Translate

יום שני, 27 במאי 2019

לראשונה בישראל: אוניית היוקרה האינטימית Insignia של חברת אושיאניה קרוזס ביקרה בחיפה לאחר חידוש ושדרוג מקיף במסגרת תכנית Oceania Next בהשקעה של 180 מיליון דולר. מאת: שרית יוכפז



לראשונה בישראל: אוניית היוקרה האינטימית Insignia של חברת אושיאניה קרוזס ביקרה בחיפה לאחר חידוש ושדרוג מקיף במסגרת תכנית Oceania Next בהשקעה של 180 מיליון דולר.

אוניית אינסיניה (Insignia) של חברת השייט היוקרתית אושיאניה קרוזס, עגנה אמש בנמל חיפה, לראשונה מאז שעברה חידוש ושדרוג מקיף כחלק מתוכנית השדרוגים המושקעת OceaniaNext.
תוכנית OceaniaNEXT, בהשקעה כוללת של 180 מיליון דולר, הושקה במטרה לשדרג את ההיבטים השונים בחוויית האורחים של חברת אושיאניה קרוזס. בשלב הראשון של הפרויקט שודרגו 4 אוניות מסדרת "רגטה" היוקרתית, הכוללת אוניות קטנות, בעלות קיבולת של 684 אורחים. מטרת פרויקט שדרוג שאפתני זה, היא להפוך את ארבעת האוניות ל"טובות יותר מחדשות". אוניית אינסיניה הייתה הראשונה שהשלימה את השדרוג וכעת עגנה לראשונה בחופי ישראל. היום, האוניה המשודרגת מבקרת בישראל במסגרת הפלגה במסלול הדגל שלה, "מסביב לעולם ב-180 יום".
הארי סומר, נשיא ומנכ"ל בינלאומי של קבוצת NCLH אמר במהלך אירוע חגיגי שנערך באוניה: "זיהינו פוטנציאל גדול בשוק ישראלי וענו עדים לביקוש גובר ולצמיחה מהירה מאוד במספר הישראלים שיוצאים להפלגות עם החברות של NCLH. נכון להיות, ישראל מדורגת במקום השביעי בעולם במספר המפליגים ביחס לאוכלוסייה".
קבוצת NCLH הינה אחת מבין שלושת קבוצות הקרוזים הגדולות בעולם והיא מחזיקה בבעלותה שלושה מותגים (חברות קרוז): נורוויג'אן קרוז ליין, אושיאניה קרוזס וריג'נט סבן סיז
ענף הקרוזים העולמי נמצא בעליה מתמשכת בשנים האחרונות. ב-2018 הפליגו יותר מ28 מיליון תיירים בכל העולם והתחזיות מצביעות על גידול של 10% נוספים בשנת 2019 שצפויה להסתכם ביותר מ-30 מיליון. 
ההכנסות בענף הקרוזים הגלובאלי הסתכמו בשנת 2017 ב-134 מיליארד דולר ומאז הענף צומח בכ-10% מידי שנה. 
ההפלגות בים התיכון, שרשמו עליה מרשימה של 8% בביקוש מצד תיירים - סה"כ 4 מיליון תיירים ביקרו כאן במסגרת הפלגות קרוז במהלך 2018. רוב מוחלט מההפלגות באזור זה יוצאות מנמלים כמו רומא, וונציה, ברצלונה וכו', שמחוברים היטב בטיסות לישראל ונוחים מאוד עבור ישראלים שרוצים לצאת לחופש שייט.  
חברת אושיאניה מתאפיינת בקולינריה עילית ברמה הגבוהה ביותר בים. במהלך השנה החולפת, תפריטי החברה הורכבו בניצוחו של המאסטר שף ז'אק פפין המפורסם, שנחשב לאחד השפים המוערכים והפופולאריים בעולם, ובקולינריה הצרפתית בפרט. פפין בישל למנהיגי עולם גדולים, החל משארל דה גול ועד ברק אובמה. 
חוויית הטעמים והקונספט הקולינרי מלווה את אורחי אושיאניה לאורך כל ההפלגה: החברה מציעה סיורים קולינאריים, מסעדות שף עם כוכבי מישלן, סדנאות בישול, חומרי גלם מיוחדים ושת"פים בלעדיים עם מותגי על.
כמו כן, אושיאניה קרוזס מתמחה ביעדים מיוחדים מסביב לעולם, כולל יעדים היסטוריים ותרבותיים, כמו למשל הפלגות בעקבות יעדי אונסק"ו או במקומות אקזוטיים, מרוחקים ולא מתויירים. בזכות גודלן הקטן, האוניות של אושיאניה יכולות לעגון במספר גדול יותר של "נמלי בוטיק", שאוניות גדולות לא יכולות להיכנס לתוכם. לדוגמא, ההפלגות של החברה בים התיכון, כוללות עגינה ביעדים כמו: אומבריה, בארי, קרוטונה, אמלפי, טאורמינה, פורטופראיו ועוד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה