Translate

יום ראשון, 5 במרץ 2017

קסטרו מציגה את בגדי הים החדשים של בית האופנה לקיץ 2017 מאת: שרית יוכפז



קסטרו מציגה את בגדי הים החדשים של
בית האופנה לקיץ 2017


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום: שרית יוכפז

זה הזמן לקפוץ אל המים עם קולקציית בגדי הים החדשה של קסטרו לקיץ 2017: קולקציה גדולה מאי פעם שיוצרת מענה קיצי מושלם מסביב לשעוןמטבילת בוקר שטופת שמש ועד מסיבות בריכה לוהטותושחיות ליליות ורומנטיותבהמשך ישיר לקולקציית האופנה של המותג שנוצרה מתוך פנטזיה רומנטית על שחייה וריחוףמגשימה קולקציית בגדי הים החדשה את החלום הקיציומביאה אופנה במיטבה אל החופשהבריכה והיםגזרות קולר וביקיני נפגשות עם גווני הניודירוק בקבוק ובורדוויחד עם תחרהמשבצותספורט,ובגדי הים החדשים של השת"פ עם המעצב גדעון אוברזוןמבטיחה קסטרו תשובה מנצחת לקיץ.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום: שרית יוכפז

קסטרו RED
חגיגות הקיץ הלוהטות של קסטרו נפתחות העונה באופן רשמי עם השקת בגדי הים החדשים של קו ה-RED הצעיר והסופר קולי של בית האופנהקולקציה סקסית ועכשוויתשמשלבת בקלילות בין אופנה עדכנית לשיזוף המושלםבגדי הים של קסטרו כבשו בעונות האחרונות את החופיםולראיההעונה מציגים בבית האופנה קולקציה גדולה מאי פעם, וכפולה לעומת העונה הקודמת! הכוללת כ – 44 דגמים לנשים וכ- 14 דגמים לגברים. דרך בגדי הים שואפים מעצבי קסטרו להביא את כל בשורות האופנה הישר אל המיםואלה משלימים בקלילות את כל קווי האופנה של המותג:




נאוטיקהקבוצה שיוצרת פרשנות מודרנית וספורטיבית למראה הימאים הקלאסיבצבעי כחול ציאדוםלבן ושחוראליהם מתווספים נגיעות אבזורי זהב ואלמנטים כגון עוגניםהגזרות בקבוצה אתלטיות למראהוהשפעות מעולם הספורט ניכרות בהחיתוכים גאומטריים משולבים ברשתות אווריריות וגם צפופותוגזרות כגון הקולרשימוש בהצלבות איקס בגבלצד אלמנטים מעודנים ונשיים כגון גימורי ראפלס(קפלוניםוגימורי רקמה.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

בין הגזרות החשובות העונה בגד ים שלם עם מחשוף עמוק והצלבה בגב המגיע בשלושה צבעים - כחול ציצהוב ואדוםבגד ים פוש-אפ בשילוב גימורי רקמה וחתכי רשת

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
 צילום: שרית יוכפז

Sunrise
קבוצה צבעוניתקלילה וקיצית המבוססת כולה על צבעי ניאון וגלידהבמרכז הקבוצה בגד ים עשוי תחרה בארבעה צבעיםשחוראדום טורקיז וצהובבהתאמה מצטרף אל הסדרה גם מונוקיני תחרה בשחורוגם בלבן - דגם שהפך להיט במיוחד בקרב החוגגות מסיבות רווקות לוהטותעוד בקבוצה הדפסי ניאוןהדפסים טרופיים בשילוב גימורי ראפלס וחרוזיםביקיני בגווני פסטל בגימור ראפלס,
וסטרפלס עם פפלום - קומת קפלים מתנופפת.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום: שרית יוכפז

Sunset
קבוצת בגדי ים שמביאה טוויסט מפתיע אל המיםצבעים עמוקים שמאפיינים את עונת החורף - בורדוירוק בקבוקניוד וחאקי - נפגשים העונה דווקא עם סמל הקיץ האולטימטיבי - גזרת הביקיניבגדי הים שבקבוצה מתאפיינים בגזרת הקולר העדכניתוחיתוכי לייזר מעוגלים(הנקראים גם ״גימור צדפות״). את הקבוצה משלימים בגדי ים בסריגת קרושה בעבודת יד במגוון גזרות ושילוביםוכן בגדי ים שלמיםואל הקבוצה מצטרפים גם הצבעים הנצחייםשחור ולבן.

התמונה של ‏‎Bat Sheva Bublil‎‏.

עוד בקולקציה דגמי בגדי ים במשבצות הגינגהאם הקלאסיות שכיכבו גם באירוע ההשקה של בית האופנה לאביב 2017.

קולקציית הגברים משלימה במדויק את קו האופנה עם קבוצת דגמים בגזרה חדשה של מכנסי גלישה באורך קרוב לברךובגזרה משוחררת יותר המתאפיינת בהדפסים דיגיטליים קיציים בהשראת חופי גלישהגווני טורקיזאקווהקוראל וזית יוצרים צבעוניות עונתית מלאת חיים ומלווים מגוון הדפסים כגון פרחיםהדפסים גאומטרייםוהדפסי צילום של חופי גלישה.


                          בגדי ים קסטרו 2017
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

גדעון אוברזון לקסטרו- צילום: שרית יוכפז

את הקולקציה של קו ה- RED מלווה גם קולקציית בגדי הים שעיצב גדעון אוברזון בשת"פ עם הסטודיו של בית האופנה. שיתוף הפעולה המצליח עם מעצב העל הישראלי נמשך זו העונה השלישית ברציפות. העונה בחר אוברזון ליצור מתוך פנטזיה על חופי איטליה של שנות ה-60:




גדעון אוברזון: ״הרעיון החל מתערוכה שראיתי באיטליה על מכוניות הפיאט הישנות״סיפר אוברזון״זה הצית אצלי פנטזיה נוסטלגית על כוכבות הקולנוע הגדולות של הסיקסטיזוברוחי דמיינתי מסע במכונית קטנה עם בגד יםכובע גדולוצעיף מתנפנף ברוח.מתחילים בבוקר בסאן רמווממשיכים ומבלים בפוזיטנו אמאלפי וסורנטו״.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
 מוטי רייף ושרית יוכפז

הקולקציה החדשה נוצרה בחלוקה לשתי קבוצות, הכוללת כ- 15 דגמים, האחת קולקציית בגדי ים בהשראת ריזורטמלאת גלאם ואלמנטיםבגווני שחוראדוםלבן וכחולעל גבי הדגמים בחר אוברזון לשלב אלמנטים מעולם שמלות הערב כגון רקמות פרחים ורקמות תחרהשמעניקים לדגמים החדשים זוהר ומראה אופנתי
.התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

התמונה של ‏‎Bat Sheva Bublil‎‏.


הקבוצה השנייה מבוססת על אלמנטים גרפיים המזכירים את ימי האופ ארטפסים גרפיים בשחור לבן וכחול ולבןדגמים עם גימורים קונטרסטיים וחיתוכים גאומטריים בבגדי הים שיוצאים מחשופים מחמיאים.

מרבית בגדי הים בקולקציה שעיצב אוברזון בשת"פ עם בית האופנה מבוססים על גזרה שלמה״בגד ים שלם הוא כמו קנבס עבור המעצב״ הוסיף אוברזון״הוא נותן אפשרויות ביטוי מגוונות יותר בעיצובוגם אוחז את הגוף ומעניק לו הופעה נקייה שקרובה יותר לאופנה.״

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.



לינק להורדת סרטון בגדי הים:

ניתן לקבל תמונות נוספות.

טווח המחירים של קולקציית בגדי הים:

נשים:

RED - גורדון ביץ': 
חלק תחתון 59.90-99.90 ₪
חלק עליון (חזית בגד ים)  59.90 – 119.90 ₪
בגדי ים שלמים 179.90-199 ₪

קולקציית בגדי הים בשת"פ עם גדעון אוברזון:  
בגדי ים שלמים: 199-299 ₪
ביקיני:  חלק תחתון 99.90 ₪
חלק עליון חזיית בגד ים :  129.90 ₪

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

גברים:
59.90-149.90 ₪
צילום: דודי חסון.
התקיימה פרזנטציה  במגדלי פארק צמרת. הוצגה קולקציה יפה ומגוונת 
עם מסיבת ברכה  קוקטילים וכיבוד



יח"צ הילה רני רהב וגילי שילה.
מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית

תגובה 1:

  1. Good news: מגזין תרבות תיירות עיצוב ויופי מאת שרית יוכפז קסטרו מציגה את בגדי הים החדשים של בית האופנה לקיץ 2017 מאת: שרית יוכפ זגדעון אוברזון לקסטרו- שרית יוכפז

    השבמחק