Translate

יום ראשון, 18 ביולי 2021

הקרנת הבכורה של הסרט "אחרי ש...התנגשנו" – ""After We Collided. מומלץ.מאת: שרית יוכפז


 

  הקרנת הבכורה של הסרט "אחרי ש...התנגשנו" – ""After We Collided.


מדובר בחלק השני של הלהיט הקולנועי המבוסס על רב המכר של -אנה טוד שמכר יותר מ- 1.5 מיליארד עותקים, ויצא לאקרנים החללינק לטריילר. מה- 22 ביולי בבתי הקולנוע ברחבי הארץ.


הקרנת הבכורה התקיימה ביום שני, 19 ביולי, בשעה 19:30, בסינמה סיטי גלילות, אולם 1. הסרט מתאים לגילאי 14 ומעלה.עד 99.


הייתי בפרימיירה  היה מרגש חלקו פוסטרים.והפתעה 40 ספרים חולקו בהפתעה מתחת למספר כסאות בעולם.

תודה על הספר- ליוני וולף יח"צ .

 

 

יותר מ- 140 מיליון צפיות בטריילר, יותר מ- 1.5 מיליארד עותקים שנמכרו מהספר ובישראל – יותר מ- 220,000 צפיות בטריילר של הסרט הראשון בסדרת הסרטים המצליחה, בשבוע הראשון לשיתופו ברשת. ״אחרי ש…״ הוא ללא ספק תופעה חובקת עולם של קהל מעריצים שמחכה לראות את הסרט. מבוסס על ספרה של אנה טוד, שהחלה את דרכה כסופרת כאשר כתבה את ״אחרי ש…״ לוואטפאד. היא פרסמה כל פרק בנפרד והתבססה על דמויות הבנים של להקת וואן דיירקשן. בחלומותיה הפרועים ביותר היא לא דמיינה שזמן קצר מאוחר יותר הספר יזכה למיליארד וחצי הורדות ויימכר להוצאת הספרים הכי גדולה בארה״ב, יתורגם ללמעלה מ- 30 שפות ויופק כסרט הוליוודי.


מומלץ.

 

עכשיו מגיע לבתי הקולנוע החלק השני בסדרה: טסה יכולה להפסיד הכול. להרדין אין מה להפסיד… מלבדה. אחרי שהתנגשנו – החיים לא יראו אותו הדבר. הרדין תמיד יהיה… הרדין. אבל האם הוא באמת הבחור העמוק והמתחשב שטסה התאהבה בו עד כלות על אף החיצוניות הכועסת שלו – או שמא היה זר לאורך כל הדרך? חרף רצונה לשמור מרחק ממנו, זיכרון הלילות מלאי התשוקה שבילתה בזרועותיו, מגעו המחשמל, נשיקותיו הרעבות, מונעים ממנה להשתחרר.

טסה לא בטוחה שתוכל לעמוד בעוד הבטחה אחת שתופר. היא ויתרה על כל כך הרבה דברים שהיו חשובים לה – לימודים, חברים, אמא, מערכת יחסים עם בחור שבאמת אהב אותה, ועכשיו אולי אפילו גם קריירה חדשה. היא חייבת להתקדם בחייה. היא מחליטה להתקדם בלימודים ובדיוק מתחילה התמחות חדשה ומלהיבה בהוצאת ואנס.


בנוסף, רודף אחריה טרבור, עמית לעבודה חדש וחתיך בטירוף שהוא בדיוק מסוג הבחורים שהיא צריכה להיות איתם. הרדין יודע שעשה טעות, אולי אפילו את הטעות הגדולה ביותר בחייו. הוא לא מתכוון לוותר ללא מאבק. אך האם הוא יכול להשתנות? האם ישתנה… בשביל אהבה?  

מומלץ בחום.


וואו אהבתי את הסרט.. מרגש בעוצמות רומנטי. החזיר אותי בנוסטלגיה לנעורים.

 


 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה