Translate

יום רביעי, 22 במרץ 2017

גלריית דובנוב בתל-אביב הפכה לערב אחד למועדון רוק אופנתי וקצבי לרגל השקת הטרנדים של מותג האיפור איב סאן לורן. מאת: שרית יוכפז

נועה קירל באירוע בגלריה דובנוב. 
נועה קירל למאפר הראשי הבינלאומי
של איב סאן לורן:
"אני הכי מתאימה  להיות פרזנטורית של מותג העל איב סאן לורן"

גלריית דובנוב בתל-אביב הפכה לערב אחד למועדון רוק אופנתי וקצבי לרגל השקת הטרנדים של מותג האיפור איב סאן לורן.

לרגל ההשקה בישראל הגיע לביקור בן 3 ימים המאפר הבינלאומי של המותג פרד לטייר,  אשר חשף באירוע את הצבעים, המגמות והטרנדים. פרד לטייר מהווה השראה למאפרים רבים ברחבי העולם וכן תחת ידיו האמונות עברו ידוענים רבים כמו: קארה דלווין, אווה הרציגובה, קים קטראל (סמנתה, סקס והעיר הגדולה), פרידה פינטו, להקת סיזר סיסטרס פטרישיה ארקט ועוד.

מי שהפתיעה והגיעה לאירוע לראות, להתנסות ולהכיר מקרוב את הטרנדים החדשים, היא הזמרת, הרקדנית והשחקנית נועה קירל אשר מסתבר כי היא "מכורה" למוצרי האיפור של איב סאן לורן. קירל שפגשה לראשונה את פרד, הציגה לו סרטונים ותמונות שלה מתוך הופעות וקמפיינים אותם היא מובילה בארץ והוסיפה "אני אשמח להיות הפרזנטורית של המותג – אני צעירה, רוקיסטית, נועזת וחזקה. אלו ערכי המותג. לא?".



פרד וקירל  החליפו חוויות על ישראל כשהוא סיפר לה על 72 השעות האחרונות אותן בילה  בארץ. פרד סיפר שכבר הספיק לבקר במסעדות ומועדונים נחשבים  בת"א והיא בתגובה,  כמובן הזמינה אותו להופעה שלה.

קירל עדכנה שב-10 באפריל היא תחגוג יום הולדת ואמרה שהחלום שלה לנוח בפריז. שנשאלה על האקס שלה, הדוגמן ברק שמיר, הסתבר שגם הוא חוגג בקרוב יום הולדת  18 והם עדין בקשר טוב.


עוד סיפרה קירל שלאחרונה ערכה שיתוף פעולה עם הזמר היוצר אביאור מלסה, ובמסגרת זו ערכו  דואט משותף, המצליח בטירוף.

תגובה 1:

  1. Good news: מגזין תרבות תיירות עיצוב ויופי מאת שרית יוכפז

    גלריית דובנוב בתל-אביב הפכה לערב אחד למועדון רוק אופנתי וקצבי לרגל השקת הטרנדים של מותג האיפור איב סאן לורן. מאת: שרית יוכפז

    השבמחק