Translate

יום חמישי, 1 ביולי 2021

2600 איש בערב ההתרמה השנתי של אנוש מאת שרית יוכפז

  



2600 איש בערב ההתרמה השנתי של אנוש   מאת שרית יוכפז

 

ההכנסות יוקדשו למתן טיפול פסיכולוגי מניעתי לבני נוער המתמודדים עם משבר נפשי.

מנכ"לית אנוש, ד"ר הלה הדס: "בשנה כזאת שהיו בה גם וירוסים וגם טילים הרגשנו יותר מתמיד שאנוש זה בית לכולם"



 

2,600 איש לקחו חלק באירוע ההתרמה השנתי של אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, שהתקיים אתמול באמפי פארק רעננה. ההכנסות מהאירוע יוקדשו למתן טיפול פסיכולוגי מניעתי לבני נוער המתמודדים עם משבר נפשי.

 

הנוכחים נהנו מהופעתה של שרית חדד,  זמרת בוכרית נפלאה שאירחה על הבמה את אברהם טל ומוש בן ארי. את האירוע הנחה ירון ברובינסקי.

 

בין המכובדים שלקחו חלק בערב ההתרמה: נשיאת אנוש, צופית גרנט, מנכ"לית אנוש, ד"ר הלה הדס, יו"ר קבוצת פלסטו–קרגל, אלי אשרף, המשמש גם כיו"ר הוועד המנהל של העמותה, מנכ"ל הולנדיה, אבי ברססט, ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, וראש אגף בריאות הנפש במשרד הבריאות, ד"ר טל ברגמן-לוי.

 

ד"ר הלה הדס, מנכ"לית אנוש, אמרה: "בשנה כזאת שהיו בה גם וירוסים וגם טילים – היינו חייבים להסתגל, לחשוב אחרת, למצוא פתרונות למצבים מורכבים, להיות היברידיים, ופשוט להמשיך. להמשיך לתת סיוע, להתאים אותו ולהתפתח. השנה הרגשנו יותר מתמיד שאנוש זה בית לכולם, שיותר אנשים מבינים עד כמה הם זקוקים לבית כזה – שפותח את דלתו במקצועיות, בסבלנות, בכבוד ומעודד את ההכרה שבריאות נפשית זה הסיפור של כולנו. אני מבקשת להודות לכל השותפים על תרומתם הנדיבה ועל נוכחותם כאן היום. אנו זקוקים לכם היום ובכל יום בשנה – ביחד אנו כוח גדול ובעל השפעה"

 

 

אודות עמותת אנוש:

בישראל חיים כיום למעלה מ-250,000 אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית.

 אנוש –העמותה הישראלית לבריאות הנפש, מעניקה זה 40 שנה שירותי שיקום ושילוב פורצי דרך בקהילה למתמודדים עם מגבלה נפשית.

אנוש פועלת בתחומי הדיור, התעסוקה, החברה והפנאי והייעוץ למשפחות ובשנים האחרונות מפתחת גם שירותי טיפול ומניעה לצעירים.

כיום מפעילה אנוש כ-70 מרכזי שירות המעניקים סיוע ליותר מ– 6,000 מתמודדי נפש ומרכזי ייעוץ וסיוע לאלפי בני משפחה בכל רחבי הארץ. לעמותה 950 עובדים מקצועיים וכ-1000 מתנדבים. אנוש היא הארגון המוביל בישראל בתחום השיקום והטיפול בקהילה בבריאות הנפש. השירותים ברובם ממומנים על ידי משרד הבריאות באמצעות סל שיקום.
צילום דרור סיתהכל
כתבה שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה