Translate

יום חמישי, 29 ביולי 2021

שילובים ואומנים מובילים לצד נגני כליזמרים מובילים בפסטיבל הכליזמרים ה -34 בצפת מאת שרית יוכפז

 


שילובים ואומנים מובילים לצד נגני כליזמרים מובילים בפסטיבל הכליזמרים ה -34 בצפת מאת שרית יוכפז

17-19.8.21, כל המופעים ללא עלות!

חובבי מוסיקת הנשמה והאווירה הקסומה של פסטיבל הכליזמרים בצפת ישמחו לשמוע כי לאחר שנה של פסטיבל טלוויזיוני בשל הקורונה באמצע חודש אוגוסט הם יוכלו לשוב לעיר העתיקה ואזורים רבים נוספים בצפת ולהנות מפסטיבל כליזמרים ססגוני במיוחד.

פסטיבל הכליזמרים בצפת הינו הפסטיבל הגדול בעולם מוסיקה נשמה יהודית, יתקיים השנה בתאריכים 17-19.8,  ט'-י"א באלול. מדובר באחד הפסטיבלים הוותיקים והחשובים בישראל, עם מאות מופעים מידי ערב בפריסה נרחבת עם 4 במות ועשרות אמנים נוספים שיחכו לכם ברחבי העיר ובין הסמטאות הקסומות. ההפקה האומנותית של הפסטיבל הינה בניצוחו של אמן הקלרינט המוביל חנן בר סלע שגם יופיע בפסטיבל.

השנה החליטו בעיריית צפת יחד עם חברת ההפקה על יצירת 'שילובים' מיוחדים. לצד מופעים קלאסיים של מוסיקת הכליזמרים יופיעו בצפת אמנים בכירים מהמוסיקה הישראלית בביצועי כליזמרים במטרה לחבר גם את הדור הצעיר למוסיקת הכליזמרים. בנוסף, הוחלט כי הפסטיבל יצור שלובים קסומים בין אמנים כאשר הפרטים צפויים להחשף בימים הקרובים.

בהשתתפותם של אמנים בולטים מהמוסיקה הישראלית 'הרחבה' לצד אמנים ממוסיקת הכליזמר והנשמה היהודית היוצרים שילוב מיוחד וחוצה מגזרים לכל הקהליםכל המופעים בכניסה חופשית וללא תשלום לקהל הרחב. בנוסף למופעים, בימי הפסטיבל מתקיימים גם אירועים מיוחדים במתחמים ברחבי העיר, ביניהם סיורים מודרכים ללא תשלום לאורך היום, סדנאות והרצאות בנושאים מגוונים, אירועים לילדים, נגני רחוב פזורים בסמטאות, מופעים לילדים, קולינאריה עשירה ומאכלים מיוחדים שיוגשו כספישלים במסעדות ברחבי העיר ועוד. בשנה זו מתחדש הפסטיבל עם תכנית אמנותית מגוונת, עם פעילויות רבות מסביב לפסטיבל ועם אמני מובילים אשר יבצעו בהופעתם גם קטעי כליזמרים מיוחדים בנוסף על הלהיטים המוכרים,

"צפת מתפתחת ומתחדשת בתחומים רבים, לאחר ההצלחה הגדולה של פסטיבל הלאדינו אנו מציגים את פסטיבל הכליזמרים ה-34 עם מתיחת פנים מיוחדת", אמר ראש עיריית צפת שוקי אוחנה, "הפסטיבל מסמל את צפת ומושך לעירנו קהל רב של מכל המגזרים והמינים כשכל אחד מוצא נקודה מיוחדת משלו בפסטיבל. יצרנו תוכנית עשירה ששמה דגש על 'החזרה לשורשים' והבאת האומנים המובילים בארץ שישלבו בהופעתם ניגוני כליזמרים ויאפשרו לחבר קהלים חדשים למוסיקה הנשמה היהודית- הכליזמרים, והכל ללא עלות. בואו לחגוג איתנו בצפת- עיר שאין עוד כמוה בעולם!".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה