Translate

יום חמישי, 5 בדצמבר 2019

סרט "עיניים שלי" סרטו עטור השבחים והפרסים של ירון שני ממליצה שרית יוכפז



"עיניים שלי" סרטו עטור השבחים והפרסים של ירון שני (עג'מי) שביים, כתב וערך, זכה בפרסי אופיר לבימוי ולשחקן הראשי ערן נעים וכמו כן היה מועמד לפרסי התסריט והליהוק, ובמקביל הוכתר כזוכה הגדול בפסטיבל הסרטים ירושלים כשזכה בו זמנית בפרס הסרט הטוב ביותר, פרס השחקן הטוב ביותר לערן נעים ופרס חביב הקהל.
"עיניים שלי" מגולל את סיפורו של רשי (ערן נעים)קצין משטרה ותיק ומוערך שחי עם אביגיל אשתו (סתיו אלמגור) ועם יסמין, בתה המתבגרת מנישואיה הקודמים (סתיו פטאי)עבודתו תובענית והוא חשוף למקרים קשים על בסיס יומיומי, וגם בבית המצב מתוח, כשהוא אינו מוכן לקבל את התנהגותה המרדנית של בתו החורגת והשניים נמצאים במצב מתמיד של עימותרשי נאחז בתקווה שהוא ואביגיל יצליחו להביא ילד לעולם, אך חייו מתהפכים כאשר שני נערים החשודים בסחר בסמים, מתלוננים שפגע בהם מינית והוא מושעה מעבודתו. נראה כאילו עולמו של רשי מתרחק ממנו, וככל שהחקירה בעניינו מתארכת הוא שוקע למקומות האפלים בנשמתו, כשהבושה וחוסר האונים חושפים צדדים מפתיעים שמתפרצים באישיותו.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏‏אנשים יושבים‏‏‏

הסרט הוא החלק השני במסגרת "טרילוגיה על אהבה" שיצר שני, הכוללת את שלושת סרטי האפוס הקולנועי -עירום" שיצא בשנת 2018, "עיניים שלי" ו"לידה", שייצא בהמשך השנה. היוצר חוזר בטרילוגיה ובסרט זה בפרט, לשיטת עבודתו הייחודית שבזכותה הוא היה מועמד עם "עג'מי" לסרט הזר הטוב ביותר בטקס פרסי האוסקר בשנת 2010. צילומי הטרילוגיה התפרשו לאורך שנה שלמה, כששני השתמש ביצירתו בשחקנים לא מקצועיים שעוברים תהליך ארוך של היטמעות בדמות, שבסופו מצולמת העלילה באופן כרונולוגי ללא תסריט, ובטייק אחד ללא חזרות. התוצאות האותנטיות באופן מובהק, בוחנות את הדרך המקובלת לעשיית סרטים בגישה קולנועית יוצאת דופן, המטשטשת את הגבול שבין בדיה ומציאות ממשית.   
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏כולל ‏ערן נעים‏ ו‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
במאי, תסריטאי ועורך: ירון שני. שחקנים ראשיים: ערן נעים ושרית יוכפז
עיתונאית


סתיו אלמגור, סתיו פטאי. מפיקים: סער יוגב, נעמי לבארי. מפיק שותף: מיכאל רויטר. מפיקה בפועל: אלונה רפואה. צלמים: שי סקיף, ניצן לוטם. עיצוב פסקול: אביב אלדמע. מלהקת: מאיה קסל. חברת הפקה: בלאק שיפ הפקות סרטים בע"מ. תומכים: קרן הקולנוע הישראלי, קרן גשר לקולנוע רב תרבותי, מועצת הפיס לתרבות ולאמנות, .ZDF/ARTE 
מצ"ב תמונות וטריילר:
https://drive.google.com/open?id=1NfEOa9ZiQtuyz8zo8BMnxrhEkHWhnbzw  
(קרדיט: באדיבות בלאק שיפ הפקות סרטים בע"מ)

2 תגובות:

  1. מי שקורא עדות זו היום צריך לחגוג איתי ובני משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור חלק מהאנשים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי בנימין נתניהו, ואני מישראל. אני נשואה באושר עם שני ילדים ואישה יפה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את מקום עבודתי ואשתי עזבה את הבית שלי מכיוון שלא יכולתי לטפל בעצמי ובמשפחה. אותה וילדיי באותה תקופה מסוימת. הצלחתי תשע שנים, אף אשה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח הודעת מבחן לאשתי אבל היא מונעת ממני לדבר איתה. אני מנסה לדבר עם חברתה ומשפחתה אבל אני עדיין יודע שמישהו יכול לעזור לי ושלחתי את הבקשה אחר כך לכל כך הרבה חברות, אבל עדיין אל תתקשר אליי, עד שיגיע יום נאמן שלעולם לא אשכח בחיי. . כשפגשתי חבר ותיק שלי אליו הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעזר לו להשיג עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שזה קסם גלגולי, אבל אני אדם שמעולם לא מאמין בכישוף אבל החלטתי לנסות ודרוזאגייד הורה לי והראה לי מה לעשות בשלושת הימים של ארוחת הצהריים הכישוף. אני ממלא אחר כל ההוראות ועושה את מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. דרוסאגייד דאג שהכל יתנהל כשורה ואשתי תראה אותי שוב אחרי העבודה הנפלאה דרוסאגידה. אשתי מתקשרת אלי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אלי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. ואחרי יומיים התקשרה חברה ששלחתי את מכתב התודה שלי, עכשיו אני מנהל החברה למופת כאן בארצות הברית. אני ממליץ שאם יש לך בעיות שלח הודעה לדוא"ל זה: doctorosagiede75@gmail.com או whatsapp בטלפון +2349014523836 או viber בטלפון +2349014523836 ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קחו דברים כמובן מאליו וזה ייקח מכם. אני מאחל לך את הטוב ביותר.

    השבמחק
  2. לא להאמין לכישופים. להתפלל ישירות לאלוקים . לא צריך מתווכים.ואפשר לעשות שלום בית וסולחה בין בני זוג גם בלי מתווכים.

    השבמחק