Translate

יום שלישי, 27 ביולי 2021

מוכנים? צוות שוטקה וכפר הנוקדים מציגים: פסטיבל "שוטקה מטאורים- צוענים בחלל" מאת: שרית יוכפז

 


מוכנים?

צוות שוטקה וכפר הנוקדים  מציגים: פסטיבל "שוטקה מטאורים- צוענים בחלל"

רגע לפני סיום הקיץ, בסופ"ש האחרון של אוגוסט (20-21/8), כשהכוכבים עוד נוצצים מעל המדבר, ייצא לדרך פסטיבל תרבות חדש של כפר הנוקדים "שוטקה-צוענים בחלל", פסטיבל המשלב את העולם הבלקני- צועני יחד עם פעילויות מטאורים וחלל לכל המשפחה!

מה בתכנית? מתחם מים | מתחם צפיית כוכבים| שוק אוכל | פעילויות לילדים | יוגה ומדיטציה | ג'אגלינג | פינת חי ועוד.

 

הופעות מרכזיות: ANA RF ו Tarante Groove Machine


כפר הנוקדים וצוות שוטקה מזמינים אתכם לבלות את הסופ"ש האחרון של אוגוסט בפסטיבל "צוענים בחלל" עם תוכן ופעילויות לכל המשפחה באווירה של חופש מוחלט. סופ"ש של פסטיבל מוזיקלי מדברי לכל המשפחה באווירה צוענית בלקנית. הופעות של ANNA RF, אחד ההרכבים המקומיים המצליחים בעולם ו Tarante Groove Machine שהם מסיבה גלובלית ללא גבולות המשלבת דרבוקות, מוסיקה מרוקאית, מקצבים שבטיים, בלקני וגרוב, עם סאונד אלקטרוני עדכני. מגוון פעילויות לילדים ולגדולים: מתחם צפייה בכוכבים, דוכני יצירה, דוכני מזון, איפור גוף, פינת חי, טיולי גמלים, מתחם המים "נוקדים ומתרעננים" עם מתזי מים, מפל מים, שכשוכית ומשחקי מים, טווסים שמסתובבים חופשי ברחבי הכפר.

 

לצד שלל הפעילויות, בכפר הנוקדים מאמינים ששילוב בין הכוכבים שמאירים בעוצמה לבין תרבות צוענית אותנטית, מעצימה את החוויה אף יותר את החוויה של כל דבר בנפרד . בכפר הנוקדים מציעים לבאים אל הפסטיבל להביא איתם כלי נגינה, איפור, תחפושות, פריטים שהם מעוניינים למכור/ להחליף/ למסור וכל דבר שאיתו הם יוכלו לפתוח דוכן.

 

כפר הנוקדים- נאות מדבר הנמצאת בבקעת הקנאים שבמדבר יהודה, בין העיר ערד למצדה מציע מבחר של חדרי אירוח מדבריים, סוכות מעוצבות, אוהלים וחאנים רחבי ידיים. בחודשי הקיץ, מציע כפר הנוקדים חוויה לילית מדברית אחרת. האקלים המדברי מיטיב עם האורחים: האוויר צח ויבש ביום, וצונן ומשיב נפש בלילות.

 

לפרטים והזמנות: כפר הנוקדים- 08-9950097

www.kfarhanokdim.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה