Translate

יום שבת, 28 בדצמבר 2019

"מוזיאון פופ אפ תל-אביב" "Pop Up Museum TLV" בשיתוף חברת 'אנשי העיר' מקבוצת רוטשטיין תערוכה חדשה לשישה ימים בלבד- מאת: שרית יוכפז



"מוזיאון פופ אפ תל-אביב""Pop Up Museum TLV"
בשיתוף חברת 'אנשי העיר' מקבוצת רוטשטיין
תערוכה חדשה לשישה ימים בלבד
1-6.1.20
יזמית ואוצרת: יערה זקסיזמית ומנהלת שיווק 'אנשי העיר': נוי שי
פתיחה: יום רביעי, 1.1, שעה 14:00 
הבניין ברחוב קצנלסון 7, תל-אביב
הכניסה חופשית



לאור ההצלחה המסחררת של מוזיאון הפופ-אפ תל-אביב הראשון ברחוב קליי, עם קרוב ל-22,000 מבקרים ב5 ימים בלבד, מוזיאון הפופ-אפ חוזר ובגדול לרחוב קצנלסון בתל-אביב!
בפעם השנייה בישראל, יתקיים פרויקט בו יחלשו מעל למאה אמנים העוסקים באמנות רחוב וגרפיטי על בניין בן 4 קומות ו15 דירות. למשך שישה ימים יהפוך הבניין למוזיאון זמני על כל חלליו וקירותיו רגע לפני הריסת הבניין, כחלק מפרויקט התחדשות עירונית הבניין הנתרם על ידי חברת ״אנשי העיר״ מקבוצת רוטשטיין, במיוחד לטובת הפרויקט.

באירוע ייצרו ויציגו אמנים מתחומי הסטריט ארט, גרפיטי, ציירים, מאיירים, מעצבים גרפיים, ארט דירקטורים, מעצבי תפאורה, אמני מיצבים ומיצגים אמנותיים. עם כניסתם לתערוכה ייחשפו הצופים לעולם חדש, בו השיטוט בין הדירות, החדרים והמסדרונות ייצור חוויה חדשנית. שכן, בהכנסת אמנות הרחוב לתוך חלל של בית ונתינת פלטפורמה מוזיאלית לאמנים, מתקיים מרחב פתוח המאפשר 'לשבור את החוקים' ולטשטש את הגבולות שבין המותר והאסור. בין האמנים המשתתפים: erezoozivnikdaniel philosophTAO-Bthales#tagalina & stepa aifo

האירוע מופק ע"י יערה זקס, יזמית ואמנית בתחום הלייף סטייל והחיים האורבניים, בשיתוף נוי שי,
מנהלת השיווק בחברת 
״אנשי העיר״, אחת החברות המובילות בתל אביב המתמחה בהתחדשות עירונית. 
זהו פרויקט שני מתוך בניינים רבים בתל-אביב, בהם חברת הנדל"ן ''אנשי העיר'' מקבוצת רוטשטיין, תורמים את הפלטפורמה לאירוע ייחודי מסוג זה שנעשה בשיתוף. רון חן, מייסד ומנכ"ל 'אנשי העיר': "בעיר שלא מפסיקה להתחדש וליצור, אנו מבינים את הצורך הבלתי פוסק של תל אביב ביצירת תכנים חדשים ומעניינים, והחשיבות בתמיכה ובקידום אמנים צעירים לצד שמירה על הסביבה והקיימות שלה".
תאריך נעילה: 6.1.20

שעות פעילות: יום רביעי, 1.1 ועד יום שני, 6.1 בין השעות 14:00-22:00.מומלץ להגיע בשעות היום בכדי להימנע מתורים בכניסה.
הבניין ברחוב קצנלסון 7 תל-אביב. הכניסה חופשית.
חניונים (בתשלום) - לונדון מיניסטור ושרונה מרקט. קווי אוטובוס - כל קו אוטובוס שעובר בתחנת לונדון מיניסטור (כ-3 דקות הליכה).
 #popupmuseumtlv

לינק לוידאו מתוך האירוע הראשון שהתקיים ברחוב קליי 18 תל-אביב-https://www.youtube.com/watch?v=c02jX_HeQHM


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה