עם דני  רונן  מנכ"ל המלון .
''
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה