Translate

יום שלישי, 24 בדצמבר 2019

בסימן הוקרה לארגון מגן דוד אדום ולשוטרי משטרת ישראל הדלקת נר שלישי של חנוכה בכותל המערבי. מאת שרית יוכפז


בסימן הוקרה לארגון מגן דוד אדום ולשוטרי משטרת ישראל
הדלקת נר שלישי של חנוכה בכותל המערבי


הרב שלמה משה עמאר, הרב הראשי הספרדי של ירושלים, לשעבר הראשון לציון והרב הראשי הספרדי לישראל, מנכ"ל מגן דוד אדום אלי בין ומ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מרדכי (מוטי) כהן הדליקו הערב (ג') נר שלישי של חנוכה בכותל המערבי בירושלים, במעמד הרב שמואל רבינוביץ, רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, ובנוכחות הרב מרדכי (סולי) אליאב, מנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי ובהשתתפות צמרת המשטרה, הנהלת מד"א, שוטרים ומתנדבי מד"א.

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ פתח את הטקס בדברי ברכה לעובדי ומתנדבי מד"א ולשוטרי משטרת ישראל ואמר: "מגיע כאן ישר כוח למשטרת ישראל ולמגן דוד אדום על העבודה הגדולה שהם עושים כאן ובכל מקום בארץ. זו זכות גדולה להביע את התודה וההוקרה ברגע הגדול הזה של הדלקת נר חנוכה. תפילתנו שאור נרות החנוכייה בכותל המערבי יאירו לכם ולכלל שוטרי ישראל ומתנדבי מגן דוד אדום את דרכם לשמור על בטחון ושלום תושבי ישראל".

הראשון לציון ורבה של ירושלים, הרב שלמה משה עמאר: " 'מה נעים ומה נחמד שבת אחים גם יחד'. בימים ההם בזמן הזה נעשו ניסים לאבותינו ולנו, בזכות שמסרו את נפשם ולא ויתרו על התורה וקיום המצוות. ובזה ה' עשה לנו ניסים ונפלאות והרים את קרנם של ישראל. גם היום הזה נאספנו כאן כולנו אנשים נשים איש על דגלו ואיש על מחנהו כדי לתת כבוד לה'. בפרט בימים האלה המחלוקות מצויות ונדלקות כמו אש בשדה קוצים, במקום הזה נקבל עלינו כל אחד ואחד לשמור על אהבה ואחווה ושלום ושבת אחים גם יחד בכל המצבים." בסוף דבריו בירך הרב עמאר את הנוכחים "חיים כולכם היום, עם כל ישראל אחינו, עם כל חיילי צה"ל, עם שוטרי ישראל, עם כל המתנדבים במגן דוד אדום, יסף ה' עליכם ככם אלף פעמים ויברך אתכם כאשר דבר לכם ובא לציון גואל ונאמר אמן".



אלי בין, מנכ"ל מד"א: "אני מודה לרב הכותל על המעמד המרגש. נרות חנוכה מסמנים אור ואחדות כפי שמגן דוד אדום מהווה פסיפס מאוחד ומגוון של החברה בישראל, אני רוצה להגיד תודה רבה ל 30,000 המתנדבים של מגן דוד אדום, 2,500 העובדים ו-17,500 נאמני החיים של מד"א שעומדים איתן כדי להציל חיים 24 שעות ביממה. כפי שאנחנו מתברכים בחנוכה, אני מקווה שכפי שנרות החנוכה הם 'לראותם בלבד', עם ישראל יראה את כוחות הביטחון בלבד ולא יזדקק לשירותנו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה